Ben een beetje onaardig geweest.. graag advies.

11-09-2007 19:10 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend uitgeweest naar een feestje waar ook een exscharrel rondliep (was erg gek op hem geweest en is een aantal maanden geleden vrij abrupt geeindigd, heb hem daarna niet meer gezien)



Ben op dat feest niet echt met hem bezig geweest, heb het heel erg naar mijn zin gehad met andere jongen (ken ik al heel erg lang en kan het goed met hem vinden) Met hem ben ik eigenlijk zo goed als hele avond geweest en lol gehad.



Na dat feest nog ergens anders heen gegaan met veel mensen en exscharrel en aardige jongen. Daar ben ik voornamelijk mijn eigen gang beetje gegaan, veel geklets met verschillende mensen. Uiteindelijk met exscharrel gezoend en later ook met aardige jongen. (op zich al niet echt heel chic, maar goed kan gebeuren, veel drank enzo op allemaal en was imiddels al heel erg laat, zij hebben dat niet van elkaar gezien, ben niet publiekelijk gaan lopen zoenen)



Uiteindelijk met exscharrel weg gegaan.(moest op een of andere manier nog iets afsluiten) Vind dit echt helemaal niet aardig van mezelf t.o.v aardige jongen. Kan het niet meer terugdraaien, het is gebeurd en voel me er niet trots op.



Zou dit graag aan aardige jongen willen laten weten. Wil hem een smsje sturen maar weet niet precies hoe ik dit moet verwoorden.



Zouden jullie mij wat tips willen geven?

Alvast heel erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Sienna : Ik denk dat ze een sms'je wil sturen om aardige jongen te laten weten dat hij in haar ogen een gegadigde is .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar als je wat met aardige jongen wilt, dan is het dom. Zeker als aardige jongen echt voor je wilt gaan, want je zend het signaal uit dat je niet te vertrouwen bent.

Precies. En als aardige jongen jou ook leuk vindt, dan doe je hem pijn door met ex mee te gaan. Dat is wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
hello everybody, in de eerste plaats nog bedankt voor t meedenken.... ben blij dat ik uiteindelijk geen sms gestuurd heb... maakt het allemaal wel meteen een stuk beladener...

Ben aardige jongen nog tegengekomen, er was niet echt iets aan de hand (tenminste zo leek het kan natuurlijk niet in hem kijken) we deden alletwee normaal en ik heb het er ook niet meer overgehad. Op dat moment leek het niet echt oke om t er over te hebben.

Hij deed heel lief tegen me dus ik denk niet echt dat er iets aan de hand is, wat natuurlijk niet wegneemt dat ik mijn eigen gedrag nog steeds niet oke vind..
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou me nergens druk om maken. Je kunt wel spijt hebben van hoe de dingen zijn gelopen..maar je kunt het niet meer veranderen. Het is nu eenmaal zo gegaan en vast niet zonder reden. Maak je je daar niet te druk om. Uitspraken die ik hier lees als 'slettengedrag' e.d vind ik ook niet echt op z'n plaats. Je bent single en hoeft geen verantwoordelijkheid af te leggen bij anderen. Het feit dat je er nu rot om voelt, dat is echter misschien wel iets om over na te denken. Bedenk je goed waarom het zo is gelopen en het antwoord kun je dan vast snel bij jezelf vinden.

Don't worry, we doen echt allemaal weleens zulke dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven