Beige vloerbedekking reinigen?

13-01-2010 10:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames..



Ik heb een vraagje, ik heb sinds kort een heel leuk maar tijdelijk apartementje , en omdat ik dus niet teveel kosten wou maken heb ik de vloerbedekking die erin lag,laten liggen.



Alleen er zitten toch wel wat vlekken in die me mateloos iriteren.



Iemand een goeie tip? welk merk tapijtreiniger werkt goed ? of juist niet?



Of met gewoon water en groene zeep proberen?



alvast bedankt,
Alle reacties Link kopieren
losse tapijtreinigers uit spuitbussen ed werken niet goed. Tenminste, ze werken zo goed dat de schoongemaakte plek lichter is dan de rest. Je kunt dus het beste een tapijtreinigingsapparaat huren bij de bouwmarkt bv, deze werken wel goed als je je hele vloer meeneemt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Mm oke maar is dat niet een hele ingewikkelde klus ?

Of valt dat wel mee ?



En wat kost zoiets ? ongeveer
Alle reacties Link kopieren
je kan ook zon tapijtreiniger huren bij de meeste stomerijen..dat in combinatie met een goed product moet het wel op te lossen zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
ow heeft al iemand gezegd sorry
Alle reacties Link kopieren
Niet ingewikkeld, ik heb het een jaar of 5 geleden gedaan... kostte 30 euro ofzo. Wel doen wanneer je de ramen goed open kan zetten, je tapijt wordt best nat.





Als ik even google, is het nog goedkoper: http://www.lemerijverhuur ... treinigers/tapijtreiniger
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Mm thanks , dan ga ik die maar eens huren dan,want het stoort me nogal.



Maar dan kan ik dat dus beter pas doen als het weer beter is , anders blijft straks heel lang mijn vloerbedekking nat , en dat is ook weer niet handig ,
Alle reacties Link kopieren
tenzij je een airco hebt, die haalt het vocht uit de lucht.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Nee helaas , die heb ik niet.



Dat word dus gewoon nog een tijdje tegen die vlekken aan kijken haha ... om nu lekker mn ramen open te gooien om te luchten zie ik niet zo zitten met deze temperaturen.



maar bedankt voor de tip,was er al bang voor inderdaad dat die losse bussen met tapijtreinger niet echt zouden werken,of wel werken maar dan lichte plekken achter zouden laten ..
Kijk eens op www.james.eu, dat wordt ook door alle tapijtfabrikanten aangeraden. Je zou dan het James vlekkenwater kunnen proberen, op de vlekkerige plekken spuiten en dan met een witte handdoek schoonwrijven met grote halen. Werkt erg goed.
Alle reacties Link kopieren
De meeste grotere bouwmarkten verhuren idd tapijtreinigers.

Je moet er wel een losse fles shampoo bijkopen (HG, of huismerk), maar de huur van die apparaten is erg laag.



Het werkt ook erg makkelijk, maar moet inderdaad nog wel een tijdje drogen.



Tip voor als je toch met zo'n ding aan de slag gaat: neem meteen je bank mee.

Werkt net zo goed, en is ie weer helemaal fris en fruitig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven