Ervaringen met internetdaten

08-09-2007 15:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best wel benieuwd naar de ervaringen met internetdaten. Zijn er mensen die een relatie hebben over gehouden aan een internetdate, en zo ja hoe is dat gegaan was het gelijk raak met de eerste met wie je ging daten of heb je juist veel dates gehad? Ben je er rare figuren tegengekomen, wat ga je doen op je eerste date en hoe snel heb je die eerste date? En vond je het niet eng om met iemand af te spreken die je in feite niet kent? Ik wil graag zowel positieve als negatieve verhalen weten.
Is dit topic er niet eerder geweest?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben pas sinds een aantal dagen hier op het forum, dus dat zou best wel is kunnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn man via internet ontmoet, maar niet op een datingsite. Dat is dus wel wat anders dan wat je wil weten, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Er is lange tijd een topic geweest dat heette: "Internet dating: vertel hier je meest afgrijselijke ervaring."

Wat erg lollig was.



Maar zo'n topic als dit is heel goed lijkt me, er zijn per slot van rekening enrom veel mensen die aan internet dating doen.

Dus....go ahead....
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal, Op 4 mei 2006 moest ik van mn zus een profiel aanmaken op RP. Had er niet heel veel zin in (zo'n gedoe) maar heb het toch gedaan. Als je nieuw bent krijg je onmiddelijk heel veel reacties dus ik ook..... Wel heel veel mannen die graag de vrouw van hun dromen willen ontmoeten hoor; ze moet lief, mooi, slank, zelfstandig, verzorgend en verzorgd zijn en ook nog gevoel voor humor hebben!!

Zoals bijvoorbeeld deze oproep:

"Ben jij iemand met humor, die aandacht besteed aan haar uiterlijk, goed gekleed door het leven gaat, houdt van reizen en weet wat zij wil. Lijkt het je fijn om samen 'leuke' dingen te gaan doen, ben je betrouwbaar en eerlijk, en heb je geen rugzak, dan ben ik misschien wel op zoek naar jou."

Ja! dat willen we allemaal wel!

Maar even terug on topic: Op 5 mei, een dag later dus, had ineens inspiratie dus ik weer achter de pc om mijn profiel aan te vullen. Krijg ik me toch een e-mail..... Ik was op slag verliefd, leuk verhaal en erg orgineel. dus ik mail terug: Ben je daar nog?

Hij mailde ook weer terug, daarna zijn we gaan msnen, bellen, afspreken (toen heb ik pas naar zijn profiel gekeken; Heeel origineel verhaal en hij zag er leuk uit) en die zelfde avond hebben we elkaar ontmoet...

(bij de Burgerking met zijn kinderen erbij, anders had ik dat natuurlijk nooit gedaan) Afijn lang vehaal kort: we zijn nu nog bij elkaar....

De doorslag gevende reden om toch op RP te gaan was de leuke relatie die een vriendin van mij er aan over had gehouden.

Dus mijn mening is; doe wat goed voelt en wees jezelf.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook meer mensen met goede ervaringen,een collega en mn zus (die pas veeeeeel later vertelde dat ze elkaar van een datingssite kennen)



Heb nu ook een profiel bij RP en volgende week een date.is de eerste keer dus heb er verder nog geen ervaringen mee maar over de mail/msn klikt het goed.Ook wel veel vage mail gehad (gewoon niet op in gaan)

hou jullie wel op de hoogte hoe die date was.
Alle reacties Link kopieren
Hey das wel een heel positief verhaal helenka, ik hoop dat het voor jou ook zo afloopt tries laat het maar weten bn wel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
1 keer heb ik gedate met iemand van het internet, en het was geweldig!

de klik was er gelijk, vanaf het begin toen wij elkaar zagen. Dat was een heel bijzondere ervaring, heb nog nooit van mijn leven iemand zo op die manier ontmoet en gelijk beng! eigenlijk gebeurd dat misschien maar 1 keer in je leven denk ik, een soort van soulmate??? idd hadden wij veel, heel veel gechat en gemaild en gesmst, eigenlijk kon ik het allemaal zo goed plaatsen onze ontmoeting, het klopte van alle kanten, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Driemaal gedaan:



1. Was een lekker ding, die ook qua uiterlijk niet tegenviel toen ik hem eenmaal zag, maar na een week was het over. Hij bleek er nogal duistere praktijken op na te houden..



2. Viel tegen qua uiterlijk. Niet mijn type, geen seksuele aantrekkingskracht. Het toch een kansje gegeven, maar na een week walgde ik bijna van hem.



3. Echt een leuke vent, geen verliefdheid. Bij één date gehouden.



4. Moet nog komen.
Alle reacties Link kopieren
De eerste internetdate die ik had, werd gelijk een relatie van enkele maanden. Nu ben ik bij vlagen actief op een datingsite. Heb er nu wel 3 leuke contacten aan over gehouden met wie ik binnenkort ga daten.



Festen, hoe is het met jouw date afgelopen ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste en enige (huiverige) internetdate-poging was gelijk een succes. Profiel geplaatst, een berg reacties. Die ene sprong er echter nogal uit. Leuk geschreven, maar verder niet zo mijn type, dacht ik.

Een maandje intensief gemaild en gechat, toen gebeld, afgesproken en nooit meer uit elkaar gegaan. Ik ben inmiddels al enkele jaren met hem getrouwd en we zijn nog steeds dol op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
sienna72 schreef op 08 september 2007 @ 15:12:

Ik ben best wel benieuwd naar de ervaringen met internetdaten. Zijn er mensen die een relatie hebben over gehouden aan een internetdate, en zo ja hoe is dat gegaan was het gelijk raak met de eerste met wie je ging daten of heb je juist veel dates gehad? Ben je er rare figuren tegengekomen, wat ga je doen op je eerste date en hoe snel heb je die eerste date? En vond je het niet eng om met iemand af te spreken die je in feite niet kent? Ik wil graag zowel positieve als negatieve verhalen weten.




Hoi Sienna.



Ja, ik heb ervaring met internetdaten en ben getrouwd met een man die ik via een datingsite heb ontmoet.

Hij was de eerste met wie ik had afgesproken. Van mijn kant was het een blind date (ik had geen idee hoe hij eruit zag). Ik vond het doodeng om hem op die manier te ontmoeten, maar we hadden van tevoren afgesproken dat de wereld niet zou vergaan als we elkaar in real life niet aantrekkelijk zouden vinden. We zijn er dus ingestapt met het idee dat het leuk zou zijn om te kijken of we vrienden zouden kunnen zijn.



We hebben eerst een paar weken gemaild en gechat en na ongeveer 4 weken hebben we een afspraak gemaakt. We zijn eerst koffie gaan drinken, met een optie om, als het zou klikken, daarna te gaan eten. Wat we dus prompt gedaan hebben, want het klikte geweldig.



Na de eerste afspraak zagen we elkaar ieder weekend en daarna ook nog door de week. IN augustus zijn we samen op vakantie geweest en ik ben omstreeks oktober bij hem ingetrokken. In maart 2006 heeft hij me ten huwelijk gevraagd en we zijn in september vorig jaar getrouwd.



Wij hebben via internetdating de liefde van ons leven gevonden en zijn er dus erg positief over. Het zal niet voor iedereen werken, maar voor ons wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven