Keuken gekocht: kan ik onder getekende offerte uit??

31-08-2007 19:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Ik heb een klein probleempje. Wij hebben een tijd geleden een nieuwe keuken gekocht, die binnen enkele maanden zal worden geplaatst.



Nu ben ik afgelopen week weer naar de keukenzaak toe gegaan, om iets extra's toe te voegen aan de offerte. Ik heb deze aanvullende offerte meteen getekend.



Maar nu heb ik mij bedacht, ik wil onder de aanvullende offerte uit. Kan dit kosteloos?



Tyatira
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang van niet. Je hebt immers getekend en waarschijnlijk zullen er al aanpassingen zijn gemaakt of dingen zijn besteld. Heb je geen algemene voorwaarden gekregen waarin je het kunt nalezen?



Ik zou zowieso even terug gaan en je probleem uitleggen. Als je een beetje geluk hebt zijn ze coulant en kun je er onder uit.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben bang van niet,als je iets hebt getekend kun je er vaak moeilijk onderuit..



Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zo snel mogelijk teruggaan naar de keukenzaak. Misschien heb je wel een soort 'bedenktijd' en kun je je offerte nog wijzigen binnen een bepaalde tijd.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Meestal zit er toch een bedenktijd aan dit soort dingen. Dus neem even contact op met de keukenzaak, leg uit dat je je bedacht hebt en kijk ook even in het contract je getekend hebt. Daar kun je vast ook in vinden hoe en wat te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven