Hotmail doet niks meer!

01-09-2007 09:05 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Ik heb twee hotmail adressen die het sinds gister allebei "niet meer doen", dat wil zeggen: het openen van de pagina duurt ontzettend lang, en als ie eenmaal op het scherm is, krijg ik een hele vertekende pagina te zien, de lay-out lijkt nergens op en ik zie overal lege hardblauw omlijnde lege vakjes.

Ik kan wel zien wat er in mijn postvak staat, maar openen ho maar.

Klikken naar een andere map gaat ook niet.



Eerst was dit alleen met het ene adres, en een paar uur later ook met het tweede.



Herkent iemand dit?



Perel.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik dus ook sinds gisteren en ik word er knettergek van!



Ik heb al vanalles geprobeerd maar niet helpt qua updates enzo.

Net nu ik op een belangrijk mailtje zit te wachten heb ik dit.



Wie weet raad??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook... Ik heb nu (met héél veel geduld) een zooi mails gedelete die nog in mijn inbox stonden, in de hoop dat dat wat scheelt. Een beetje op de gok, want je ziet niet echt wat je doet, doordat de layout zo raar is. Maar aangezien er veel mensen zijn die hier last van hebben, zal het wel bij hotmail liggen en zal het hopelijk ook weer door hun opgelost worden...!
Alle reacties Link kopieren
AHA



dus het ligt niet aan mij of mijn computer....

jeetje ik flipte alweer.....



goed afwachten dus maar.....



zullen wel weer met hun layout of wat bezig zijn...
Alle reacties Link kopieren
Nou, gedeelde smart is halve smart zullen we maar denken!



Ik was al bang dat ik ergens een virus had opgelopen,

maar het zal idd wel aan hotmail zelf liggen.



We wachten het maar af,



danks voor jullie postings,

groet, Perel.
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook al 2 dagen last van. Slecht hoor, van Hotmail!
Alle reacties Link kopieren
ik heb er ook last van. het rare is dat ik mijn hotmail bij mijn ouders thuis wel normaal kan openen en thuis krijg ik ook die rare layout, rode kruisjes en sloomgedoe.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



ik heb het inmiddels opgelost!

Echt supersimpel!

Even naar http://www.opendns.com/ gaan en dan rechts onder How do I use it je besturingssysteem aanklikken en daar wordt het je stap voor stap uitgelegd. Is maar een kleine handeling. Ik ben weer blij! En m'n Hotmail weer supersnel!

:angel:
Alle reacties Link kopieren
Astair schreef op 01 september 2007 @ 18:54:

Hoi dames,



ik heb het inmiddels opgelost!

Echt supersimpel!

Even naar http://www.opendns.com/ gaan en dan rechts onder How do I use it je besturingssysteem aanklikken en daar wordt het je stap voor stap uitgelegd. Is maar een kleine handeling. Ik ben weer blij! En m'n Hotmail weer supersnel!

:angel:






Bedankt voor de tip!



Toch wacht ik even tot vriendlief (ICTer) er is. Zo makkelijk ziet het er namelijk niet uit.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is hier ook weer opgelost. Bedankt! Het is inderdaad supersimpel.



Ik had al een nieuw emailadres aangemaakt bij gmail. Ik kon bij hotmail wel mijn mail lezen maar zodra ik iets probeerde te versturen liep de hele boel vast :S
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Heel fijn dat er zo'n snelle oplossing is, ben dus gaan kijken, ik denk ook wel dat ik de aanwijzingen kan opvolgen, alleen als ik dit zo zie begrijp ik het dan goed (met mijn achterdochtige slag om de arm) dat je een bepaalde toegang tot je computer openzet die normaal gesloten was?



Of wat ik eigenlijk wil weten, heb je door open dns niet meer kans om virussen op te lopen, of dat er hackers binnenkomen, of andere crimi-achtige toestanden die je systeem kunnen enteren en je schade kunnen berokkenen?



Of nog korter: is het wel safe om dit te doen?



Aangezien ik een leek ben, die nog wel wat aanwijzingen kan opvolgen zonder dat ze begrijpt wat ze precies aan het doen is, maar dan houdt het ook op, ben ik bang dat mijn com het straks helemaal niet meer doet, en helpie, wat dan?



Gr. Perel
Alle reacties Link kopieren
Astair schreef op 01 september 2007 @ 18:54:

Hoi dames,



ik heb het inmiddels opgelost!

Echt supersimpel!

Even naar http://www.opendns.com/ gaan en dan rechts onder How do I use it je besturingssysteem aanklikken en daar wordt het je stap voor stap uitgelegd. Is maar een kleine handeling. Ik ben weer blij! En m'n Hotmail weer supersnel!

:angel:






Thanks!



Alles doet het weer :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend raad het ten zeerste af om het via die site te doen.

Inderdaad omdat je pc dan open staat/gevoelig is voor dingen van buitenaf die je er misschien niet op wilt hebben (zo heb ik het begrepen van hem)



Ik heb nog steeds problemen met mijn hotmail. Moet nu alles via outlook en dat vind ik gewoon niet prettig werken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog andere tips die wel zeker veilig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mensen,



Ik ga zelf niks aan mijn computer doen, veel te bang dat dan straks mijn Hotmail wel werkt, en iets anders weer niet.



Het probleem zit bij mij alleen bij Hotmail, en gezien de meldingen van anderen hier, bij wie het ook alleen hun Hotmail account is, lijkt het me logisch dat er bij MSN iets verkeerd zit.



Dan zullen zij dat toch binnenkort wel oplossen?



Perel.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik had ook dezelfde problemen met hotmail en kwam toen dit bericht tegen. Ik heb het geprobeerd en het werkt allemaal weer als vanouds. Absoluut het proberen waard en geen gedoe met veiligheid etc. etc.



Succes allemaal..



problemen inderdaad bij kpn,planet etc.

Probleem is erg groot ! ! !

Ben zelf ook verkoper op ebay en dit kost mij inderdaad ook heel veel geld.

Heb daarom gedreigt met schadeclaim en wat gebeurt er.......????

Ze hebben mij een oplossing gegeven voor het probleem (1 minuutje werk ! ! !)

Ben tevens uit mijn plaat gegaan dat ze deze oplossing niet openbaar maken, veel van mijn potentieele kopers hebben nog steeds problemen.

Dit was de oplossing:

Gan naar 'extra' in de taakbalk

Klik op 'internet opties'

klik op 'verbindingen'

klik op 'lan instellingen'

vink nu 'proxy server' aan

vul in bij adres : proxy.hetnet.nl en bij poort: 8080

Nu 2x op o.k. drukken en het is geregeld.

Ga nu naar ebay en zoek op gebruikersnaam 'aalberts2005' en koop mijn hele winkeltje leeg voor de hulp..........................

Groeten Daan
Alle reacties Link kopieren
Hee dat is wel grappig, een kennis van mij raadde het juist wel aan, die site.

Bij mijn vriendje is er trouwens niks aan de hand qua Hotmail etc.



Ik hoorde dat KPN problemen heeft met hun DNS-servers. Daar zijn storingen.

Die site die ik gaf zijn 'open-DNS' servers. Die 'open' staat niet voor dat je je computer wagenwijd openzet voor alle hacker en dergelijke, maar dat dit DNS-servers zijn, die open zijn gesteld/vrij te gebruiken zijn ipv. de DNS-servers bij providers.
Alle reacties Link kopieren
bammie schreef op 02 september 2007 @ 23:13:

Ga nu naar ebay en zoek op gebruikersnaam 'aalberts2005' en koop mijn hele winkeltje leeg voor de hulp..........................

Groeten Daan
X-D
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet ie het weer en ik heb geen gebruik gemaakt van de hier aangedragen opties. Blijkbaar hebben ze de problemen zelf kunnen oplossen.

Yeah!
Alle reacties Link kopieren
ja hier ook alles weer normaal!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, bij mij ook weer alles o.k.

En heb er zelf niks aangedaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven