Mode & Beauty
alle pijlers
Crocs voor de winter!
donderdag 6 september 2007 om 22:39
donderdag 6 september 2007 om 22:54
donderdag 6 september 2007 om 23:16
vrijdag 7 september 2007 om 00:07
Ohhh, helemaal geweldig. Deze heeft mijn zoon volgens mij nog niet op zijn anti-crocssite staan. Dit MOET hij zien.
Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen, bijvoorbeeld verknippe, op kauwen, aan je hond geven of en die is favoriet in de fik steken.
Even eerlijk; je wilt toch niet dood gevonden worden met crocs aan je voeten. En dan in de winter met van die vreselijke namaak vachtjes.
Ze zijn nog erger dan jezusgympen of uggggs. En da's knap.
Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen, bijvoorbeeld verknippe, op kauwen, aan je hond geven of en die is favoriet in de fik steken.
Even eerlijk; je wilt toch niet dood gevonden worden met crocs aan je voeten. En dan in de winter met van die vreselijke namaak vachtjes.
Ze zijn nog erger dan jezusgympen of uggggs. En da's knap.
vrijdag 7 september 2007 om 00:31
O' wat erg die winter uitvoering (niet dat ik die andere mooi vind) Ik ken nu helaas al 2 mensen in mijn omgeving waarvan ik zeker weet dat die ze willen hebben! dat word weer lachen, gieren, brullen! sorry voor de liefhebbers, maar die schoenen (mag je ze zo uberhaupt wel noemen?) zou ik zeker niet vrijwillig dragen!
vrijdag 7 september 2007 om 07:09
ik vind ze vreselijk !!
leuk voor kleine kindertjes , in kekke kleurtjes en versiert met van die opklik dingetjes...
ook verpleegkundig personeel kan ik het niet kwalijk nemen ze schijnen erg lekker te lopen en zijn makkelijk te reinigen. en zeker dat laatste aspect is uiteraard erg handig in die branche.
...
maar verder.. nee geen zomer uitvoering ... en de winter uitvoering is nog erger !!!
leuk voor kleine kindertjes , in kekke kleurtjes en versiert met van die opklik dingetjes...
ook verpleegkundig personeel kan ik het niet kwalijk nemen ze schijnen erg lekker te lopen en zijn makkelijk te reinigen. en zeker dat laatste aspect is uiteraard erg handig in die branche.
...
maar verder.. nee geen zomer uitvoering ... en de winter uitvoering is nog erger !!!
vrijdag 7 september 2007 om 08:49
Ben verpleegkundige en draag inderdaad crocs (alleen op mn werk!!)....moest eerst even een drempel over om ze aan te trekken, maar.......geniet nu echt elke keer als ik die dingen aan kan trekken. Het loopt gewoon super!! Net pantoffeltjes!! En ze maken geen lawaai, zoals de gewone klompen. Ideaal in de nachtdienst!
Maar zou ze echt nooooooooit van mn leven aantrekken in mn vrije tijd!!!!!
Die winterdingen lijken me trouwens wel erg lekker lopen, lekker met zo'n bontje. Maar t ziet er niet uit.....
vrijdag 7 september 2007 om 08:56
In de zorg geloof ik dat het handig is. Voor een peutertje schattig.. maar de rest ... brrr
@ lolotte, cool een anticrocs site ! Ik had een anti crock blog op hyves, is ook veel gelezen
Ik vraag me af of de mensen die ze dragen in het openbaar ze echt mooi vinden ? Of dat ze gewoon klakkeloos alles overnemen wat "de mode" zegt..
@ lolotte, cool een anticrocs site ! Ik had een anti crock blog op hyves, is ook veel gelezen
Ik vraag me af of de mensen die ze dragen in het openbaar ze echt mooi vinden ? Of dat ze gewoon klakkeloos alles overnemen wat "de mode" zegt..
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 7 september 2007 om 09:06
Hoorde trouwens dat ze in een Engels zknhuis verboden zijn, ivm problemen met de hygiëne door die gaatjes (spul dat van patienten afviel door die gaatjes op de voet van de verpleegkundige), en door de statische lading die de schoenen kunnen opbouwen in contact met de vloer.. die zou storing aan apparatuur kunnen veroorzaken.
vrijdag 7 september 2007 om 11:06
vrijdag 7 september 2007 om 12:00
Speciaal voor de anti-croccers heb ik hier met, dwingende, instemming van mijn zoon de link; Klik hier!
Daar kun je het forum bezoeken, de filmpjes bekijken en meer.
Nu moet hij alleen de wintercrocs er nog bij plaatsen als plaatje.
Daar kun je het forum bezoeken, de filmpjes bekijken en meer.
Nu moet hij alleen de wintercrocs er nog bij plaatsen als plaatje.
vrijdag 7 september 2007 om 13:14