Entertainment alle pijlers

Farmville vrienden

26-01-2010 14:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het andere topic staat dat de TO liever niet wil dat het een vrienden-topic wordt. Maar ik ben sinds net FV-er, heb er mijn facebook die ik nooit gebruikte voor uit het stof gehaald en heb daar dus helemaal geen vrienden.



De zoekfunctie begrijp ik niet, en hoe kom ik nou aan vrienden? En hoe kan ik iemand vertellen hoe ze mij kunnen vinden?



Ik hoop dat iemand hier mij dé tip kan geven zodat ik wat sneller vooruit ga
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wel in het andere topic posten... Het is niet echt een visvijver naar nieuwe vrienden, maar je kan je er wel vinden. En het praat ook een stuk makkelijker als je buren van elkaar op Farmville bent.



Verder heb ik ook een aantal tips om vrienden te vinden op dat topic neergezet.

Zo is er bijvoorbeeld de Farmville hyves en er is ook een Farmville forum. Je kan daar een linkje van je profiel neerzetten en dan krijg je vanzelf vriendenverzoekjes.
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
Oke, bedankt, dan zal ik daar gaan posten
Alle reacties Link kopieren
Je kunt rechts bovenin in de zoek-balk op FB "farm ville" invullen, dan kom je div. topics tegen waar je genoeg "add me"'s kunt uitnodigen om vriende te worden.
Alle reacties Link kopieren
Je kan 'fan' worden bij facebook van farmville en daar kan je posten dat je vrienden zoekt
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat Pilous zegt kan inderdaad ook. Al word je dan echt bedolven onder de verzoekjes.



Het voordeel van de hyves pagina is dat je meer Nederlandse buren hebt, wat makkelijk is ivm de tijdzone. Dan ben je tenminste wakker als je buren iets posten.
Semper ubi sub ubi
Alle reacties Link kopieren
Tja ik heb het geweten met op dat forum mijn link neerplaatsen.

Ik doe zelf ook nog fishville, petville, zooworld, cafeworld en dus ook farmville. Ik krijg denk ik per uur 6/7 nieuwe vriendschapverzoekjes. Dus heb een heleboel buren wat ik wel fijn vindt . Mijn hyves hou ik alleen voor mijn rl-vrienden, en facebook voor iedereen .
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik heb inderdaad mezelf in zo'n add-me lijst gezet en een aantal mensen een friend-request gestuurd. Of kan dat nog makkelijker?



En moet ik gewoon de link van mijn facebook neerzetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven