De rare trekken van jezelf

12-09-2007 22:08 122 berichten
Er bestaat al een topic over waar dames bij heren op afknappen maar dat benoemen is makkelijk en niet uitdagend,

daarom

Waarop kunnen (of al gebeurd) mannen of vrouwen bij jou op afknappen?
Alle reacties Link kopieren
Rare trekken van mezelf waar ik op af zou knappen? Hmmm.

- ik kan onwijs zeuren vind ik zelf, als er iets niet goed (hoofdpijn, moe etc.) kan ik daar een beetje lang over doorgaan.

- ik praat verschrikkelijk veel

- ik ben wat te zwaar

- ik weet het altijd beter (of wil dat in ieder geval)

- ik ben een beetje erg onzeker over hoe ik eruit zie

- ik heb het altijd koud (zit nu met een t-shirt, een sweater en een vest en bevroren handen). Maar is soms ook een voordeel om lekker tegen iemand aan te kunnen kruipen.

Maar goed, zoals ik al van meerder mensen heb gelezen op dit topic, ben ik wel al tijden gelukkig met iemand die deze punten niet belangrijk vindt of de mening gewoonweg niet deelt.

Overigens is er een periode per maand dat ik gigantisch op mezelf afknap om nog wel veel meer punten :D (opmerking van mijn vriend daarop: "ach, we weten in ieder geval weer dat we het veilig genoeg hebben gedaan." Van zo'n jongen moet je toch wel houden?)
Ik zeur af en toe echt heel erg, zo erg dat ik besef dat ik wel heeel erg zeur maar dan moeite heb om op te houden. Ik wil ook altijd mijn gelijk hebben, en ik ben ietwat onhandig ;-) Zo dat is eruit, pfff
Behoorlijk eigenwijs ..... ---> echt niet! :-)

Wispelturig en te impulsief

Tis ook nooit goed he!!! :-) hahaha
Ohjaik kan ook te flirterig zijn volgens anderen
iry schreef op 14 september 2007 @ 01:04:

[...]

Hey! ben jij mijn identieke tweelingzus????

Sceary!!!

(op de aparte sexwensen na dan,tenminste...wat is apart??)

Bestaat er nog zo eentje??? Hahaha...

Misschien wel joh, heb altijd een zus willen hebben! Misschien ben je mijn digitale twin!

Apart is in deze dat ik niet 100% monogaam ben/wil zijn en af en toe iets uit wil proberen. Niet extreem, maar blijkbaar toch nog minder voorkomend dan gedacht. Of, zoals Bianca terecht zegt; ik kom niet op de goede plaatsen...
is dat alles CL2????
Ik heb een heus ochtend humeur. Verwacht van mij ook niet dat ik om zes uur in de ochtend vrolijk en lief gedag zeg. Wees blij dat ik iets - niet al te boos - terug brom.

Ik kan echt vrouwerig zuchten, steunen, boos of verdrietig kijken. En als vriend dan vraagt : is er iets ? zeg ik vaak : nee hoor -zucht- laat mij maar even

mn spaanse sloffen en mn fleecedeken zijn mijn must haves in de herfst winter en lente. In de zomer kan ik er tijdelijk afstand van doen. Niet echt charmant.

Ik denk te vaak en te veel aan andere mensen. En dat kan voor mn gezin soms best vervelend zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Of een ex van me die zei:

Nee badmeester word eens volwassen, het leven is geen speeltuin:-)
Misschien wel, misschien niet. Ik ga niet alles hier neerplempen in ieder geval! Wil je er over praten? :rolling:
Ow ja die optie was ik vergeten: hoe anoniem ook je hoeft niet alles neer te zetten natuurlijk

En ja natuuuuuuuuuurlijk wil ik t weten hehe
badmeester schreef op 15 september 2007 @ 14:30:

Ow ja die optie was ik vergeten: hoe anoniem ook je hoeft niet alles neer te zetten natuurlijk

En ja natuuuuuuuuuurlijk wil ik t weten hehe
Nou, vraag maar raak! :cheers:
Nou wat is er nog meer wenselijk van jou uit behalve niet 100% monogamie?
Eens zien, waar kan iemand bij mij op afknappen/ is iemand op afgeknapt;

- ben een eigenwijze donder

- kan 6 kwartier in een uur ratelen

- als ik mijn zinnen erop zet, dan lul ik menigeen klem

- schijn nogal een pittige tante te zijn

- ben niet de makkelijkste in het tonen van gevoelens

- ben nogal ehm..... project gericht. Ik stort me ergens blind op, verzuip mezelf er gerust in en moet en zal na dat project weer een nieuw project hebben om aan te werken. Dit kan variëren van de volgende droomvakantie tot een nieuwe vrijwilligersbaan, van het inrichten van een nieuwe woning tot alle mogelijke info over een nieuw huisdier opduiken.

- ik kijk nogal nors als ik wat moeër ben, vind ik zelf en das totaal niet aantrekkelijk.

- ik ben net het konijntje van die batterij-reclame. Ik blijf maar doorgaan, doorgaan, we zullen doooooooooooorgaan, ik moet nog rennen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.

- ik denk sneller dan ik praat -en das al erg snel-. Gevolg; ik sla regelmatig hele woorden of zinnen over en ben er van overtuigd die wel te hebben gezegd. Ik ben voor een ander dan niet meer te volgen en verbaas me dan dat ze me niet konden volgen, want he! Ik was toch heel duidelijk?

- mijn humor. Ik ben van de zwarte humor en gecombineerd met het punt hierboven stoot dat mensen wel eens tegen het zere been.

- ik ben te eigenwijs zelfstandig. Een slechte karaktertrek waar ik al menigmaal mijn kop door heb gestoot. Ik leer welliswaar, maar blijf evengoed vaak genoeg stug zelf door dreunen als ik veel beter gewoon iets uit handen kan geven of hulp vragen.

Behalve punt 5 en de laatste schijnt het echter ook aantrekkelijk te worden gevonden door sommigen. Tja, mij hoor je daar niet over klagen maar zelf snap ik er geen fluit van. ;-]
vandaag ga ik van alles kunnen
Ach meid, ik vind het nog wel meevallen hoor! Haha... Door menige postings hier heb ik het beeld, dat je ook een heel lieve vrouw bent en dat maakt weer een heleboel goed. :-]

Ik zie wel gelijk nog een mogelijke afknapper...ik kán ook vrij nors kijken bij moeheid en optimale concentratie.

Badmeester, heb je even een privébericht gestuurd. Ik weet dat ik het zelf gevraagd heb, maar eigenlijk geen behoefte om dat op het forum neer te zetten. \\:-)//
anoniem_3722 wijzigde dit bericht op 15-09-2007 18:22
Reden: blijft moeilijk met die smiley´s...zucht
% gewijzigd
Gut, dat ik die vergeten ben.....boos kijken. Dat hoor ik zooooo vaak! 9 van de tien keer ben ik dan niet eens chagerijnig, maar dat word ik dan wel zodra een 'vlotte' kerel het weer nodig vindt om vrolijk te zeggen 'wat kijk je boos, lach eens even!'. Nee. gatverdamme, niet op commando.

Voor de rest ben ik echt een hele spontane meid, hahaha
Oeh das herkenbaar, PL! Des te meer je mij zegt "lach eens even", des te minder je die lach zult krijgen. Ik ben spontaan als je me laat zijn zoals ik ben, maar in opdracht? Dat is alsof ik een "freeze frame" doe, verschrikkelijk! Ik ben dan ook totaal niet fotogeniek zodra ik door heb dat er een foto gemaakt gaat worden. Aan de andere kant, de man die mij met de "lach eens even" aanpak tóch aan het lachen krijgt heeft niet alleen mijn lach gewonnen.

CL, dank je wel. :-]

Zullen we een boos-kijk-clubje oprichten, dames? :rofl:
Heb alleen nog niks ontvangen CL2.

Heb trouwens gisteren een date gehad met een dame die ook op vivaforum blijkt te posten ahahahahahah kleine wereld (en nee op die manier heb ik haar niet leren kennen)
Het valt mij op - volgens mij heeft Badmeester dat ook al min of meer geconstateerd - dat veel mensen over zichzelf een karaktertrek noemen, die eigenlijk een compliment is, bv.

- ik ben erg communicatief

- ik ben pittig

- ik heb een apart gevoel voor humor

- ik heb een hoog libido

- ik ben te apart

Ga zo maar door, allemaal zaken, waarmee we ons willen onderscheiden.

Is er niemand gewoon lui? Een grote chagrijn? Een zwaarmoedige aard?

Op mij kun je afknappen, omdat:

- ik zodra ik thuiskom een joggingbroek aan trek (niet charmant!)

- ik heel zwaarmoedig kan zijn

- dat ik na teveel wijn op tegen mijn partner ga zitten zeiken, maar poeslief ben tegen de rest van de wereld

- dat ik slordig ben

En ik kan nog veeeeeeel meer opnoemen, hoor....
radijs schreef op 16 september 2007 @ 11:15:

Het valt mij op - volgens mij heeft Badmeester dat ook al min of meer geconstateerd - dat veel mensen over zichzelf een karaktertrek noemen, die eigenlijk een compliment is, bv.

- ik ben erg communicatief

- ik ben pittig

- ik heb een apart gevoel voor humor

- ik heb een hoog libido

- ik ben te apart

Ga zo maar door, allemaal zaken, waarmee we ons willen onderscheiden.

Is er niemand gewoon lui? Een grote chagrijn? Een zwaarmoedige aard?

Op mij kun je afknappen, omdat:

- ik zodra ik thuiskom een joggingbroek aan trek (niet charmant!)

- ik heel zwaarmoedig kan zijn

- dat ik na teveel wijn op tegen mijn partner ga zitten zeiken, maar poeslief ben tegen de rest van de wereld

- dat ik slordig ben

En ik kan nog veeeeeeel meer opnoemen, hoor....
Misschien omdat er ook vrouwen en mannen zijn, die vinden dat je ook gewoon mens mag zijn. Ik vind zelf thuis een joggingbroek dragen geen afknapper, ik ben nu eenmaal niet zwaarmoedig, ik drink niet en ben niet structureel slordig. Daarbuiten heb je ook nog mensen die zichzelf (nog) niet goed kennen en dit nooit over zichzelf zullen zeggen. En er is ook vast nog een groep, die met deze zaken geen problemen heeft.
badmeester schreef op 14 september 2007 @ 07:40:

Nog een rare trek: ik heb altijd ongelukken.

(verkapt ik wil medelijden post en nog een afknapper dus:-))

`

Ik word met regelmaat bestolen; nu hebben ze vanacht weer mijn auto gestript!!!
CL2 schreef op 16 september 2007 @ 13:22:

[...]

Misschien omdat er ook vrouwen en mannen zijn, die vinden dat je ook gewoon mens mag zijn. Ik vind zelf thuis een joggingbroek dragen geen afknapper, ik ben nu eenmaal niet zwaarmoedig, ik drink niet en ben niet structureel slordig. Daarbuiten heb je ook nog mensen die zichzelf (nog) niet goed kennen en dit nooit over zichzelf zullen zeggen. En er is ook vast nog een groep, die met deze zaken geen problemen heeft.

Yeps, als je thuis wilt hangen een yoghurtbroek, zoals wij dat noemen, aandoen valt hier onder het menselijk zijn. Het wordt wat anders als je 24/7 in die ene broek en slobbertrui woont met bijhorend vet haar, vetvlekken op de kleding en nul komma niets aan zelfverzorging doet, maar dat is hier niet het geval.

Daarnaast is het maar wat je positief noemt natuurlijk. Wat voor de een positief is, kan voor de ander een regelrechte afknapper zijn. Zelf ben ik, als je dat leuk wilt zeggen, niet een hand vol maar 4 handen vol aan karakter. Klinkt leuk, heeft zeker haar positieve kanten, maar een negatieve kant ervan is dat het doodvermoeiend is. Niet alleen voor mezelf maar ook voor een partner. Zoiets kan dus een afknapper zijn of worden. Iets dat je op een topic als deze leest en op jou als lezer als positief overkomt, hoeft dat voor de schrijver niet per definitie positief te zijn. Best kans dus dat die ogend positieve lijstjes dus een groot deel opmaken van iets wat voor die persoon in kwestie een negatieve kant heeft.
marie_liselotte1981 schreef op 16 september 2007 @ 14:11:

[...]

`

Ik word met regelmaat bestolen; nu hebben ze vanacht weer mijn auto gestript!!!
Valt dat onder afknappers? Dan kan ik wel inpakken en non worden. Shit.
Wat ik gehoord heb...

- ik flirt te veel (niet met opzet, maar het komt zo over geloof ik...)

- ik ben eigenwijs

- ik negeer vaak goedbedoelde adviezen (met name in de liefde)...wil alles zelf ervaren, dan maar op mn bek gaan

- ik kan me gedragen als een kerel... (moet zeggen dat het tegenwoordig al minder is...maar er zijn mannen op me afgeknapt omdat ik teveel 'one of the guys' was)

Dat was het wel volgens mij...
even de volgende vraag:

als je dan weet dat sommige eigenschappen van jezelf echt afknappers zijn moet je er dan iets aan doen? puur voor jezelf en moet je er iets aan doen m.b.t. je partner?

ik denk zelf (maar zal er wat dieper over nadenken) aanpassen ok, zolang t jezelf niet aantast.
"Afknappers" van xen

Vaag? doen

Onzeker

Moeilijke prater

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven