huishoudelijke voorwerpen

08-09-2007 13:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst met mijn vrouw vette sex gehad, we waren zo geil dat ik de stolp van een wijnkaraf in haar anus gestopt heb. Deze had exact de vorm van een buttplug. Zij vond dit gigantisch lekker, zo ook de "dubbele"penetratie.

iemand meer zulke ervaringen met huishoud middelen?
Alle reacties Link kopieren
ervaring niet, maar ik wil je wel waarschuwen wat bacterien betreft...het is niet echt hygienisch om zo'n ding in een opwelling te gebruiken...
Moet er al helemaal niet aan denken om bij TO te gaan eten of een wijntje te gaan drinken X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen tussen de termen "weird" en "fake".

Voorlopig kies ik voor het laatste...
Alle reacties Link kopieren
probeer eenss een staafmixer wierdo :ass:
Alle reacties Link kopieren
regelmatig.



Wij gebruiken de wcborstel vaak bij me hubbie, dat werkt 2 kanten op, 1 hij vind het super lekker, 2 ik rag gelijk zn anus schoon.



Fondue vorkjes waren een minder succes.



Hubbie slaat me regelmatig met de pollepel op mn bips



Haarklemmetjes zijn tepelklemmen bij ons.



1,5 literfles cola weten we ook wel raad mee.



ik geef hubbie op zn bips met de koekenpan.



xborenzo
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ineens flashbacks... ehm, Chantal, ben jij dat? @-(
Alle reacties Link kopieren
Lalein schreef op 08 september 2007 @ 13:46:

ervaring niet, maar ik wil je wel waarschuwen wat bacterien betreft...het is niet echt hygienisch om zo'n ding in een opwelling te gebruiken...




Nou dat lijkt me nogal meevallen ( een echte butplug steriliseer je ook niet ), het lijkt me minder hygienisch om het ding er zonder schoonmaken weer op terug te zetten.

Ik zou ook eerder bang zijn voor beschadigingen waardoor een en ander nogal pijnlijk/gevaarlijk zou kunnen zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat een ontzettend stom topic=> die harrie zit nu natuurlijk te rukken
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik denk best dat er meer mensen zijn die huis-tuin en keukenhulpstukken erbij betrekken........ weetikveelhoeveel vrouwen schijnen te masturberen met een electrische tandenborstel ( en dat vind ik dan weer heel goor ) of met de douchekop. Voor een beetje creatieve geest kan het rommellaatje heel wat leuks opleveren .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Joh en hoeveel jonge meiden gaan niet aan de komkommer of kaars. Ik vond het ook nog niet zo'n gekke vraag hoor. Kijk maar eens online hoeveel normale attributen gebruikt worden, wel al dan niet aangepast.



Tja en als je binnen BDSM gaat kijken is het zelfs heel veel voorkomend van pannekoeken spatel als paddle tot idd de haarklemmetjes als tepelklemmen.
anoniem_41943 wijzigde dit bericht op 10-09-2007 11:43
Reden: typfout
% gewijzigd
En ook dit topic is waarschijnlijk genomineerd voor de vuilnisbelt, misschien dat daar nog wat gebruikte huishoudelijke artikelen te vinden zijn voor TO :rofl:
Alle reacties Link kopieren
sterliserenn doe je misschien niet met zo'n plug, maar hoe vaak gebruik je zon stolp en wie zit er in godsnaam allemaal aan met zijn handen...ook NA gebruik van dat ding...



mooi sprookje to. op naar de vuilnisbelt hihi
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel ik me kan vinden in de reactie van pebbles, krijg ik ook het gevoel dat dit een fake gebeuren is.. sorry, alleen de naam harry al,in combinatie met zoiets.... Ik mag niet stigmatiseren, maar t voelt niet oke.
Alle reacties Link kopieren
Harrie van de huishoudelijke voorwerpen, ik stel mij een puistige puber voor met gierende hormonen. :) Ik zou zeg kijk uit met wat je in je lichaamsopening stopt, misschien krijg je het er zelf nooit meer uit. M'n zus heeft tijdens haar opleiding tot arts in een ziekenhuis gewerkt op de afdeling EHBO en spoedeisende hulp. In het weekeinde gebeurde het nogal eens dat er personen waren (vooral mannen) die iets in hun achterste hadden gestopt en het er niet meer uitkregen omdat de sluitspier zich sloot X-D. Behalve het standaard werk zoals vibo's, praktisch elk langwerpig stuk fruit of groente (komkommers, bananen, aubergines courgette, wortels prei), flesjes en flacons, tot mobiele telefoons aan toe. Ooit kwam er een vrouw binnen die had een paar hard gekookte eieren in haar vagina, en een sinaasappel in haar anus. Leg dat maar eens uit aan de dokter X-D
Alle reacties Link kopieren
Topic gaat op slot onder de noemer "fake".

Mocht Harry73 serieus zijn, kan hij een nieuw topic openen met een serieuze openingspost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven