De rare trekken van de man.

05-09-2007 23:00 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik vraag mij soms wel eens af waar vrouwen nu echt op af knappen. Behalve dan de voor de hand liggende rede van

vreemd gaan en bedriegen. En ik ook vraag ik mij af of uiterlijk

nu echt zo een belangrijke factor is, ik begrijp natuurlijk wel dat

het mee speelt. Als er een top 3 zou zijn waar je op af knapt wat

zou dat dan zijn voor jouw persoonlijk.
Xander68 schreef op 16 september 2007 @ 15:39:

Oja, nog ééntje: Vrouwen die boeren laten.....(jaja...ze bestaan echt!!)
Meldt zich. :cheers:
badmeester schreef op 16 september 2007 @ 19:30:

Ik knap af op vrouwen die mij te lang vinden (kijk dat vrouwen mannen willen die langer zijn kan logisch gezien gewoon niet maar ik kan er ook wel weer inkomen) maar dat je gaat zeuren als vrouw dat iemand te lang is: wtf!?!??!

(kijk dat vrouwen mannen willen die langer zijn kan logisch gezien gewoon niet maar ik kan er ook wel weer inkomen)

waarom kan dat niet? of stel ik nu een blonde vraag?

Ik wil toch echt wel het liefst een man die wat langer is hoor.
Vrouwen willen dat mannen langer zijn uit evolutionair standpunt denk ik/vermoed ik want dan voel je je beschermd enzo. Dat is niet meer van deze tijd als je het sec bekijkt: dan moet je ook weten of de man aan vechtsport doet bv:-)
mannen die sexsistiche opmerkingen maken

vooral getrouwde mannen die deze opmerkingen maken

dikke mannen

kale mannen

domme mannen

getrouwde mannen die met je flirten,danwel de hengel uithangen

dronken mannen

mannen die peuteren

mannen met lange haren

mannen onder de tatoes

mannen met oorbellen pircings

mannen die het voor je willen invullen

kleine bazige mannen

mannen met een slecht gebit

mannen in een joggingbroek

mannen met een housebroek aan

moraalridderige man

kan zo nog uren doorgaan

hhah
badmeester schreef op 17 september 2007 @ 07:48:

Vrouwen willen dat mannen langer zijn uit evolutionair standpunt denk ik/vermoed ik want dan voel je je beschermd enzo. Dat is niet meer van deze tijd als je het sec bekijkt: dan moet je ook weten of de man aan vechtsport doet bv:-)
Ach, het gaat niet zozeer bij mij om het 'beschermd' voelen. Hij hoeft ook geen vechtsport te beoefenen. Als ik een partner zou hebben die kleiner is dan ik vind ik dat minder prettig bij bijv. het omhelzen. Voor mij persoonlijk voelt dat wat mannelijker aan als ie op z'n minst een tikkie langer is. Smaken verschillen natuurlijk, het heeft gewoon mijn voorkeur.
sorry badmeester... geen beertjes...

Ook geen stinkdolfijntjes trouwens aan je spiegel... ( hihi heb je die ook? :-] )

En afknappen op mannen die te lang zijn??? Dat snap ik niet zo goed, ( nouja ooit een man in de krant gezien van 2.55, kijk het kan te gek worden...en dat was nog wel in china...)

Trouwens, ken jij dan vrouwen die geen boeren laten.... haha ik niet hoor!! :-O

Oja nog een afknapper, een man met dikke tieten...
Ik heb niet eens een auto (dat is volgens mij voor een aantal vrouwen ook al een afknapper haha) maar daar zou ik dan ook niks aanhangen qua spiegel.

Oh, dikke tieten heb ik wel floes:-) dus helaas haha.

En langere man tja, ik denk dat ik ook wel een vrouw wil die kleiner is dan ik (maar geestelijk natuuuuuuuuuuurlijk niet hehe)
haha fliebelen ze ook op en neer als je springt??? :jump:
Nee!
:rofl:

Haha, dan zijn ze vast niet echt, echt, echt dik...
Jawel maar meer van het sporten (braak braak want dit begint een beetje op zelfverheerlijking te lijken (en zo ben ik de anderen voor die dat dan willen benadrukken (dubbelslag(en totaal onleesbaar nu haha)))).
ik kan helaas geen plaatjes hier plakken om 1 of andere vage reden... maar ik had het echt over flubber tieten.... niet over gespierde tieten hoor, haha
floes schreef op 16 september 2007 @ 15:32:

Mannen met knuffelbeesten in de auto.... zoo fout :blob
Jaaaaa, zooooo fout. Bij vrouwen ook trouwens, hahaha! Maar bij mannen is het stukken erger...yuk :no:
Hier nog één! :hello:
badmeester schreef op 16 september 2007 @ 19:30:

Ik knap af op vrouwen die mij te lang vinden (kijk dat vrouwen mannen willen die langer zijn kan logisch gezien gewoon niet maar ik kan er ook wel weer inkomen) maar dat je gaat zeuren als vrouw dat iemand te lang is: wtf!?!??!
Huh...huh? Ik begrijp heel die zin niet! Het kan logisch gezien gewoon niet, dat vrouwen mannen willen die langer zijn? 8-P Wrom nie? Ik vind het gewoon geen gezicht. Mag je me allerlei benamingen voor geven, maar ik knap dan écht af. Ben 1.83m, zie jij er een man van 1.74m (bijvoorbeeld) naastlopen zonder het raar te vinden. Ik wel. Hahaha...
badmeester schreef op 17 september 2007 @ 10:40:

Jawel maar meer van het sporten (braak braak want dit begint een beetje op zelfverheerlijking te lijken (en zo ben ik de anderen voor die dat dan willen benadrukken (dubbelslag(en totaal onleesbaar nu haha)))).
Levert me wel weer een afknappertje op. Mannen met grotere tieten dan ikzelf heb. Hahaha :lmao:
Vrouwen zonder niveau..

Vrouwen die het krijgen van een kind belangrijker vinden dan de man die hen dan kind schenkt -> biologische-klok-verhaal...

Vrouwen zonder verwerkt verleden...

Saaie vrouwen...

Pfff...ik kan er nog wel een paar honderd opnoemen..
Kijk ik ben 194 en een vrouw van 170 is ooit afgeknapt omdat ik te lang was volgens haar: dat snap je toch gewoon niet?

En ik snap de voorkeuren voor langere mannen wel maar blijft diep in mn hart een anachronisme vinden
Waar slaat dat nou weer op Badmeester? Anachronisme? Weet je wel wat dat betekent? @-(
badmeester schreef op 17 september 2007 @ 19:07:

Kijk ik ben 194 en een vrouw van 170 is ooit afgeknapt omdat ik te lang was volgens haar: dat snap je toch gewoon niet?

En ik snap de voorkeuren voor langere mannen wel maar blijft diep in mn hart een anachronisme vinden

Nee, die vrouw snap ik niet, maar heej, misschien wilde ze niet steeds op hakken lopen offe op haar tenen staan bij het zoenen offe was het een excuusreden. Je weet het niet natuurlijk...

ana·chro·nis·me (het ~, ~n)

1 fout tegen de tijdrekening

2 persoon of zaak die niet thuishoort in het betrokken tijdvak

Ik begrijp je uiting hierover nog steeds niet, sorry.
erg lange en dunne mannen

ex die te veel in beeld zijn

opscheppers
Smaken verschillen, 1m94 vind ik zeker niet te lang.

Snap de term anachronisme in deze context ook niet helemaal.

Raar trekje hoor, ingewikkelde termen gebruiken in de verkeerde context;-)
Beetje een afknapper, vind je niet? :lmao:
Ok ok ok ok ik val een beetje door de mand want t was beetje verkeerd gebruikt
badmeester schreef op 17 september 2007 @ 21:44:

Ok ok ok ok ik val een beetje door de mand want t was beetje verkeerd gebruikt
Maar leg het dan eens uihuit...want ik snap nog steeds niet wat je bedoelt...en ja, ik voel me aangesproken...ik ben er zo eentje namelijk... :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven