kledingstijl van je vriend

08-09-2007 13:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is de invloed van jullie op de kledingstijl van je vriend.

Heeft hij zijn eigen stijl of bemoei je er toch nog mee,
Alle reacties Link kopieren
Meestal bestel ik uit een catalogus,omdat hij winkelen echt niet fijn vind. Hij zegt wel wat hij leuk vind .Hij is niet zo met "mode' bezig. En voor hem is het goed genoeg als hij een broek en een shirt aan heeft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft ook een hekel aan winkelen en dus koop ik nog wel eens wat voor hem, maar altijd in zijn eigen stijl, die probeer ik op geen enkele manier te beïnvloeden. Hij moet dát dragen waar hij zich het lekkerst in voelt. Omgekeerd bemoeit hij zich ook niet met MIJN kleding. We zijn eigenlijk op alle vlakken erg makkelijk naar elkaar toe.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is minstens net zo gek op sjoppen als ik. Heeft ook meer schoenen enzo... X-D Ik heb daar vrijwel geen invloed op... hooguit als hij niet kan kiezen tussen twee shirts, dat ik dan de eindbeslissing mag nemen....

Zijn stijl is niet altijd wat ik leuk vind, maar het is altijd met zorg uitgekozen en het past bij 'm. Wat zal ik me er dan tegenaan gaan bemoeien?



Ik denk eerder dat hij invloed heeft op mijn kleding.... Niet zo heel veel hoor, maar hij vond dat ik teveel zwart droeg en sinds ik hem ken ben ik inderdaad net iets meer kleur gaan dragen. Ietsjes maar hoor ;-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een casual stijl en dat past perfect bij hem! Ook ik bemoei me daar niet mee, maar als hij nadat thuis komt van zijn werk moet ik hem wel aansporen om zich te verkleden! Bij ons is het ook zo dat hij meer invloed op mijn kleding heeft. Net als bij doornroosje75 had ik ook veel zwart in de kast hangen en dat is nu ook veranderd! Kleding hoeft ik niet mee te brengen,want shoppen doet hij wel. vind het niet leuk,maar doet het wel! Als hij ergens een hekel aan heeft is het kleding ruilen dus dan maar shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Bemoei ik me niet mee. Ook niet bij eerdere vriendjes. Ik vind dat nou juist zo leuk, dat ze elk hun eigen stijl hadden/hebben. Maar ik ben zelf geen modefreak, het moet vooral lekker zitten en liefst zwart of rood zijn :-P .
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een beetje een gemengde stijl, de ene keer ziet hij er super uit(leuk bloesje met een goede jeans)en de ander keer dan kijk ik er maar niet naar!(ck broeken met te nauwe pijpen met berschoenen eronder, zelfs een Nederlandse vriendin zei me: 'leuke kerel heb je hoor, maar trek hem eens een normale broek aan'! ) Nu is het zo dat hij mij gevraagd heeft om voor hem te gaan shoppen...hij woont in een Afrikaans land waar de kleding tja...exotisch te noemen is... De goede kleding die hij nu nog heeft heeft hij uit Engeland dus dat is op zich wel okay maar na 1,5jr begint dat ook minder te worden! Maar vind ik moeilijk hoor, een beetje een goede jeans uit te zoeken, en dan maar hopen dat het model hem past...! Ik ben nu maar aan het kijken in de uitverkoop van de zomerkleding, omdat het daar altijd mooi weer is! Dus aan de nieuwste herfst/wintercollectie heb ik niets! En een paar mooie schoenen wil ik ook meenemen maar ook weer, zitten ze straks wel goed! Echt niet makkelijk hoor zo shoppen voor je man!
Alle reacties Link kopieren
Laat ik zeggen dat ik de kledingstijl van mijn vriend wat bijgestuurd heb. Dus shirts een maatje kleiner (geen maat vuilniszak meer), iets meer variatie qua kleuren en spijkerbroeken een maatje langer.



Ik koop het wel altijd voor hem, ik weet precies wat hij leuk vindt. Als ik het laat zien, zegt hij 'oh ja' en de volgende dag draagt 'ie het. Het enige wat me niet lukt is om hem een leuk roze shirt aan te smeren...hij heeft heel donker haar en donkere ogen dus het zou hem onwijs leuk staan. Maar ja...hij steigert al bij het idee.
8-P
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn vriend is enorm kritisch wat kleding betreft. Ik hoef niks voor hem mee te brengen, dat vindt ie niet leuk. Ik heb er dus ook geen invloed op, hij draagt wat hij mooi vindt en dat past bij hem. Ik zou voor hem een ander soort spijkerbroek kiezen, maar wat hij nu draagt is ook niet slecht. Ik ben ermee opgehouden om aan te wijzen wat ik leuk vind, want onze smaken zijn verschillend. Hij vindt mijn kleding altijd leuk, maar als hij soms iets aanwijst vind ik er niks aan. Gelukkig respecteren we elkaars keuze daarin, gaan het niet aan elkaar opdringen. Hij is leuk zoals hij is.
Alle reacties Link kopieren
Kan me bij Julus aansluiten,hij draagt wat hij wil en heel af en toe neem ik weleens iets mee voor hem,als ik echt zeker weet dat ie het leuk vind of dat ik geld terugkrijg als het niet goed is.Hij bemoeit zich ook niet met mijn kleding,van sommige dingen weet ik dat ie het minder leuk vind maar ik draag het toch.Het gaat toch om de binnenkant! Hij ziet er wel altijd leuk uit hoor,behalve als ie werkt,dan moet ie bedrijfskleding aan.Maar das ook niet zijn keus he ;-)
Alle reacties Link kopieren
zie hieronder
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 09-09-2007 13:15
Reden: verkeerd knopje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend neemt mij vooral mee voor de kleur, want hij is kleurenblind en is doodsbenauwd dat hij ipv met een wit shirt een roze shirt thuis komt ofzo. Verder heeft hij echt veel meer kleding dan ik, wat dat betreft zijn we nogal een 'omgekeerd' stel. Hij vindt dan dat hij een nieuwe broek moet kopen en ik roep dan: Je hebt toch al 10 broeken??
Olijfje_ schreef op 08 september 2007 @ 20:13:

Laat ik zeggen dat ik de kledingstijl van mijn vriend wat bijgestuurd heb. Dus shirts een maatje kleiner (geen maat vuilniszak meer), iets meer variatie qua kleuren en spijkerbroeken een maatje langer.



Ik koop het wel altijd voor hem, ik weet precies wat hij leuk vindt. Als ik het laat zien, zegt hij 'oh ja' en de volgende dag draagt 'ie het. Het enige wat me niet lukt is om hem een leuk roze shirt aan te smeren...hij heeft heel donker haar en donkere ogen dus het zou hem onwijs leuk staan. Maar ja...hij steigert al bij het idee.
8-P
Haha, hier hetzelfde verhaal. Vriend droeg alles oversized, echt niet om aan te zien. Winkelde maar bij 1 winkel omdat ie de eigenaar kende. Dus ik heb hem geholpen wat leukere kleding uit te zoeken, en neem dingen voor hem mee. Nu is hij helemaal blij. Rose wilde hij ook niet aan beginnen, tot een vriend van hem een rose shirt kado deed, en toen droeg hij het opeens wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop eigenlijk ook het meeste voor mijn vriend, alleen heeft hij een rot maat qua broeken, dus die moet hij wel zelf kopen, en dat is dan ook altijd nog een ramp 8-P ik moet wel 20 keer zeggen dat het echt tijd is dat hij weer een nieuwe broek moet kopen.. en dan gaat hij uiteindelijk wel maar liever had hij niet gegaan!



Toen ik hem leerde kennen was zijn smaak qua kleding niet echt wat ik heel leuk vond, dus ik heb dat ook wel een beetje bijgestuurd :-$ nu koop ik gewoon iets, vind hij het niet leuk gaat het gewoon terug, maar meestal vind hij het wel best en doet die het gewoon aan... ik vind het wel makkelijk X-D zo ziet die er altijd leuk uit hahaha
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 19:44
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vindt winkelen geweldig. Het liefst loopt ie iedere dag door de stad en koopt dan minimaal 1 ding. Ofwel: hij heeft veel meer kleding dan ik. Want weggooien (ook als je het noooooooit meer draagt natuurlijk. Want stel dat het ooit weer in de mode komt... @-( )

Ik mag nooit iets aanwijzen in de winkel wat ik leuk vind. Dat is hij niet gewend, want hij winkelde altijd alleen. Inmiddels gaat het beter en heeft hij ook kleren die niet in een bruin- of grijstint zijn. ;-p



Bij ons is het eigenlijk andersom. Hij ziet mij graag in andere kleren dan waar ik meestal in rondloopt. En dat probeert ie er graag door te drukken. Soms lukt het hem, meestal niet.

Maar aan de andere kant... Ik ben een ramp met spijkerbroeken uitzoeken, en hij vist voor mij de leukste modelletjes eruit...



Lijkt wel omgekeerde wereld bij ons... (Maar alleen met winkelen hoor!) :)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend koopt zijn eigen kleding en ik bemoei me daar ook niet mee. Hij weet heel goed wat hem mooi staat en meestal vind ik ook dat hij daar gelijk in heeft. Hij heeft een hele goede smaak wat kleding betreft, beter dan ik eigenlijk.

Hij ` bemoeit` zich wel eens met mijn kleding, maar dat mag, tips zijn altijd welkom.

Ik vind het wel jammer dat er weinig gelegenheden zijn om je echt mooi sjiek aan te kleden allebei, pakken staan hem super en hij heeft ook zo`n halflange donkergroene fluwelen overjas..die staat hem zoooo mooi maar hij heeft hem nog maar 1 keer aangehad helaas.
Ik heb zeker de kledingstijl van mijn man beinvloed. Maar ik moet zeggen dat hij daarin wel heel meegaand was. Hij heeft een hekel aan winkels, met name aan kledingwinkels. Hij koopt zelf maar bij twee of drie winkels. In die winkels is het rustig (weinig mensen, zachte muziek), je kunt vlakbij parkeren en je wordt er goed geholpen. Het zijn uiteraard niet de goedkoopste winkels. Maar ik moet zeggen dat hij er dan ook bijna altijd super stijlvol uitziet. Bijna alles staat 'm goed, wegens goed lijf en mooie kop.

Ondanks mijn invloed heeft hij echt wel een eigen stijl en daar houd ik ook rekening mee als ik iets voor hem koop.



Hij koopt ook wel eens wat voor mij. Meestal gaat hij dan naar een zelfde soort winkel als waar hij zelf wel eens komt, wat eigenlijk wel garant staat voor een zeer goed resultaat. Hij heeft zelfs wel eens gevraagd of de verkoopster iets wilde passen zodat ie een goede keuze kon maken.

Met de dingen die hij jaren geleden uitzocht voor me kon ik eigenlijk niet met goed fatsoen over straat. Maar het streelde mijn ego wel, dat hij dacht dat dat mij wel zou staan ha, ha.



Ik vind het leuk om wat voor hem te kopen en hij vindt het leuk om iets voor mij te kopen. We hebben allebei ongeveer evenveel kleren, hebben ongeveer dezefde smaak, dus ik ben helemaal tevreden over zijn kleding (en over de mijne).



Het enige minpuntje van dezelfde smaak hebben is dat we soms per ongeluk bijna hetzelfde aanhebben, dat staat zooooo stom. Op onze eerste date hadden we ook hetzelfde aan (Jut en Jul vanaf dag 1), maar het is toch nog goedgekomen ha, ha.
Ikzelf vind kleding niet zo heel belangrijk, ook voor mezelf niet.

Maar die van mij slaat alles hoor!!!



Hij is zo "makkelijk"dat het weer moeilijk word...



Bijvoorbeeld: truien moeten effen zijn, zonder opdruk (of het moet zijn bedrijfslogo zijn ;)) capuchon mag niet... kleur mag niet opvallend zijn.. geen knopen.. ritsje kan soms nog net.. en dan heeft ie ook nog es hele lange armen dus niet alles past, maar mee naar een winkel wil ie niet...

meneer heeft dus 2 effen fleechetruien en de rest is bedrijfskleding (ja die draagt ie ook in zijn vrije tijd....)

broeken: spijkerbroek, zwart of blauw... met rits knopen mag niet.. ook een rotmaat dus zal ie moeten passen...maar zie hem maar es mee te krijgen!

vroeger kocht zn moeder een zooitje broeken voor em die hij dan thuis paste en de rest mocht ze terug brengen(had ze geregeld met de winkel).... ik ben gekke gerritje niet!!!

verder draagt ie grijze of zwarte t-shirts, allemaal dezelfde (van de hema), een blouse hoef je niet mee aan te komen, of polo ofzo, vind ie niet lekker (kraagje geloof ik)



Ik lach er maar om ;)



Laatst belde hij me op vanaf zijn werk....

Ze hadden een of ander officieel personeelsiets...

En daar hadden ze een brief over gekregen met kledingvoorschrift:



"Ik zit hier met mijn collega's en we snappen iets niet....... weet jij misschien wat in godsnaam een "pantalon"is?!?!?"



Nadat ik de tranen van het lachen uit mijn ogen had geveegd..... (en nog ff heb zitten overwegen of ik niet zou antwoorden dat dat meestal leggings zijn of strakke broekpakken...en dan het liefst in de kleur roze...)



Eerst gevraagd of ie nou serieus was...maar ze wisten het echt niet!!
Alle reacties Link kopieren
Haha Borrie geweldig :-p wat is een pantalon?



Mijn vriend had toen ik hem leerde kennen een een vlotte, maar wel enigzins slonzige kledingstijl. Helemaal aan hemzelf lag dat niet. Hij heeft een goed lijf hoor, maar het is allesbehalve makkelijk om daarvoor goed passende kleding te vinden. Hij is heel lang, heeft hele smalle heupen en lange benen. Van boven is hij weer vrij breed (hij tilt dagelijks zijn zware keyboards, gitaarversterkers en alle andere 'rotzooi' 3 trappen op en af).

Zijn broeken waren altijd een ramp. Had hij een er een die mooi om z'n kont zat, dan eindigde de pijp vaak ergens boven z'n enkels :-s en was een broek lang genoeg, dan was hij zo baggy dat hij 'm met een riem om z'n heupen moest vastsnoeren. Ook zonde want hij heeft zo'n mooie kont :$

Van boven had hij het zelfde probleem. Zat 't mooi dan waren de mouwen te kort of kwam 't tot z'n navel bij wijze van spreken. Was alles lang en breed genoeg dan hing 't als een zak om hem heen.



Sinds hij mij heeft draagt hij wel kleding in zijn eigen stijl, maar zit het allemaal beter. Ik help hem bij het zoeken naar juiste maten en dergelijke. Van broeken met lengtematen had meneer nog nooit gehoord. Dus nu heeft hij broeken die en mooi zitten, en lang genoeg zijn. Hij droeg vaak overhemden, maar die waren dan zo groot omdat ze anders te smal waren voor z'n schouders, dat het er uit zag alsof hij in een soort van pyama rondliep. Ik heb hem voorgesteld aan de longsleeves en de wat nauwsluitende truien en blouses. Hij is er helemaal happy mee en het staat 'm fantastisch!!



Hij heeft een mooi gespierd bovenlijf, daar moet ie niet mee gaan lopen patsen ofzo, maar het verbergen in enorme truien en overhemden is ook weer zonde. Zelfde geld voor z'n kont en lange benen. Die mogen best uitkomen!!



Hij koopt regelmatig kleding voor mij ook. Shirtjes en zo heeft hij echt een heel goede smaak in! Kan niet beter. Alleen ziet hij me graag in een rokje, die heb ik dus ook al tig van 'm gehad en ik draag ze ook wel af en toe, maar ik voel me meestal toch lekkerder in een goede spijkerbroek...
Ik mag hopen dat die van mij niet met kleding voor mij aan komt zetten!!

Wil niet weten waar ie dan mee aankomt ha ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven