Hoe krijg je frituurlucht uit je kleding?

12-09-2007 09:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Bij een sportkamp op de studentenvereniging was er een onderdeel waarbij je over een spekgladde baan moest zien te komen. De baan was glad gemaakt met onder andere frituurolie. Natuurlijk ben ik flink uitgegleden waardoor mijn kleren dus helemaal onder de olie zaten. In de was is dat er wonder boven wonder redelijk goed uitgegaan, maar de frietlucht is er helaas in blijven hangen. Die kleren doe ik nu dus niet meer aan, maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. Heeft iemand misschien een idee hoe ik die geur eruit kan krijgen??



Alvast bedankt!!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Met Febrese?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Je topic staat denk ik onder een verkeerde pijler. Nu onder pijler wonen. Ik denk dat je meer reacties krijgt als het onder beauty of overig staat. Je kan bovenaan bij Moderator vragen of ze het onder de goede pijler willen verplaatsen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Febreze helpt in mijn ervaring niet voldoende bij sterke luchten. Je zou soda kunnen proberen, dat neutraliseert veel luchtjes. Anders informeren bij een stomerij, misschien dat die er iets mee kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Een nachtje in de azijn? Ik heb op dit forum wel eens gelezen dat je de zweetlucht zo uit kleding kunt krijgen, en enthousiaste reacties gelezen (nooit zelf geprobeerd)
Denk dat je anders ziet.
Azijn idd......

Scheut azijn in een emmer warm water , nachtje laten weken daarna wassen....

(geen zeep oid erbij, zijn neutraliseert de zeep, heeft het nog geen zin)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven