De rare trekken van jezelf

12-09-2007 22:08 122 berichten
Er bestaat al een topic over waar dames bij heren op afknappen maar dat benoemen is makkelijk en niet uitdagend,

daarom

Waarop kunnen (of al gebeurd) mannen of vrouwen bij jou op afknappen?
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef op 13 september 2007 @ 13:14:

Netjes want dat sociaal wenselijke gebabbel schiet je natuurlijk ook geen reet op:-)

Maar je acteerde dus frigiditeit om de relatie kapot te laten gaan terwijl je in weze geen bloed maar hormonen door den aderen hebt

Dat is JOUW interpretatie!!!

Hoooooooo even.

Even kort door de bocht, maar waar het op neer kwam:

Veel gezeik en gezeur is een turn off..

Als het niet goed zit kan ik het moeilijk van me af zetten en doodleuk seks hebben en doen alsof alles koek en ei is. Mijn ex was daar beter toe in staat.

In mijn geval is het zo dat als het niet goed gaat in de relatie, zich dat vertaalt naar de seks.

Mijn laatste relatie was (leek) alles koek en ei en mocht m'n ex graag bespringen. Wéér niet goed......zucht.

Afijn, we hebben er weer van geleerd....ofzoiets.
@badmeester; Libido zat; (vooralsnog)geen boeiende mannen om het in de praktijk te brengen..of heet dat kieskeurig zijn..of eigen schuld, dikke bult?

1. ik schijn té assertief te zijn..zal wel wezen maar je weet waar je aan begint en altijd gedacht dat militairen dat wel leuk vinden

2. van buiten klein lief en onschuldig, van binnen min of meer tegenovergesteld. Tja, heb nooit beweerd dat ik een mak lammetje ben.

3.ik schijn arrogant over te komen op (onzekere) mensen. Tja, als je mij arrogant vindt, waarom ben je dan geinteresseerd?

4. Vast meer minpunten..geukkig geloven mijn vriendinnen nog in me; nu nog de juise man vinden:)
het was maar een grapje...niet zo happen....
Ik hap graag!

*zucht..weer een minpunt*
Mmmmm ook weer veel vrouwen die zichzelf assertief vinden of worden gevonden....

Is dat dan weer sociaal wenselijke praat of vallen de assertieve dames op watjes?
Hap opmerking was voor pinkladt bedoeld

En eerlijk gezegd vind ik happen niet te rijmen met assertiviteit :-)
ik weet wel dat ik niet op mijn mondje ben gevallen..maar het is me verteld dat ik té assertief ben...en ik ben de eerste om toe te geven dat mijn mannenkeuze in het verleden te wensen heeft overgelaten, zo blijkt ook uit mijn huidige vrijgezellenbestaan.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-07-2010 19:34
Reden: privacy
% gewijzigd
De meest curieuze vond ik zelf dat er op mij is afgeknapt omdat ik:

Me van weinig dingen of mensen iets aantrek

en

Dat ik te veelzijdig ben

Maar wat is nou te assertief wat moet een mens zich daarbij voorstellen
Ik ben behoorlijk assertief, niet verlegen. Daar is nooit een ex op afgeknapt bij mijn weten.

Wel op tactloze opmerkingen.
Maar tactloos is juist lollig

(modus verwijfd): tenzij je het over mijn vetrolletjes hebt natuurlijk.
Ik wil altijd alles zelf doen en de touwtje in handen houden. Dit wordt mij niet altijd in dank afgenomen (en is voor mij erg vermoeiend)

En ik ben nogal een piekeraar.

Maar ben nog nooit gedumd, dus dit heb ik zelf kunnen bedenken.
Ik ben een paar maanden terug voor het eerst gedumpt, zal m'n ex eens vragen wat er aan mij scheelt zodra ik hem weer eens tref:) Hij kwam namelijk weg met 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij-verhaal'. Jaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa....ik was gewoon te perfect, dat kon hij gewoon niet aan met al zijn imperfecties waar ik nu achteraf wel op afknap;)

Sorry offtopic.

Tactloosheid wordt echt niet altijd gewaardeerd en terecht overigens. Ik kan mezelf regelmatig wel voor m'n kop slaan om bepaalde opmerkingen die er uit floepen. Vaak nog grof ook, ik ben er wel eens op aangesproken.

Ik probeer nu ook bewust in sommige situaties er rekening mee te houden. Behalve op zaterdagavond, dan kan ik de alcohol nog de schuld geven.
Over tactloosheid gesproken:

Ik maakte het uit met mijn eerste vriendinnetje, die begon te huilen waarop ik zei: zo nu ben je ook eens op een andere plek nat van me (als ik t zo opschrijf schaam ik me wel ahum) maar ze kon er wel om lachen!!!
Ik ben nog nooit gedumpt maar ik ben me er wel bewust van dat ik niet de makkelijkste ben. Mijn man noemt me regelmatig voor de grap "een uitdaging" :-P . Ik ben in alles behoorlijk dubbel.

Zowel heel rationeel en analytisch als heel emotioneel.

Heel kalm en geduldig en tegelijkertijd temperamentvol en heel ongeduldig.

Ontzettend genieten van het moment en vreselijk veel nadenken over dingen.

Dat soort idiote tegenstellingen die continu in elkaar overgaan. Ik verveel me iig nooit met mezelf haha. Zowel de ex van mijn langdurige vorige relatie als mijn man nu hebben wel vaker verzucht dat ik zo vreselijk vermoeiend kan zijn, vooral voor mijzelf. Maar ook dat ze niemand anders zouden willen hebben juist doordat het in beweging blijft en er altijd echt geleefd wordt. Dus tja. Zelfs dit antwoord is een beetje dubbel.... :-P .
Grappig Feliciaatje; heel herkenbaar voor mij, vat vol tegenstrijdigheden. Soms lekker aanwezig, volgende keer stilletjes, soms vreselijk enthousiast, volgende keer totaal niet geïnteresseerd.

Ik ben nog nooit gedumpt, maar heb wel de volgende verwijten gekregen tijdens ruzies en ik weet het van mezelf;

- te direct / eerlijk (achteraf, want ik kan het met een glimlach brengen)

- het laatste woord willen hebben

- zwart/wit denken; graag of geheel niet

- aparte sekswensen (ík kom geen openminded kerel tegen hoor, maar er moeten er volgens dit forum genoég zijn)

- te cynische humor

- bijdehand

- eigenwijs

- geen tieten
Jij komt geen openminded mannen tegen , CL2 ? Zoek je op de verkeerde plaatsen , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat zit er dik in ja. Heb me er nog niet echt in verdiept, maar zal het toch eens moeten doen wil ik ze tegen komen!!!

Tot nu toe kom ik niet verder dan dat ze het rete-interessant vinden, er uren over kunnen praten, maar je toch het liefst als eigen bezit beschouwen.
Ach op het vivaforum is opeens iedereen open minded

ik wil er niks van weten CL2:-)
nou, nog een rare trek van mezelf is mss dat ik 's avonds het bed nooit weet te vinden
CL2 schreef op 13 september 2007 @ 18:22:

Grappig Feliciaatje; heel herkenbaar voor mij, vat vol tegenstrijdigheden. Soms lekker aanwezig, volgende keer stilletjes, soms vreselijk enthousiast, volgende keer totaal niet geïnteresseerd.

Ik ben nog nooit gedumpt, maar heb wel de volgende verwijten gekregen tijdens ruzies en ik weet het van mezelf;

- te direct / eerlijk (achteraf, want ik kan het met een glimlach brengen)

- het laatste woord willen hebben

- zwart/wit denken; graag of geheel niet

- aparte sekswensen (ík kom geen openminded kerel tegen hoor, maar er moeten er volgens dit forum genoég zijn)

- te cynische humor

- bijdehand

- eigenwijs

- geen tieten

Hey! ben jij mijn identieke tweelingzus????

Sceary!!!

(op de aparte sexwensen na dan,tenminste...wat is apart??)
Nog een rare trek: ik heb altijd ongelukken.

Gisteravond fietste ik door de stad, deed opeens iemand zijn autoportier open: klap....pijnlijk.

(verkapt ik wil medelijden post en nog een afknapper dus:-))
Dat is een bekende trek bij mannen (als ik even mag generaliseren). Vertroeteld willen worden.

Gister hoorde ik weer een rare trek van mezelf

- ik vraag nooit hulp voor dingen, wil alles zelf doen. pas als het fout gaat schakel ik iemand in. Dat kan met van alles zijn, ook dingen waar ik geen verstand van heb en normaal gesproken iemand voor wordt ingeschakeld.

-gat in mn hand (ben het langzaam aan het dichtnaaien)
Het gat in mijn hand is nu iets letterlijker

Vertroeteld worden kan ik niet tegen wil wel aandacht
een gat in je hand is geen slechte eigenschap van jezelf maar van alle vrouwen : dat kan een man je niet kwalijk nemen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven