iTunes

12-09-2007 15:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik krijg het maar niet voor elkaar: Ik heb sinds kort een nieuwe iPod nano maar ik krijg nummers uit mijn iTunes bibliotheek niet over naar de nieuwe schijf, er staat telkens: kopieren naar schijf mislukt, schijf kan niet gelezen worden. Ik ben al naar een Apple winkel geweest maar daar deed mijn Ipod natuurlijk gewoon, dat begrijpen jullie...



Ik heb al de nieuwe iTunes gedownload trouwens!



Alvast bedankt voor jullie tips!
even voor de zekerheid: je werkt niet met windows en mac door elkaar he? dat werkt nl. niet
Alle reacties Link kopieren
Nee, alleen Windows... hmmm, daar in die Apple winkel gebruiken ze natuurlijk wel een Mac.
vriendin van mij probeerde van de mac nummers op haar ipod te krijgen en dat lukte niet.. dat kwam doordat haar ipod in windows modus stond (kun je ook weer wijzigen hoor)

vandaar dat ik het even vroeg!
Alle reacties Link kopieren
Als je je ipod aansluit kun je (na even wachten) links in het scherm je ipod aanklikken, ik dacht onder STORE. Dan krijg je vervolgens onderin je scherm een aantal knoppen waarmee je je ipod kunt vullen, bijvoorbeeld met een afspeellijst die je hebt gemaakt. Kopiëren naar schijf is dacht ik om cd's te branden. Hopelijk kun je hier iets mee?

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven