Chicks in relatieland - ei kwijt deel 2

16-01-2010 14:31 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren

Echt wel! En daarom praten we hier nog even door over mannen, daten, vreemdgaan, samenwonen, schoonouders, smsjes, afspraakjes, enz enz!

Iedereen die een ei kwijt wil mag meepraten. Mag steunen en schoppen, mag uithuilen en meelachen. Maar pas op, want we zijn vuurgevaarlijk!

Hier is deel 1:

Chicks die hun ei kwijt moeten!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Eva27 schreef op 17 januari 2010 @ 00:29:

Allemachtig, nu al drie berichten op RP!!! Wat is dit? Sadmalesingles.nl? Of zijn ze gewoon net als ik? Heel leuk, maar toevallig op zaterdagavond om 00.30 uur op relatieplanet......

Euhh... jij ben gewoon leuk!!!

Wat is je openingstekst nou geworden?
oh ja, voor de mensen die nog aan het hopen waren op een wonder vanuit Evastad.......helaas, geen onbevlekte ontvangenis van John Mayer hier......
quote:Letgo schreef op 17 januari 2010 @ 00:34:

[...]

Wat is je openingstekst nou geworden?'Sprankelende profieltekst' . Wat jij dus zei. Doet het kennelijk goed, hahaha. De drie berichten waren overigens nog niet echt hoopgevend. Okee, laat ik dat eerlijk zeggen: de eerste drie foto's waren nog niet hoopgevend
quote:Letgo schreef op 17 januari 2010 @ 00:33:

Hier is roken ook toegestaan...anders zou Spijker me waarschijnlijk gister niet zo makkelijk verleid hebben om mee te gaan.

Wie gaan nou mee met carnaval? Cola = zeker, Eva = zeker, Letgo = zeker, blob heeft het gezegd maar weet het niet. Spijker doet er niet aan. Daffodil zit een beetje ver weg. Jutka..ook zin in carnavaltherapie?Nou...dat lijkt me heel gezellig. Maar moet kijken of ik het hier kan regelen ( wanneer is het). Wel bizar om af te spreken met meiden die je eigenlijk niet kent. Maar we hebben wat gemeen en dat is dat we roken dus dat gaat zeker goed komen )
quote:Letgo schreef op 17 januari 2010 @ 00:33:

Wie gaan nou mee met carnaval? Cola = zeker, Eva = zeker, Letgo = zeker, blob heeft het gezegd maar weet het niet. Spijker doet er niet aan. Daffodil zit een beetje ver weg. Jutka..ook zin in carnavaltherapie?

Spijker! Ga gezellig mee! Ik heb ook altijd geweigerd, maar niets is zo leuk als af en toe nieuwe dingen proberen. Wie weet.

En Jutka, als je zin hebt in wat afleiding en gewoon lekker lachen. Sluit je aan!
Haha...heb gisteren een beetje op nextlover zitten chatten. En ik moet zeggen, eigenlijk alleen maar leuke mannen (op een stuk of 2 na misschien). Allemaal goed opgeleid, leuke fotos, spontaan. Ik ben blij verrast. Had dat echt niet verwacht!
Ik rook niet hoor!!! Mag dat ook???
Jee 2 mailtjes wegdoen en 7 berichten bijlezen gaat lekker. Colalight iets voor jou carnaval?
quote:jutka schreef op 17 januari 2010 @ 00:37:

[...]

Nou...dat lijkt me heel gezellig. Maar moet kijken of ik het hier kan regelen ( wanneer is het). Wel bizar om af te spreken met meiden die je eigenlijk niet kent. Maar we hebben wat gemeen en dat is dat we roken dus dat gaat zeker goed komen )15 februari toch meiden? En gewoon doen. Als het niks is maak je een nieuwe nick aan en kan niemand je ooit terug vinden
Het is 14 februari, valentijnsdag dus voor ons een hele goede reden om in de kroeg te zitten en alles mag maar niets hoeft
Carnaval is nou wat ik écht mis hier. Afgelopen twee jaren opgevangen door een themaverjaardagsfeest. Maar dit jaar heb ik helemaal geen zin om een feest te organiseren. Misschien dan maar een themakroegentocht ofzo.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Het was toch maandag de 15de?
quote:Eva27 schreef op 17 januari 2010 @ 00:38:

Ik rook niet hoor!!! Mag dat ook??? Mmm.. Nou vooruit dan maar. Wij stomen genoeg door om de benodigde portie nicotine in je bloedbaan terecht te laten komen die vereist is voor carnaval.
quote:Letgo schreef op 17 januari 2010 @ 00:39:

[...]

15 februari toch meiden? En gewoon doen. Als het niks is maak je een nieuwe nick aan en kan niemand je ooit terug vinden je hebt gelijk de 15e, Moet 's ochtends eerst nog werken tot 11.30 uur
Carnaval is (onofficieel) vier hele dagen! Vier! Vier!
Daff, ik kan het morgen mijn ouders niet vertellen omdat hij aan het werk is en ik dan met de kinderen er naar toe moet. ik wil de kinderen hier niet bij hebben.

Carnaval, klinkt steeds leuker. heb er eigenlijk een bloedhekel aan, hahaha.
quote:jutka schreef op 17 januari 2010 @ 00:42:

Daff, ik kan het morgen mijn ouders niet vertellen omdat hij aan het werk is en ik dan met de kinderen er naar toe moet. ik wil de kinderen hier niet bij hebben.

Carnaval, klinkt steeds leuker. heb er eigenlijk een bloedhekel aan, hahaha.Maar is hij helemaal niet thuis? Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat niet? Zo niet, is er niemand anders die je kinderen even op kan vangen, een paar uurtjes?
@ Daf...goede reden voor een retourtje Nederland!

@ Cola: 14e vind ik ook goed. Al vind ik dat nou ook weer zo'n datum waarop ik zwaar depressief kan zitten zijn. Ik zou op die dag 2 jaar samen zijn met ex.
@ Eva, tuurlijk als je er maar geen bezwaar tegen hebt dat ik rook als jij drinkt, eet etc.
quote:Letgo schreef op 17 januari 2010 @ 00:44:

@ Daf...goede reden voor een retourtje Nederland!

I wish...
Wanneer is het nou? De 15e of toch de 14e

ik ben wel er voor in maar moet hier gaan regelen...want als we op de maandag gaan moet ik even wat andere mensen inschakelen. maar ik hou me zeker aan bevolen!
kunnen er ook 2 dagen van maken, heb op het werk al gezegd dat ik wel kom maar niet weet hoe. laat maar weten wat jullie willen.

De 14e is het 's middags eerst optocht, ook heel leuk om te zien.
* hakt knoop door* de 15e!!

Leuk Jutka gaat ook mee!!

Heb je nog genoeg bedden Cola?
Jutka, 4 en 1 zijn ze toch? Kan je die niet eventjes bij een van de vrienden parkeren die er van weten? Kan je ook gewoon zeggen waarom je even opvang nodig hebt.

En anders, ik neem aan dat je kinderen eerder naar bed gaan dan je ouders. Dus je legt de kinderen op bed, neem aan dat je man dan ook thuis is, en dan ga je 's avonds bij je ouders langs.

Natuurlijk kan je daar wel tijd voor vinden, dit is te belangrijk om er geen tijd voor te vinden.

En anders neem je de kinderen wel mee maar voer je het gesprek in het engels. Ik weet nog dat mijn ouders dat altijd deden als ze iets wilden bespreken wat niet voor kinderenoortjes was, dan schakelden ze over naar engels of frans. (de stiekemerds)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
14e 's middags zijn de kinderen er nog wel bij, worden rond 19.00 uur dan weer opgehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven