Mannen Zijn Leuk!

14-06-2007 22:30 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, en nu eens wat positiefs:

Wat vind jij zo leuk aan mannen/ aan je man?

Wat ik zo leuk aan mijn vriend is dat hij zich heel "stoer" is, maar als iemand eens wat zegt over hem weet hij niet wat hij moet zeggen. Ook is hij gauw jaloers, maar dan doet hij net alsof het hem allemaal niets kan schelen, en achteraf is het zo van: "Je bent zo leuk, en je hebt maar niet door dat die mannen maar 1 ding van je willen..." Bovendien vind ik hem ontzettend knap, lief en gezellig, en de sexis ge-wel-dig...

Zo kan ik nog wel even door gaan haha maar nu is de beurt aan jullie....



( Don't forget: soms - vaak- kan ik hem wel schieten.. maar dit topic gaat over positieve dingen.)
Alle reacties Link kopieren
De lijst met dingen die ik niet leuk vind is vele , vele malen korter dan de lijst met dingen die ik wel leuk aan hem vindt.......en die niet-zo-leuke-dingen maken hem juist óok die héle leuke man !

* zit heel hard te denken wat ze nou eigenlijk minder leuk vindt *
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha daar ben ik het helemaal mee eens BGB. Stel je voor dat HIJ alles helemaal goed zou doen, zo saaaaaai, kunnen we niet meer zeuren ;).
Alle reacties Link kopieren
Haha daar ben ik het helemaal mee eens BGB. Stel je voor dat HIJ alles helemaal goed zou doen, zo saaaaaai, kunnen we niet meer zeuren ;).
ik zeur zelden tot nooit !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook is hij gauw jaloers, maar dan doet hij net alsof het hem allemaal niets kan schelen, en achteraf is het zo van: "Je bent zo leuk, en je hebt maar niet door dat die mannen maar 1 ding van je willen..."
Eigenlijk vind ik dit helemaal niet zo'n leuke opmerking, ook niet uit jaloezie. Als hij jou leuk vindt om meer dan 1 reden, waarom kunnen andere mannen dat dan niet zien?

Misschien vinden die andere mannen wel dat je een goed gevoel voor humor hebt, of een intelligent gesprek kan voeren. Het is toch niet zo dat dat soort kwaliteiten bij jou niet duidelijk aanwezig zijn. Met zo'n opmerking suggereert je vriend dat wel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb een hele leuke vriend. Ik ken hem 1,5 jaar en kan eigenlijk niks verzinnen wat ik niet leuk aan hem vind. Ik ben een realistisch iemand, zit niet gauw met mijn hoofd in de wolken, ik ben een rationeel iemand.

Wat ik precies leuk aan hem vind?

Hij is lekker, ziet er gewoon goed uit. Verder is hij enorm zorgzaam, kan hij goed luisteren, is attent, doet veel qua huishouden/boodschappen, is leuk met mijn zoon en andere kinderen, hij laat blijken hoe blij hij met me is dmv complimenten, aandacht en kleine cadeautjes, toont altijd respect, is enorm betrouwbaar en verder alles wat belangrijk is heeft hij ook.



Het is wel een twijfelaar, durft niet goed knopen door te hakken, maar dat is het enige. Kan nog steeds niet geloven dat zo'n man die in alle opzichten voldoet aan de ideale man, mij wil!



Natuurlijk komt dit alles van twee kanten, gedrag versterkt elkaar en bij ons halen we alleen het beste bij elkaar naar boven. Wat heb ik het getroffen!

Telkens als ik op het forum lees besef ik me dit en dat is dagelijks.
Je leest vaak wat vrouwen in een man zoeken en ik durf te zeggen, zonder te overdrijven, dat mijn vriend dat allemaal heeft. En dat vind niet alleen ik ,maar ook mijn familie en vrienden. Heb dit nooit eerder meegemaakt, dat je echt niks kunt verzinnen waar je niet blij mee bent. Net zoals BGB al zegt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mannen zijn ook leuk. Ik hoef er niet zo nodig 1 permanent in huis, en gelukkig willen mijn mannen dat ook niet. Met de een heb ik heerlijke filosofisch-spirituele gesprekken en

leuke sex, met de ander doe ik ontspannen dagjes uit met oog op natuur en historie, en leuke sex. En van beiden geen vuile sokken of andere huishoudelijke issues. :D
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo leuk vind aan mijn vriend?

Vooral dat hij me accepteert zoals ik ben.

Toen ik nog vrijgezel was ik erg onzeker over mijn lichaam o.a., best dikke dijen, cellulitis op billen en benen en kleine borsten, huidaandoening.

Hij kijkt er doorheen, ziet het niet, hij ziet wel wel mooi is aan mij :)

Gister had ik een nuchtere opmerking over mezelf en toen begon hij gelijk erop in te gaan: ik moest mezelf niet zo naar beneden halen en ben goed genoeg zoals ik ben blablabla. Was blij verrast vooral omdat die opmerking niet eens zo negatief bedoeld was, maar was dus blij dat hij voor mij opkwam zeg maar.

Ook al is hij druk met van alles, toch is hij er voor me. Hij doet zijn best.

Hij helpt mij mijn grenzen soms over te gaan, dus als ik iets niet durf dan weet hij mij een stapje verder te helpen. Hij pusht me niet maar steunt me.



Voor de rest heeft hij hele mooie donkere ogen en leuk haar, een geinig lijntje in zijn kin en en en.........gewoon: hij is mijn kanjer!

Denk vaak: hij past bij mij, we vullen elkaar aan.

(zijn erg verschillend maar juist daarom werkt het???)



Helaas is hij niet erg attent en soms zou ik dingen anders zien, maar niet alles kan perfect zijn idd, en we leren van elkaar. Accepteer hoe hij is en hij mij en dat is het belangrijkste :$ en natuurlijk dat we van elkaar houden!!!!



Ja...mannen zijn leuk!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo leuk vindt aan hem is, dat hoe hysterisch ik me ook gedraag, hoe boos ik ook op hem ben. Hij me altijd weer komt vertellen hoe lief ik ben :P
Alle reacties Link kopieren
Oh ja...vergeet ik helemaal te vermelden: hij is uniek!

Ken helemaal niemand zoals hij, echt niet.

Hij is ook onvoorspelbaar, de ene keer rustig, volwassen en de andere keer net een kind en heel druk en speels. Net hoe hij in zijn vel zit en waar we zijn.

En hij denkt lekker simpel ( echt een man haha), kan ik heeeeel wat van leren soms.

En ja ook bij mij zijn er soms momenten dat ik hem achter het behang kan plakken of dat ik me schaam voor zijn gedrag, maar zoals iemand het laatst al zei: hij durft tenminste, hij blijft zichzelf en zegt van ie denkt!(niet alles hoor, met respect)

En dat is zo, hij is zichzelf! Gelukkig maar..... 

En ook belangrijk: ik kan mezelf zijn bij hem! Ik schaam me nergens voor bij hem, durf en doe alles. Nooit gedacht dat ik dat in een relatie zo zou doen. Goed teken dus.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn inderdaad geweldig.:P
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn inderdaad geweldig.:P






Whahahahahahaha uuuuuhhhhmmmmm niet ALLE mannen hoor, er zijn natuurlijk uitzonderingen!

Misschien kan de topic beter heten: sommige mannen zijn leuk. Of: Onze mannen zijn leuk. Hahahahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een gezicht dat bijna altijd op 'lachen' staat, hij is dan ook een heel positief persoon, hij praat veel wat ik gezellig vind, is een echte vent en doet z'n werk (wat lichamelijk erg zwaar is) zonder te mopperen. 



Hij verteld me regelmatig hoe mooi hij me eruit vind zien, helpt me zonder dat ik erom hoef te vragen, belt regelmatig en geeft me meer dan genoeg aandacht. Het is de leukste vent die ik ooit ben tegengekomen echt een lot uit te loterij. Ik ben zo ontzettend verliefd op hem en hij ook op mij.
Alle reacties Link kopieren




quote: Mmmeidje reageerde



Haha daar ben ik het helemaal mee eens BGB. Stel je voor dat HIJ alles helemaal goed zou doen, zo saaaaaai, kunnen we niet meer zeuren ;).

ik zeur zelden tot nooit !







jaja  dat zeggen alle vrouwen :P





Ik heb heel weinig te klagen over mn man, mijn lijstje van goede dingen is veel langer dan de slechte dingenlijstje.
Alle reacties Link kopieren
quote: lieverdtie reageerde



 

ik zeur zelden tot nooit !





jaja  dat zeggen alle vrouwen :Pliefst met zo'n zeikerige zeurstem :D





Ik heb heel weinig te klagen over mn man, mijn lijstje van goede dingen is veel langer dan de slechte dingenlijstje. sja maar waarom zou je klagen ? je hebt hem a zelf uitgekozen b het leven is al zo kort c accepteer  eens wat niet verandert  en wat niet zo héél erg vreselijk is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik helemaal met je eens bianc!!

Soms word ik doodmoe van die vrouwen die maar blijven zeuren over hun man, ik kan het dan niet laten om te zeggen... goh  is hij dan zo verandert in zijn trouw? nee hoor al die dingen had hij al maar ik dacht dat ik het er wel uit kreeg...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het er ook volledig mee eens.
Alle reacties Link kopieren
hehe... hier waren we wel weer eens aan toe, zo'n topic. Eindelijk geen Vrouwen van Venus en Mannen van Mars gedoe.



Ja, ook hier Leuke Man! Tevens in bezit van stinksokken, aandoenlijk rothumeur na te lange werkweek en snurkoverlast na drankgebruik.

Helemaal zelf uitgekozen, omdat hij zo lief lacht als ik weer eens mijn botte-ik ben en dan toch wel zijn sokken in de wasmand flikker. :P



Miauw!
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Of zou het zo zijn dat je iemand uitkiest omdat hij zo goddelijk in bed is en dan met terugwerkende kracht jaloers bent op degenen die hem die goddelijkheid hebben bijgebracht, of dat zijn  royaal zijn ineens niet meer leuk is als je voor je huis, tuin, boom en beest aan het sparen bent, of dat zijn getapt zijn ineens niet meer leuk is als jij zijn onverdeelde aandacht in ee groep mensen wilt ...........met andere woorden ; dat je zélf misschien verandert bent , of je behoeftes veranderd zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het leuke van mannen vind ik vooral dat je geweldige discussies met ze kan hebben waarbij zaken hoop op kunnen lopen maar dat als het klaar is, het ook klaar is. Dat merk ik op mijn werk maar ook privé. Waar vrouwen regelmatig door blijven sudderen hebben mannen na zoiets: biertje? En dan wordt er weer gezellig geouwehoerd over vanalles en nog wat.



Mannen zijn ook wat minder van het lezen tussen de regels door. Als ze iets zeggen dan bedoelen ze het ook zo en hoef je er niet iets anders achter te zoeken.
Wij zijn inderdaad geweldig.:P
En jullie bescheidenheid wordt ook alom geroemd ? :D
Alle reacties Link kopieren
Even ophemelen.. :D



Mijn vriend is mooi (niet alleen knap, maar echt mooi), luisterd zo goed naar me, kunnen samen heel erg lachen, hij vind het leuk om leerzame dingen te vertellen, dat vind ik zo leuk aan hem!



Pff.. jammer dat het helaas niet zo heel erg goed gaat tussen ons op het moment..


Mijn vriend heeft een gezicht dat bijna altijd op 'lachen' staat, hij is dan ook een heel positief persoon, hij praat veel wat ik gezellig vind, is een echte vent en doet z'n werk (wat lichamelijk erg zwaar is) zonder te mopperen. 



Hij verteld me regelmatig hoe mooi hij me eruit vind zien, helpt me zonder dat ik erom hoef te vragen, belt regelmatig en geeft me meer dan genoeg aandacht. Het is de leukste vent die ik ooit ben tegengekomen echt een lot uit te loterij. Ik ben zo ontzettend verliefd op hem en hij ook op mij.
Mijn vriend is dus niet verliefd op mij, nooit geweest ook. Ik moest even slikken toen dat zo bleek te zijn. Ik ben ook nooit erg smoorverliefd geweest, maar er is wel veel wederzijdse aantrekkingskracht en we zijn altijd erg blij om elkaar te zien. Zoals hij het omschrijft vind ik dat hij wel verliefd is, hij zegt niet van. Maakt niet uit, zolang we het maar leuk hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven