Mode & Beauty alle pijlers

beautyproducten die in NL niet te verkrijgen zijn......?

10-01-2010 22:48 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde laatst van iemand dat ze speciaal naar het betreffende land gaat om bepaalde verzorgingsproducten te kopen (uiteraard wel in combinatie met vakantie).



Vroeg me af of jullie wellicht ook producten (verzorgingsgerelateerd) hebben die je uit het buitenland haalt. Kan me dan wel voorstellen dat je het besteld via internet.



Sommige producten in het buitenland zijn zo goed dat we ze eigeniljk hier naar NL zouden moeten halen....
Alle reacties Link kopieren
Voordat Sephora in Nederland was, ging ik altijd naar het buitenland om hun huismerk voor de droge huid in te slaan. Dit is op de enige manier de enige huidverzorging waar ik niet allergisch voor ben.
Alle reacties Link kopieren
Nivea cosmetica is ook in belgië te koop.
seize the day .....
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd Chapstick ( aardbei uit Engeland of the USA ) erg lekker lippenspul.

St Ives Peach scrub is nog steeds de beste die er is en haal ik ook altijd uit Engeland.

Ben net in Londen geweest en heb erg veel bij Boots gehaald. Vind het heerlijk om van alles te proberen. Heb dit keer Dry shampoo gekocht waar ik over heb gelezen en het is echt top! Tussen de wasbeurten door gewoon even op je haar spuiten en het ziet er super uit.

Verder ga ik ook altijd even de supermarkt in voor verschillende thee die ze niet hebben hier en als ik in de USA ben moet er altijd een mega grote zak mee met M & M 's met amandelen, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Uit de VS heb ik haarproducten uit de "24 hour body"-lijn van TRESSemé meegenomen (deze dus). De enige producten tot nu toe die m'n haar mooi in model houden. Weet iemand van jullie of deze ook in NL te verkrijgen zijn? Ik heb ze nog nergens kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:girlxxx schreef op 11 januari 2010 @ 07:38:

[...]





Idd, ik wil deze zo graag maar heb hem nog steeds niet !! ik snap niet iedereen vind deze de lekkerste als je het aan de labello kenners vraagt, ik heb al gemaild met labello, zeggen ze: er is te weinig vraag naar nou wij viva's vinden van niet haha.



Terug die kerslabello, kunnen juist geld mee verdienen sufferts !



JA!

Ik baal ook als een stekker dat het hier niet meer te krijgen is. Wil ook labello cherry terug!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit in China een tube gezichtspeeling gekocht. Als je het op je gezicht smeerde voelde het als een soort lijm, die je dan van je huid af moet wrijven, er ontstaan dan allemaal van 'rolletjes' waar je dode huidcellen aan blijven kleven. Het is even een vies werkje, maar mijn huid werd er superschoon en zacht van. Ik heb de tube nog steeds, als ik weet dat iemand weer die kant opgaat vraag ik of hij / zij een tube meeneemt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de make-up van Nivea!!! België, Duitsland, Frankrijk...overal te krijgen, behalve bij ons! Heb zelfs ook een mail gestuurd naar Nivea, maar het gaat hier niet komen.

Ga binnenkort weer via Duitsland naar Frankrijk en flink inslaan!!
Alle reacties Link kopieren
quote:maudym schreef op 11 januari 2010 @ 08:49:

[...]





Dit kun je gewoon in Nederland bij Simon Levelt kopen!

Hier een overzichtje van de winkels:

http://www.simonlevelt.nl ... ult.aspx?ch=1018&pch=1004





Oh, nou ja: DUHHHHHHH

Zit er één in de straat van de school van mijn kinderen... Pfff, en ik elke keer 800 km naar München rijden...



Nou weet ik alleen niet of ik 'm nog wel zo bijzonder vind
Alle reacties Link kopieren
Uit Frankrijk neem ik altijd DOP douchecrème mee.
Alle reacties Link kopieren




Deze koop ik altijd in Belgie/Frankrijk. Hij ruikt heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Avaeyebrow schreef op 11 januari 2010 @ 08:57:

Ben net in Londen geweest en heb erg veel bij Boots gehaald. Vind het heerlijk om van alles te proberen. Heb dit keer Dry shampoo gekocht waar ik over heb gelezen en het is echt top! Tussen de wasbeurten door gewoon even op je haar spuiten en het ziet er super uit.Droogshampoo is idd geweldig spul maar ook bij de Kruidvat te koop van het eigen merk voor ¤ 2,00.
Alle reacties Link kopieren
In 't verleden kocht ik Kiehls in de US, maar nu zit er gewoon een winkel in Amsterdam!



http://www.kiehls.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Avaeyebrow schreef op 11 januari 2010 @ 08:57:

Ik gebruik altijd Chapstick ( aardbei uit Engeland of the USA ) erg lekker lippenspul.

St Ives Peach scrub is nog steeds de beste die er is en haal ik ook altijd uit Engeland.Die dus En de St Ives komkommer oppepgel voor wanneer je er moe uit ziet (ben te lui om naar de badkamer te lopen ). Iemand schreef hier een tijdje geleden dat dit ook in NL wordt verkocht, maar ik heb het nog niet gezien, dus neem altijd voldoende mee als ik naar een land ga waar ze dit verkopen.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:Communicatiemeisje schreef op 10 januari 2010 @ 23:01:

Ik ga vaak naar Duitsland; soms voor een dagje shoppen of (korte) vakantie). Ik ga dan altijd naar een DM drogist en sla flink in. Met name Nivea cosmetica is errug fijn!Als ik in Duitsland ben, ga ik daar dus ook langs. Ik sla dan een hele voorraad gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten in van Balea of Alverde. Kost werkelijk bijna niets, maar het zijn hele fijne producten!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop al m'n verzorginsproducten in het buitenland.

Iemand schreef al dat de scrub van St.Yves goed is - helemaal mee eens! Heerlijk spul! Je kan het ook in Nederland kopen, alleen betaal je dan minstens 4x meer. In de VS betaal ik (met klantenpas van de betreffende winkel) hooguit 2 dollar.



Verder is de hele lijn van Neutrogena goed en lekker.. Haarproducten van Sebastian koop ik daar ook. Het scheelt allemaal flink wat euro's. Soms gebruik ik haarproducten van Tresemmé - die zijn in de VS al erg goedkoop, maar in India betaal ik voor een liter nog geen ¤2

En op Bonaire koop ik luchtjes - alles is daar soms tientallen euro's goedkoper dan in Nederland.
quote:girlxxx schreef op 11 januari 2010 @ 07:38:

[...]





Idd, ik wil deze zo graag maar heb hem nog steeds niet !! ik snap niet iedereen vind deze de lekkerste als je het aan de labello kenners vraagt, ik heb al gemaild met labello, zeggen ze: er is te weinig vraag naar nou wij viva's vinden van niet haha.



Terug die kerslabello, kunnen juist geld mee verdienen sufferts !

Ik heb er 2. Een in gebruik en een reserve. Tijgermeisje heeft een tijdje geleden een stuk of 10 meegenomen uit Korea/Taiwan? Ze zijn idd niet meer in Nederland te krijgen. Als ik in het buitenland ben kijk ik ook altijd of ik er één zie. Ik heb nog wel een aardbeienlabello voor je in de aanbieding? Interesse? Laat het me weten, kunnen we een afspraakje maken.

Passievrucht is hier ook niet meer te krijgen. Heb ik in Triër gekocht. Sowieso is Labello hier bijna niet te krijgen, de lekkere smaakjes dan he.



Maar ik haal in Duitsland ook veel goedkopere doucheschuimpjes. Het scheelt echt heel veel euro's. Ik heb nu nog een paar flessen staan van een spulletje wat ongeveer 60 cent kost. Ruikt heerlijk en in Nederland betaal je de hoofdprijs.
in engeland haal ik Impulse deo, die hadden we vroeger hier ook maar kan ik hier al jaren niet meer vinden.

In frankrijk hebben ze de lekkerster frambosen cider en icetea siroop.

In duitsland kopen we altijd axe deo & alcohol omdat het daar een stuk goedkoper is.

In oostenrijk/duitsland het drankje Almdudler (alhoewel ik dat laatst ook hier in de super zag, voor een belachelijk hoge prijs)



in thailand ben ik maar 1x geweest, maar daar hadden ze lay's chips met sushi smaak. Dat vond ik wel erg apart en erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
quote:Immaculata schreef op 10 januari 2010 @ 22:58:

Labello CherryBestaat in Nederland ook hoor!
Alle reacties Link kopieren
Mustela babybodylotion en creme uit Belgie, gewoon voor mezelf omdat ze zo heeeeerlijk ruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Communicatiemeisje schreef op 11 januari 2010 @ 22:26:

[...]





Droogshampoo is idd geweldig spul maar ook bij de Kruidvat te koop van het eigen merk voor ¤ 2,00.En Bootsdrogisten zijn er ook in NL, oa in Amsterdam!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of het merk infasil nog ergens in het buitenland te krijgen is? Je kon er vroeger in Nederland deo en douchespul van krijgen, maar al jaren niet meer.

Was een witte verpakking met blauw en rose erop.
Alle reacties Link kopieren
Hier in Italie verkopen ze ook overal de Labello kersen, maar ook granaatappel en passievrucht. Granaatappel heb ik niet geprobeerd, maar passievrucht geeft nèt iets meer kleur dan kersen, die bijna niet te zien is. Wel het zelfde weeige smaakje, vind ik dan..



Je kunt het eventueel ook via Ebay kopen.
quote:ellablue schreef op 12 januari 2010 @ 10:11:

[...]



Bestaat in Nederland ook hoor!Nou, dan mag je mij vertellen waar jij dat dan kan kopen. Want ik kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer ik die voor het laatst in Nederland heb gekocht. Alle grote drogisterijketens hebben ze niet.
quote:maia schreef op 12 januari 2010 @ 11:15:

Hier in Italie verkopen ze ook overal de Labello kersen, maar ook granaatappel en passievrucht. Granaatappel heb ik niet geprobeerd, maar passievrucht geeft nèt iets meer kleur dan kersen, die bijna niet te zien is. Wel het zelfde weeige smaakje, vind ik dan..



Je kunt het eventueel ook via Ebay kopen.

Oh! Granaatappel... ah boehoe en dat is hier gewoon niet te koop he. Passievrucht heb ik wel. Die is lekker.



Al die lekkere smaakjes zijn alleen maar in het buitenland te koop....
Alle reacties Link kopieren
Ah, zie nu via Labello online dat de cherry ook in Belgie verkocht wordt. De granaatappel en passievrucht verkopen ze er niet, maar wel de dragonfruit (cactusvrucht), die iets lichter dan de cherry is. Dus..op naar Belgie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven