Wie kan mij helpen met mn probleem om muziek te downloaden?

07-09-2007 16:20 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb om muziek te downloaden Kazaa Lite K++. Tot voorheen ging dat prima.



Ik merkte laatst al dat hij bijna niets meer kon vinden maar ik ben er niet zo mee bezig dus niet verder nagekeken.



Nu wilde ik een cd branden voor de verjaardag van mijn moeder en ik zie dat hij wel aangeeft aan het zoeken te zijn, maar niet met nummers komt.



Ik heb op zich niets veranderd op mijn pc maar ik merk bijv door de nieuwe hotmail dat er waarschijnlijk wel iets anders is. Bij elk mailtje moet ik handmatig aangeven dat het geen kwaad kan om iets te openen.

Ik heb net even de firewall van windows even uitgezet maar dan nog vind kazaa niets. Het is geen rare zoekopdracht, Il divo, dus dat kan het denk ik niet zijn.



Normaal had het mij niets uitgemaakt maar om met lege handen op de verjaardag aan te komen vind ik ook niet leuk. Als tip kreeg ik download Sarceaza, ik gedownload het programma, nummer kan ik ook zo downloaden maar dan geeft hij weer aan dat hij het niet kan openen.



Dus iedereen die mij kan helpen met Kazaa, Sarceaza of een andere manier dat ik muziek kan downloaden, heel graag.



Alvast bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Lime wire, wijst zich vanzelf
Alle reacties Link kopieren
lime wire instaleren,werkt toppie!
Alle reacties Link kopieren
limewire werkt niet met vista.... Verder is het wel fijn idd
Alle reacties Link kopieren
Limewire is een goede optie, maar als het niet met Vista werkt houdt het op. Maar MV heeft geloof ik geen Vista, of wel MV? Een andere optie is via torrents te downloaden, maar daar moet je je dan wel even in verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
KCeasy is een goed programma. Shareaza doet moeilijk met de Second Edition van XP, Kazaa++ doet alleen nog maar die lege lijstjes omdat zij tegenwoordig alleen legale muziek aanbieden. Dus dat ligt niet aan je pc.



Je zegt dat je de nummers niet kan openen. Zegt ie soms:

Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet.

????



Dan doet ie het meestal gewoon wel als je m brandt hoor. Probeer het uit door m op je mp3-speler te zetten.

Suc6
Alle reacties Link kopieren
fussie schreef op 07 september 2007 @ 18:12:

limewire werkt niet met vista.... Verder is het wel fijn idd
Vreemd wel, want een vriendin van mij heeft vista en die "limewired zich suf" en heeft geen enkel probleem gehad.......zij heeft vista premium geloof ik, misschien dat daar een verschil in zit??
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben aan de slag gegaan. Kazaa krijg ik niet zo ver dat hij met nummers komt, die blijft steken bij "bezig met zoeken". Terwijl ik maanden geleden wel heb gedownload. Toen die Sarcaeza geprobeerd. Ging ook niet.



Lime ware geprobeerd. Gegoogled en de gratis versie gepakt. Als hij klaar is en ik wil het programma openen dan zegt hij dat de download niet is gelukt.



Gisteravond nog iemand langsgeweest, die kon het ook niet goed krijgen. Die heeft zijn Limewire naar mij toe gemaild, weigert Hotmail de bijlage te openen wegens evt. gevaar.



Inmiddels had ik met al het geprobeer ook nog een trojan virus binnen gekregen. Die probeert AVG er nu af te halen.



Ik heb nu bearshare erop. Maar die heeft mijn pc weer overgenomen, startpagina, google.



Ik wacht nu even tot het virus er zo af is. Dan kijk ik of ik die nummers (voor die cd voor mijn moeder) kan downloaden. Als het gelukt is en gebrand is dan gooi ik alles eraf. Ben er ziek van. Iedereen om mij heen kan gewoon downloaden en ik niet. Ik heb geen oude pc (1 jaar oud), windows xp zit erop.



Mocht het nu wel lukken met die nummers, kan ik het dan branden met het programma Nero? Die staat op mijn pc. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit gebrand. En zie er nu al tegenop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
mastermind schreef op 08 september 2007 @ 01:35:

KCeasy is een goed programma. Shareaza doet moeilijk met de Second Edition van XP, Kazaa++ doet alleen nog maar die lege lijstjes omdat zij tegenwoordig alleen legale muziek aanbieden. Dus dat ligt niet aan je pc.



Suc6
Oke, goed dat ik het weet van die Kazaa, dat wist ik niet. En nu begrijp ik ook waarom Saraeza het bij mij niet doet omdat ik die xp versie heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan dat dan, een trojanvirus? Wat voor bescherming heb je?

Ik heb iets van de kpn, afgesloten bij mijn hetnet aansluiting, en een uitgebreide norton.

Nergens last van. Iedere 14 dagen wordt de hele boel gescand en ik heb, gelukkig, nooit wat.

Geen idee of dat virus met avg weggaat. En ik download alles naar i-tunes en dan of op de i-pod of een cd.
Alle reacties Link kopieren
Ja een trojanvirus. Ik heb AVG en de firewall van Windows. Ik heb ook een oude versie van Norton maar die doet weinig. Ja bij het aanklikken van een nummer van il divo geeft avg aan dat het trojanvirus is meegekomen. Ik snap dan niet waarom hij dat dan niet geblokkeerd heeft. Ik zit nu al 2 uur te wachten. Hij is nog steeds bezig met scannen. Ja ik ga pas verder als dat virus eraf is. Straks heb ik helemaal een hok met problemen.



Ik durf het bijna niet te zeggen maar i-tunes zegt mij niets, i-pod heb ik niet. Iemand zei nog iets van Mp3, geen idee wat het is. Ja geen kerel hier in huis die me een beetje wegwijs kan maken. Ik heb op de pc Nero staan en van windows die media player.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je geen kerel voor nodig!

I-tunes downloaden en installeren, ik heb het nodig voor mijn i-pod maar ik vind het fijner dan de mediaplayer van windows.

Avg heb ik geen vertrouwen in, in geen enkele gratis beschermer trouwens.

Mp3 even opzoeken wat dat is. Ik hoop dat je hem eraf krijgt, vaak hardnekkig.
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt? Bij www.trendmicro.com kan je een online scan laten doen, mijn ervaring is dat die een stuk beter werkt dan AVG (heb AVG er afgegooid). Het kan zijn dat je downloadprogramma kapotgemaakt is door AVG omdat ie denkt dat het een virus is en dan sommige delen in je Virus Vault zet. Maar dat je pc zo traag is en blijft hangen met zoeken, dat zal wel door die trojan komen. Mijn tip: probeer de online scan van Trend Micro en laat éérst die trojan/dat virus fixen. Download daarna eventueel een nieuwe firewall van bijv ZoneAlert (ZobeLabs) want die standaard firewall van Windows doet vrijwel niets. Om je kans op gespuis te verkleinen (en om een back up browser te hebben) raad ik je aan om Mozilla Firefox te installeren. Je startpagina enzo kan je zelf wijzigen, Nero kan je als het goed is gewoon nog gebruiken en dat met die bijlage van Hotmail en dat gevaar is standaard, doet ie zo'n beetje overal en alijd. Don't worry, gaat goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is nu nog bezig, nu al 5 uur en 5 min. Trojan horse Dropper.agent FBO. Zitten er 2 op zegt hij. Maar is nog steeds aan het scannen voor meer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet hoor, maar ik geloof niet zo in dingen die 5 uur bezig zijn. Klinkt alsof je AVG zelf ook slachtoffer is geworden van een virus/trojan. Daarom pak ik zelf altijd die online scans, dan weet je zeker dat je de laatste updates hebt plus dat het programma niet al verneukt is. Heb jij 'm trouwens nu in de veilige modus staan? Anders heb je weer kans dat je dat spul er niet af krijgt, omdat het op dit moment actief is. Mijn tip: start opnieuw op, druk op het juiste moment F8, kies voor "veilige modus met netwerkmogelijkheden" (dan is ie niet meer zo sloom met scannen ook), ga naar TrendMicro en doe een online scan. Laat je pc schonen. Kijk daarna pas verder voor je muziekspul.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het de instellingen van je firewall zijn, daar kun je uitzonderingen aangeven zodat je wel kunt downloaden. Je hebt een vrij nieuwe laptop of niet MV? Waarschijnlijk heeft men de configuratie in de fabriek nogal streng ingesteld m.b.t. veiligheid.



Zelf ben ik niet zo'n voorstander van p2p programma's als Kazaa, Shareaza etc. Je kunt er een hoop troep mee binnenhalen. Ik zou dat progje ook stopzetten dat je laptop nu aan het scannen is, 5 uur is veel te lang en waarschijnlijk is het constant aan het resetten, daar schiet je niets mee op.



Knikker alles er maar af wat je vanaf gisteren hebt geïnstalleerd en probeer het eens via torrents, dat lijkt ingewikkeld maar is het echt niet. Je download bijv. Utorrent, dat is een cliënt, dan zoek je via torrentsites (en daar zijn er heel veel van) naar de mp3 die je wilt hebben. In Utorrent geef je aan dat je een nieuwe torrent wilt downloaden en klikt dan de torrent (is een heel klein bestandje) aan die je van de torrentsite hebt gedownload. Het gaat vele malen sneller dan een Kazaa of Limewire en de kans op troep is veel minder.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Jaschenca, ik heb een vrij nieuwe laptop van Dell en ik word er normaal al gek van dat ik weinig normaal kan openen omdat ik dan eerst een veldje krijg dat het is geblokkeerd en ik tijdelijk toestemming moet geven. Ja zelfs voor een foto van google als ik die wil kopieren voor hier op het forum.



Ik ga nu wel kijken of het lukt wat jij zegt. Ik haal net de boodschappen uit mijn auto en het veldje is weg van AVG dat hij aan het scannen is. Maar geen bericht of dat virus er nou af is.



Ik weet dat ik nooit meer iemand zal adviseren die een origineel/goedkoop kadootje wilt om een persoonlijke cd te gaan branden. Ik ben voor altijd genezen. Ik ga nog even stoeien met de laptop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
MV, heb je niet iemand in je buurt wonen die voor jou die nummers wil downloaden en branden? Ik zou het best voor je willen doen, maar we kennen elkaar niet IRL en ik verwacht niet dat je in de buurt woont. En ik zou die nummers best voor je kunnen downloaden en naar je mailen, maar a) die bestanden zijn vrij groot, b) je virusscanner gaat flippen denk ik en c) dan zit je nog met het feit dat je ze moet branden.
Alle reacties Link kopieren
Nu is alles door elkaar, zelfs mijn instelling van mijn toetsenbord. Nee helaas niet iemand die het kan doen. Nou ik probeer het nog heel even maar mijn kookpunt is al bereikt. Ik ga nog even kijken en anders geef ik het op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan op dit moment wel muziek downloaden. Alles gaat hier fout. Verre van ideaal maar dat gaat over ......... , ik wil wel dat programma van Jaschenka proberen, als ik morgen maar een cd voor mijn moeder heb. Ik ben er nog niet, ik hoop dat ik niet te snel roep.



Maar wel alvast mijn allerliefste dank uitbrengen voor het helpen. Hopelijk gaat het even. "Even iets downloaden of oh geef een leuke cd" zal ik nooit meer zeggen.



Ik ben er nog niet hoor. Ik krijg niet eens een bericht dat het virus eraf is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het zat, voor nu dan. Ik heb 12 nummers kunnen downloaden, toen stopte alles. Die 12 heb ik kunnen branden dus ik heb een letterlijk klein kadootje voor mijn mams. Ik ga alles eraf gooien en kijken of het andere lukt.



Nog een stom vraagje ............



Ik zag bij startpagina ........... print cd hoesje. Daar stond Il divo met de cd Il divo ook bij. Print ik het uit, is het een heel A4tje. Nergens kan ik de instellingen kleiner maken zodat het ook in het cd hoesje pas *proest* , sorry voor deze kneuzenvraag.

Maar hebben jullie nog een tip voor mij waar ik het wel op goede groote kan vinden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Deze?



http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=124806&sid=6673



Toetsenbordinstellingen krijg je waarsch terug op Ctrl + shift en dan ff ingedrukt houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er even klaar mee. Ik ben tot nu toe bezig geweest met het verwijderen van allerlei virussen. Van trojan horse tot ............. Ik heb spybot en dystroy ook gedraaid, alles wat ik maar wist en alle programma's vonden virussen van die downloadprogramma's. Ik heb mijn pc even opnieuw opgestart en ervoor alle cookies en tijdelijke bestanden eruit gegooid want ondanks dat Bearshare eraf was had die alle programma's overgenomen. Ik ben weer even helemaal genezen. Echt vanaf gister tot vandaag voor een rottige cd bezig geweest. Ik zal het niet snel meer doen. Als ik binnenkort weer even bekomen ben wil ik dat van Jaschenka proberen maar nu even niet.



Wel allemaal bedankt voor het meedenken en de adviezen. Waar het om gaat is (ook al is die niet optimaal) dat ik een kadootje heb voor mijn moeder. Dat was de issue. Hopelijk dat de cd een extra waarde krijgt als ze hoort hoeveel moeite en tijd erin heeft gezeten. En hoeveel mensen meegedacht hebben om het te realiseren.



:cheers: meiden
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
MV als je muziek wil geef even een gil help ik je wel.
Alle reacties Link kopieren
jannus57 schreef op 09 september 2007 @ 10:17:

MV als je muziek wil geef even een gil help ik je wel.
Dank je, ik was blij toen met die Belle Perez die je mij (destijds) had gestuurd. Nee ik heb nu mijn pc weer schoon qua virussen. Ik ben weer even genezen. Gelukkig ben ik niet zo'n muziekfreak maar vond het toch jammer dat het iedereen zo makkelijk af gaat en het mij niet lukt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven