Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wij vinden daarom de zaterdagavonden in de Fun ook niet leuk , Luckies.

Onze ervaring met de Fata was dat we het één grote disco vonden , maar tsja , je kan het net treffen.

Durfde je beneden geen babbel te beginnen , aan de bar , tijdens het eten ?

En ja , via internet kan je het ook proberen...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nog even en pr is alleen nog in huiselijke kring. LOL

Via internet zou ik het wel proberen op een betrouwbare site, een betaalsite dus zoals SDC.
Welke clubs zou jij dan aanraden? Want als je Fata ook als een disco ziet is het dus niet heel anders. Zijn de vrijdagavonden of zondagen beter? Zodra we een stel gezien hadden bleek later al snel dat ze met een andere stel hadden afgesproken. Maar wellicht moeten we de volgende keer inderdaad wat actiever met stellen in contact proberen te komen.
vrijdag en zondag zijn de wat meer actievere avonden in de Fun , maar er is een duidelijk verschil met een paar jaar geleden .
Luckies schreef op 11 september 2007 @ 13:53:

Zodra we een stel gezien hadden bleek later al snel dat ze met een andere stel hadden afgesproken. Maar wellicht moeten we de volgende keer inderdaad wat actiever met stellen in contact proberen te komen.

BEDENK DAT ALS JULLIE IETS ZOUDEN WILLEN MET ANDEREN,DAT EEN ANDER HET VAAK MINSTENS ZO ENG VINDT ALS JOU !!!!!

DUS ALS JE ZEGT;ONBENADERBARE MENSEN/MOEILIJK OM KONTAKTEN TE LEGGEN,ZEGT DAT OOK IETS OVER JULLIE!!!!!!!!!!!!!

*NIET GESCHOTEN ALTIJD MIS*IN EEN NORMALE KROEG LIEP JE VROEGER OOK WELEENS EEN BLAUWTJE*NEE ZEGGEN MAG*LACHEN MAG OOK*OOGCONTACT IS NIET ENG*BEGIN EEN GESPREK DOOR TE ZEGGEN DAT JE HET ZO MOEILIJK VINDT OM CONTACT TE MAKEN*GA STAAN IPV IN EEN HOEK TE ZITTEN,WAARDOOR JE NAAR DE BAR MOET LOPEN,HAAL STEEDS AAN EEN ANDERE KANT VAN DE BAR WAT TE DRINKEN*GA ERGENS STAAN WAAR MENSEN LANGS LOPEN(NIET HINDERLIJK NATUURLIJK)ZO KUN JE BIJV. IEMAND EEN COMPLIMENTJE GEVEN ALS ZE LANGSLOPEN OVER SIERAAD OF LINGERIE:MENSEN BLIJVEN STAAN ALS ZE JE LEUK VINDEN OF GLIMLACHEN EN LOPEN DOOR!

zo zijn wij "begonnen" en inmiddels hebben we door hoe het werkt:je spreekt mensen aan als het je een leuk stel lijkt.mensen vinden het vaak al heel leuk om aangesproken te worden(ooooo we zijn leuk!!:))en als het niet zo goed klikt ga je "even wat drinken halen/happie eten/even dansen"
blijfgewoonbianca,

Natuurlijk is het normaal contact leggen geen probleem, maar toch het feit dat je dat nu doet om sex te hebben is toch nog even vreemd. Maar zodra je meer ervaring hebt, zal dat vast vanzelf gaan. Nog even een vraagje,

wat is het verschil qua grootte en aantal stellen tussen Fata en Fun?
Weet ik niet , kun je dat niet op de sites terug vinden van ze ?
Fata is groter, maar fun vind ik completer en netter afgewerkt. Het is tot in detail verzorgt.

Publiek op zaterdag in leeftijd en aantal zal niet veel verschillen. Zelf vind ik dat in de fun van alles komt en dat je fata publiek meer kan typeren. Meer de sportschooljongens met mooie vriendinnen. Maar uiteraard loopt daar tussen door ook van alles.

In Fata zul je wat meer gebruik van drugs tegen kunnen komen, maar deze club heeft bv wel weer een geweldig mooie relaxt ruimte (zelf nog niet gezien) helemaal apart. Je hebt wat meer mogelijkheid van zitjes om je af te zonderen van de muziek. Het moet dus net je club en publiek zijn. De echte Fata fans hebben geen goed woord over voor de fun, en andersom, maar er is een middenmoot die van beide clubs kan genieten voor een avond uit . En waar jullie je het prettigste zouden voelen is vooral een kwestie van eens proberen en zelf gaan kijken.

Vroeger kwamen wij het liefst in de fun, nu we meer voor het dansen gaan vinden we de Fata bv weer leuker vanwege de muziek. Het is voor een ander dus heel moeilijk te bepalen.
Doddie,bedankt voor jouw antwoord. We zijn benieuwd. We wilden zaterdag naar Fata gaan, maar we zien nu op de site dat er een bepaalde dj komt, dus de nadruk ligt zaterdag volgens mij veel op dansen, of maakt dat per avond/thema niet zo veel uit?
Klopt Luckies, op zaterdag werd (komen te weinig nog in clubs) er voornamelijk veel gedanst in de Fata. Op zaterdag kwam daar meer uitgaanspubliek dan swingers. Maar dat is niet afhankelijk van een DJ ofzo hoor, daar stond de Fata gewoon om bekend op zaterdgavond. Hoe het op vrijdag of zondag is, geen idee eigenlijk. Wel minder druk natuurlijk.

Op zaterdag naar de Fun gaan is een betere optie als je wilt swingen.

Kontact leggen kun je door de heel Fun, aan de bar, dansvloer en niet te vergeten: het bubbelbad.
hai Sandra,Het bubbelbad is inderdaad altijd errug druk bezet!!.. Ben benieuwd of iemand dit leest en kan vertellen of er verschil in dagen is in Fata. Want we zijn 2x in Fun geweest en willen graag een keer ergens anders heen, maar wel op de hotste avond... jammer dat fata zelf geen forum ook heeft...
Vrijdag is het rustiger maar wel aktiever hoor ik. Echter met minder publiek moet het ook maar net klikken.

Op zondag in fun was het ook aktiever. Echter daarbij kwam dat er ook ouder publiek komt. Nu vonden wij op zondag altijd wel leuke stellen. Maar ik weet dat veel daarom toch liever niet de zondag hadden. Dus je zal een andere avond moeten proberen en dan moet het maar net je publiek zijn. met een rustigere avond is de kans weer groter dat je misschien wel geen sex wil met de gene die aktief zijn.
Wij zijn op diverse vrijdagen en zaterdagen naar Fata geweest maar vrijdag heeft duidelijk onze voorkeur.

Het is dan een stukje rustiger als zaterdag.Op zaterdag kan je soms maar moeilijk bij de bar komen omdat de hele dansvloer vol staat.Ook is het zogenaamde Jonnie en anita gehalte op zaterdag erg hoog (dansen en sjansen maar weinig actie)

Op vrijdag zijn er ook genoeg mensen maar dan zijn ze meer verdeelt over de hele club (dus niet alleen maar op de dansvloer maar ook in de sauna het bubbelbad en in de ruimtes)

Ik heb wel het idee dat de gemiddelde leeftijd op vrijdag iets hoger ligt als op zaterdag.Meer richting de 40 en op zaterdag meer richting de 30 jaar.

Dan heb ik het wel over de sexpert avonden.Ik zag laatst op de site dat er een 80 en 90's party was op vrijdag.Ik denk dat we niet snel naar zoiets zouden gaan omdat ik bang ben dat het dan weer alleen om de muziek en het dansen zou gaan en minder om de actie.

Ik hoop dat je nu wat antwoorden heb op je vragen en gewoon een keer proberen zou ik zo zeggen.

Veel plezier ;-]
Wij gaan dit weekend ook maar weer in 'de club' kijken.

We komen meestal niet meer verder dan t noorden, als we nog

in een club komen.

Van te voren ga ik wel ff kijken of er een leuk stel te

porren is. Op de bonne fooi gaan we niet.
@Sandra 1960: waar ga je dan kijken voor een stel? Op internet?
Op internet idd Franck. Ik ben nog niet verder gekomen dan Chatgirl. Wel in gesprek met een stel. Die weer veeeeeel vriendjes daar hebben. Hoest mogelijk hihi, ok das voordelen hebben. (Ohhhhhh vriendjes van de baas krijg ik nu door).

Ik gooi nog wel ff een visje uit op MSN en anders ff op datingsites kijken waar we lid van zijn.
Sandra1960, mag ik vragen waarom jullie niet op de bonne fooi gaan?
Ja dat mag Mocy.

Oh en ook een antwoord zeker.

Op de bonne fooi komen we meestal geen leuk stel tegen voor een

hele avond mee op te trekken.

Ik weet t, we kunnen zelf ook contacten leggen in de club en daar zijn we

ook echt niet te beroerd voor.

Verder, een erotische avond/nacht kan ik thuis wel beleven daar hoef ik

niet voor naar een parenclub, dan duik ik net zo lief de stamkroeg

in. Kunnen we nog slap ouwehoeren ook.
Sow, dat werd dus toch op de bonne fooi naar the inn4love.....

We waren ook wel weer benieuwd hoe het er nu was, want we

horen steeds vaker positieve berichten.

Tegen half 10 reden we de parkeerplaats op en daar stonden nu een geen 7 of 8 auto's maar gelijk een stuk of 25! EN later werd het nog drukker.

Het was echt gezellig binnen, betere muziek ook.

We kwamen meteen aan de bar al een leuk stel tegen, dat ik dacht; zal toch niet waar wezen!!! Echt heel leuk dus.En zo werd het heel snel half 5 dat we weer richting huis gingen, na een spuer geslaagde avond!
Wij zijn nu een aantal keren op zondag bij de Fun geweest, maar nog nooit moeite gehad om mensen te leren kennen. Naar mijn idee gaat dat het makkelijkst in het bubbelbad. Lekker een beetje om je heen kijken, stategisch gaan zitten (in de buurt van het stel waar je je oog op laat vallen) en onder water beginnen te strelen. Werkte tot nu toe altijd! Van het een komt het ander en dan ga je vanzelf wel "op het droge" verder als je er allemaal behoefte aan hebt, en anders lekker naar de bar. Tja... er komen inderdaad wel wat ouderen (wij zijn zelf 33 en 43 maar zien er allebei jonger uit), maar heb ik geen problemen mee, die zoeken wij niet op en andersom ook niet...
hoi sandra,

lees ik het goed? eindelijk een beetje drukte in de in4love? dat zou dan wel heel fijn zjn dan, zo langzamerhand worden we een beetje zat van het heen en weer gerijd naar het westen .

we zijn er nog nooit geweest maar zo op hun site ziet het er allemaal erg netjes en gezellig uit, wat voor soort mensen komen er zo ongeveer sandra, kun je me dat vertellen?

en een beetje drukte vinden we ook wel belangrijk, tis niks aan als je maar met een paar stellen aan de bar zit.

ben benieuwd....
Wat er komt, eigenlijk wat er over het algemeen in een pc komt.

Jan en alleman dus egenlijk. Dr zijn wel wat meer stellen hier, vind ik, die wat meer op hun zelf zijn. Maar door de drukte is het gewoon gezelliger en maakt men makkelijker een praatje met elkaar waardoor je er sneller achterkomt waar ze voor 'in'zijn. Afgelopen weekend waren er ong 25-30 stellen.

De muziek is ook beter, alleen is die boven niet te horen, daar is alles zo stil als wat.

ik zou daar nog even een melding van gaan maken op hun site.
maar 30 stellen is nog niet echt druk toch, lijkt wel dat ze de ruimte ervoor hebben, zal ff een oproepje plaatsen hahaha, allemaal naar de inn4love, zodat het lekker druk en gezellig is als wij er zijn hahaha.

veel 30 ers of meer oudere stellen???
Megg, van alles wat komt er zeg maar.

Deze mensen die er nu opzitten, die hebben ook een massagesalon; lady butterfly. Ik bedoel ze hebben dus automatisch wat van hun klanten van daar naar the inn weten te brengen en met een beetje mond op mond reklame kom ej weer een stuk verder.

Wij zelf kennen de inn nog van uit de tijd dat er minder dan 10 stellen kwamen. heel jammer voor zo'n best luxe club.

EN over het hele gedeeltje gezien zullen 30 stellen zo maar verdwijnen maar in begin aan de bar zal het dan best druk en gezellig zijn.
De Inn4Love ken ik ook nog uit de tijd dat er minder dan tien stellen kwamen. Met de komst van onze kleine is het pc-bezoek drastisch afgenomen, maar laatst hadden we weer eens de kans. Op naar Wagenborgen, hé, wat veel auto's !!

Meteen bij binnenkomst al leuke stellen gesignaleerd, geen bejaardensoos meer, drankje bij de bar....... en goeienavond familie ??? Hoeft geen probleem te zijn, voor mijn part mijn moeder, maar met deze familie zijn we al heel lang niet "on-speaking-terms". Daar gáát je leuke avondje. Met een aantal sjaggerijnen aan de bar heb je in no-time de hele sfeer verpest voor iedereen, en dat wilden we niet, dus zijn we maar weer afgetaaid. Balen.

Mijn complimenten voor de manier waarop Kees en Diana dit afhandelden. Echte lieverds zijn het !!!!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven