Zit ik hier goed ?

08-09-2007 17:32 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik weet niet zo goed waar ik dit posten moet maar denk zelf hier.

Ik ben kirs en 26 jaar oud. Ik zit al jaren in de ziektewet omdat ik borderline , bdd en een ontwijkende stoornis heb. Ik kom uit een relatie met een jongen die mij psych nog meer kapot gemaakt heeft en ben daarui totaal los geslagen. Drugs alcohol en sletterig gedrag.

Ik heb toen een turkse jongen leren kennen en been 3 kwart jaar met hem gegaan. Ik was vaak onder invloed en merkte veel minder van mijn onzekerheid destijds.

Toen we op een gegeven moment nog amper met elkaar omgingen ging ik steeds beter met zijn broer om. Er is toen iets gebeurd in mijn leven waardoor ik helemaal naar de kl* te ging en zat ook nog eens dagelijks onder de valium in combinatie met drank. Na 2 maanden smsen ben in onder invloed met hem in bed geindigd. Niet iets om trots op te zijn maar het is gebeurd. Wij zijn nu bijna 5 jaar met elkaar maar ik ben een gehjeim. Zijn broer is er eens achter gekomen en de hel brak los. Dit is een schande in hun ogen. We zijn weer bij elkaar gekomen. Ik hou veel van hem. Maar en relatie is al moeilijk voor mij omdat ik zo geobsedeerd ben met mijn uiterlijk enzo onzeker ben. Maar dit maakt het me helemaal moeilijk. Ik heb altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en ben bang hem te verliezen. Ik weet niet meer wat ik moet. Ik voel me nu zo vreselijk hopeloss dat ik het hier neerkwak. Weet eigenlijk niet waarom maar goed. Misschien dat iemand een soort gelijke situ heeft meegemaakt ?
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien typ je dit ook onder invloed? Ik zeg dit niet om je te veroordelen overigens. Ben je al in therapie voor wat je hebt en heb je ooit overwogen om af te kicken van je drankgebruik?
Alle reacties Link kopieren
ik snap je verhaal niet goed. met welke broer heb je een relatie? en ben je dus vreemdgegaan met broer nummer 2 terwijl je al 5 jaar een relatie hebt met broer nummer 1?

kan er niet echt veel van maken...en ik denk heel eerlijk gezegd ook dat je niet helemaal nuchter was toen je dit schreef...ben je eigenlijk wel helemaal van de drugs af? ik zeg dit niet om je te beledigen, dus vat het aub niet verkeerd op.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eerst aan jezelf moet werken voordat je je stort in relaties met. (vul in)

Je zit nog met zoveel wat je zelf eerst op een rijtje moet krijgen . Zorg eerst voor jezelf dus en werk aan jezelf voordat je verder gaat met de 1 of andere relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hee Kirs,



Dit gaat niet goed he!



In de turkse samenleving word dit al helemaal niet gewaardeerd en ik zou dan ook maar een beetje pas op de plaats nemen.



T lijkt me belangrijk dat je echt werk maakt van je therapie, ik heb eerder begrepen dat je daar hard mee aan het werk ging, maar als ik je nu lees kan ik me moeilijk voorstellen dat je goed gaat.



Je moet alles structueel op een rijtje zetten, waar zitten je prioriteiten.



Ik denk dat je heel hard aan jezelf moet gaan werken met de hulp die je geboden krijgt.



Naar om te lezen dat het zo slecht met je gaat.



hou je haaks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook nogal een onduidelijk verhaal en denk ook dat je beter met jezelf kan bezig zijn dan met een relatie iig op dit moment
Alle reacties Link kopieren
Lekker reacties zeg.

Ik was niet onder invloed want hallo ik drink al jaren niet meer.

En drugs ook niet. Daarbij ben ik nooit alcoholist geweest ik dronk in het weekend. Ik ben op mijn 17de gaan samen wonen met mijn eerste liefde mijn eerste voor alles. Bij hem was ik tot mijn 20ste. En heb nooit een pubertijd met uitgaan enzo gehad omdat ik me opsloot omdat ik me zo onzeker voelde toen al. Dus toen ik na deze relatie van mijn 17de tot 20 met een jongen die elke dag zei dat ik zonder hem niets was zonder hem niets was even mijn jeugd ging beleven ging dat extreem.

Ja ik vat dit wel verkeerd op wat een kortzichtige reacties zeg.

Ik had geen zin om de type fouten eruit te halen en zat er zwaar doorheen vanmiddag.

Ik ging met een jongen en dat contact was afgelopen en ik was bevriend geraakt met zijn broer. Na 2 maanden met hem contact te hebben ben ik met hem naar bed gegaan en nu ben ik al 5 jaar met hem.

En ik ben in therapie maar heb het wel weer gehad met jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Geld niet voor jou hoor sto je bent een topper.

Ik vind dit altijd het rotte van internet en sms enzo.

Er word gelijk een beeld gevormd. Ik ben dus een alcoholist een junk en ook een hoer geloof ik.

Stom misschien omdat hier te posten. Maar ik zag het vanmiddag even niet meer zitten er kwam zoveel op me af.

Nou hoop dat met jou alles ok is sto
Alle reacties Link kopieren
kirsie schreef op 09 september 2007 @ 01:22:

Lekker reacties zeg.

Ik was niet onder invloed want hallo ik drink al jaren niet meer.

En drugs ook niet. Daarbij ben ik nooit alcoholist geweest ik dronk in het weekend. Ik ben op mijn 17de gaan samen wonen met mijn eerste liefde mijn eerste voor alles. Bij hem was ik tot mijn 20ste. En heb nooit een pubertijd met uitgaan enzo gehad omdat ik me opsloot omdat ik me zo onzeker voelde toen al. Dus toen ik na deze relatie van mijn 17de tot 20 met een jongen die elke dag zei dat ik zonder hem niets was zonder hem niets was even mijn jeugd ging beleven ging dat extreem.

Ja ik vat dit wel verkeerd op wat een kortzichtige reacties zeg.

Ik had geen zin om de type fouten eruit te halen en zat er zwaar doorheen vanmiddag.

Ik ging met een jongen en dat contact was afgelopen en ik was bevriend geraakt met zijn broer. Na 2 maanden met hem contact te hebben ben ik met hem naar bed gegaan en nu ben ik al 5 jaar met hem.

En ik ben in therapie maar heb het wel weer gehad met jullie reacties.
nou,nou!! niet zo kort door de bocht meissie!! de dames bedoelen het goed hier ,hoor. en ik dacht in eerste instantie ook dat je wat geedronken. kan toch en niemand neemt je dat dan kwalijk hoor. je topic komt alleen een beetje rommelig over, en daardoor raakt men in de war,met wie je nu eigenlijk een relatie hebt. maar ik denk net als de anderen dat je even pas op de plaats moet gaan maken,want al vijf jaar een geheime relatie??? dat is toch ook niet goed voor je zelfvertrouwen kijkt mij. meissie, ik hoop dat je boosheid een beetje gezakt is en dat je nadenkt over de adviezen die hier gegeven worden. en laat nog wat weten. kop op!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat er uiteindelijk niks aan de hand is, behalve dat je jezelf omschrijft als een onzekere borderliner met een autistische stoornis, die middelen misbruikt, van voren niet meer weet dat ze van achter leeft, en weinig tot geen zedelijke normen en waarden hanteert.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nou idd een geheel onnodige, lullige reactie.



Ik heb niet eerder gereageerd want ik heb hiermee geen ervaringen en kan daarom denk ik niet zoveel zinnigs zeggen. Ik hoop dat de jongen waar je nu mee samen bent je het gevoel geeft dat je geliefd bent. Zo niet, dan denk ik met je verleden en hoe je je nu voelt, dat het misschien beter zou zijn om de komende tijd je energie in jezelf te stoppen ipv een man die het niet waard is.



Voor wat het waard is, een grote knuffel :) . Het leven kan soms verdomd moeilijk zijn, probeer goed voor jezelf te zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog steeds achter mij reactie op je bericht. Take it or leave it. Als je een bericht plaatst en je vraagt een reactie dan krijg je die naar alle eerlijkheid van alle meiden (jongens).En dan kan het zijn dat het niet altijd zo is als je gewild had.
Alle reacties Link kopieren
als ik voor mezelf spreek was mijn reactie niet verkeerd bedoeld en dat had ik er ook duidelijk ingezet. je verhaal was warrig en het leek daardoor alsof je onder invloed was...niks mis mee om iets van te zeggen toch? als jij het verkeerd opvat en het korzichtig vindt van ons, dan weet ik het ook niet meer...de berichten zijn duidelijk goedbedoeld kirs
Alle reacties Link kopieren
IK was ook in de war en het is moeilijk te verwoorden ik had het gewoon niet moeten plaatsen ik was te gestresst.

Bedankt dat jullie alsnog een x reageren.

En verry cherry toffe meid ben je hoor.

Mensen kennis ook.

Laat ik het hier maar bij houden ik kan het toxh niet uitleggen en wat zou ik er eigenlijk ook mee willen bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens besef je wel dat je schade aan kan richten met dat soort reacties ? Het is dat ik weet dat mensen die zo over andere praten meestal zelf van geen kanten kloppen maar de ballen niet hebben om het toe te geven.

Je zal een perfect leventje lijden met altijd de goede keuzes en het perfecte gedrag. Grote meid hoor de prijs van perfect mens van de eeuw gaat vast naar jou.

En das het laatste wat ik tegen jou te zeggen heb
Alle reacties Link kopieren
waarom voel je je zo aangevallen kirsie? je hebt gepost, je krijgt reacties....niet elke reactie is waardevol voor jou, maar hoe jij terug reageert naar very cherry vind ik echt niet netjes. valt me tegen...
Alle reacties Link kopieren
IK vind hoe jullie reageerde wel normaal nu ik niet meer boos ben maar wat vind je zelf van zo reactie dan van verry cherry wat voegt dat toe en wat moet ik daarmee ?

Ze leest iets en hup een etiket.
Alle reacties Link kopieren
Kirsie, je noemt de schade die een bericht zou kunnen aanrichten.... maar heel eerlijk denk ik dat die schade in het niet valt met de schade die je jezelf toebrengt / de schade die je over jezelf afroept.



Ik ben een leek op het vlak van borderline, dat vooropgesteld... maar wat mij soms opvalt in wat ik lees, is dat mensen die psychisch toch al niet al te sterk zijn, zich omringen met mensen die hen nog meer schade toebrengen. Ik begrijp dat niet. Is dat om het beeld dat je van jezelf hebt, nog maar eens bevestigd te zien? Is dat omdat je zelf eigenlijk vind dat je niet beter verdient?



Waarom wil jij een relatie met een man die jouw vergissing uit het verleden tegen je blijft gebruiken? Waarom wil je een man die je veroordeelt i.p.v. steunt?

Waarom open je een topic waarvan je zelf al kunt voorspellen dat de reacties erop niet allemaal even positief zullen zijn?
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft recht op zijn mening maar als ik op een gegeven moment afgeschilderd word als iemand die ik niet ben moet ik daar dan vrolijk van worden.

jaik omring me met mensen met psychische problemen. Mijn moeder is derpressief na het hebben van twee herseninfarcten.

Mijn broer schiziofreen.

Het heeft geen nut om verder nog te reageren voor mij want het word 1 grote discussie.
Alle reacties Link kopieren
kirsie schreef op 09 september 2007 @ 13:18:



Het heeft geen nut om verder nog te reageren voor mij want het word 1 grote discussie.
Ja, da's vreemd inderdaad op een discussieforum |-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Niemand schildert je af als......(weet niet wat je denkt)

Je schetst jezelf in een notedop.En daar krijg je reacties op. Wat verwacht je van mensen die je topic lezen.Moeten ze niet reageren? Moeten ze alleen positief reageren? Of wil je duidelijk de mening van anderen over je topic?

Als dat laatste geldt dankun je niet alleen reacties verwachten die jij prettig vind. Dat er eerlijke reacties komen van mensen.

Ik ben er nog steeds van overtuigt dat al deze mensen die gereageert hebben dit doenomdat ze je iets mee willen geven.

En persoonlijk denk ik nog dat je eerst aan jezelf moet werken. Je kunt nu eenmaal geen realtie in stand houden als je zelf niet lekker in je vel zit en nog zoveel te verwerken hebt .
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je ook helemaal gelijk in kodak het is zoals jij het zegt. Maar ik voelde me wel aangevallen en vind dat sommige dingen best anders gebracht hadden kunnen worden.

Ik was misschien niet helemaal duidelijk maar zo onduidelijk was het nou ook weer niet.

Ik ben aan mezelf aan het werk ik zit al 2 jaar in therapie en ben weer met nieuwe begonnen maar als je van iemand houd is het niet zo makkelijk om te kappen. Ik had dit gewoon beter op de pagina van borderline ofzo kunnen posten het was een impulsieve posting. Dat er negatieve reacties komen is niet erg maar het is hoe het gebracht word.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet makkelijk om iets los te laten waar je van houd .

En misschien was het beter geweest om het op Psyche te zetten. Misschien alsnog een aanrader. Borderline is heel ingewikkeld en zal en kan niet zomaar begrepen worden/kunnen worden als men hier niet veel van weet . Ik heb een familielid die het heeft en het is niet altijd makkelijk. het is als een lichtknopje wat je steeds omzet (zo vergelijk ik de stemmings wisselingen bij hem)

En geschreven woord is erg moeilijk. Mensen schrijven hun mening en dat kan bij jouw bot overkomen wat de ander helemaal niet zo bedoeld.Maar als je al zegt vraag aan Viva of ze het niet willen verplaatsen zodat je ook mensen krijgt die wat bekender zijn met borderline.Wie weet krijg je nog goede tips .Nu ga ik echt joggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven