Stukje condoom achtergebleven na sex, wat nu?

17-09-2007 21:11 31 berichten
hoi allemaal, dit is mijn eerste topic op deze pijler en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Gisterochtend na de sex met mijn vaste vriend bleek het condoom geknapt. Aan het condoom te zien is er een heel klein stukje achtergebleven (wat ik overigens niet 100% zeker weet) Mijn vriend en ik hebben nog geprobeerd om het stukje te zoeken, wat overigens vrij genant was, maar we hebben niets gevonden. Ik durf nu niet meer "te zoeken" omdat ik bang ben dat ik het alleen maar verder duw.

Ik heb gelijk de morning after pil gehaald.

Maar moet ik nu naar de dokter om dat condoomrestje eruit te laten halen? Of stoot je lichaam dat vanzelf af?
Alle reacties Link kopieren
volgens mij komt het vanzelf wel een keertje naar buiten...zou er zelf niet mee naar de huisarts gaan in elk geval.

Maar als een condoom knapt vliegen er toch geen stukjes af?!? (stukjes condoom bedoel ik dan hé 8-P )
Hoe krijg je het voor elkaar? (serieuze vraag)
Condoom over de datum??? Poreus??? Dan vliegen de stukken er wel af ;-)

Denk dat je je geen zorgen moet maken, het stukje zal vast via natuurlijke weg het lichaam verlaten...
Haha, hoe ik dat voor elkaar krijg......

Mijn lieverd heeft nogal een dikke p.....

en daardoor zit het condoom sowieso wat strak. We gebruiken pas sinds een weekje weer condooms. En we lijken het een beetje verleerd te zijn (condoom omdoen) Waarschijnlijk zat er niet genoeg lucht in het topje (we waren echt supergeil dus niet heel goed opgelet) en waarschijnlijk is ie geknapt. En het condoom zag er dus uit alsof er een stukje miste. Maar dat weet ik niet heel zeker.
suikervrij schreef op 17 september 2007 @ 22:36:

Waarschijnlijk zat er niet genoeg lucht in het topje
Ehm...er moet toch juist helemaal geen lucht in het topje zitten?
Dat heb ik ook een keer gehad...

Alleen had ik niet door dat er een stukje uit het condoom geklapt was. Wel dat 'ie stukging :-(

Een paar dagen later, of een week dat weet ik niet meer zo, vond ik ineens een stukje rubber in mijn slipje. Het komt er dus gewoon vanzelf uit. Houd het anders even in de gaten, mocht het er nu na twee weken nog niet uit zijn kun je altijd nog naar de dokter. Destijds heb ik een huisgenoot die haar co-schappen liep geraadpleegd (ok geen echte dokter, maar ik vond het in dit geval close enough) en volgens haar kon het geen kwaad.
Voyager schreef op 17 september 2007 @ 22:41:

[...]

Ehm...er moet toch juist helemaal geen lucht in het topje zitten?
Klopt, wel een "tuutje" zonder lucht als reservoir voor het zaad :)
Ja, en dat tuutje ontbrak dus ;-)
suikervrij schreef op 17 september 2007 @ 22:36:

Mijn lieverd heeft nogal een dikke p.....

en daardoor zit het condoom sowieso wat strak.
Zegt hij zeker zelf. ~proest~ Om zo'n ego nog verder op te peppen kun je het beste heel omstandig XL-condooms klaarleggen. Hij zal zich zo begrepen voelen en de zorgen dat de stúkken er vanaf vliegen! X-D
Tuurlijk Bloesem.....
Gefeliciteerd. U baart over negen maanden een doosje Durex :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
X-D
Ga er maar niet mee naar de huisarts....komt wel goed.

Toen wij eens een stuk kwijt waren konden we hem zelf proberen op te sporen bij onze huisarts ... Leek wel of hij er plezier in had, zo'n live show te krijgen .........
ooit n condoom in opgeblazen staat gezien?.. of t alom bekende geintje.. condoom om t hoofd en met de neus opblazen?

kom me nou toch niet aan met dat ie te straks zit en daardoor stuk gaat zeg... das dus echt zo'n smoes die net niet meer opgaat.

te oud kan... of net n slecht exemplaar kan...

en idd.. als er al iets vanaf is, dan zal dat vast via de gewone weg eruit komen.
Komt er vanzelf wel uit. Evt kun je even een flesje lactocyt vullen met water en zo je vagina spoelen. Dan zal het er zeker met het water wel uitkomen.

Je hebt al morning after pil gehaald. Ik weet niet wat de reden was dat jullie weer met condooms begonnen zijn. Maar als het niet zeker is of 1 van jullie een soa kan hebben zou ik ook over een tijdje een soa test laten doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Overigens is het wel degelijk zo dat sommige condooms bij mannen te strak kunnen zitten. Het knappen is meer het verkeerd omdoen, maar het knellen van sommige condooms is zeker als een man wat zwaarder geschapen is heel onprettig. In die gevallen zou ik inderdaad de xl condooms kopen omdat die veel comfortabeler zitten (durex of de body shop)

Met name van het merk glyder hoor ik vaker dat mannen ze te strak vinden zitten. Ondanks dat je ze heel groot kunt opblazen. Het ligt ook vaak aan het randje dat bovenin te veel knelt.
Rare dokter heb jij RobinR.

Is het stukje al gevonden?
We zijn weer met condooms begonnen omdat ik spuugzat van al die hormonen ben. Maar ik heb die condooms gekocht die volgens de consumentenbond toen zo goed getest waren (via schlecker.nl) en die zaten dus wel degelijk te strak. Zijn eikel liep zowat blauw aan. Ook Durex zit niet prettig. Ga nu de XL condooms proberen. En stiekem overweeg ik toch maar weer om de Nuvaring te gaan halen. Want dit gedoe is ook waardeloos. We zijn al 3 jaar samen, dus ik ga er niet meer vanuit dat hij een SOA heeft.

Vind het overigens ook wat flauw dat mensen hier nu zo sarcastisch op reageren, ik heb dit topic tenslotte niet geopend vanwege zijn penisdikte.

Het stukje condoom is nog niet gevonden.....
Ik denk zelf dat je dat stukje allang kwijt bent. Ik zou me daar dus maar niet druk om maken. En het is zeker niet gek om condoom te zoeken die bij je vriend prettig zitten. Ik ken veel mannen die wel degelijk verschil ervaren tussen condooms en echt hun voorkeuren hebben. En sex moet prettig zijn dus zeker de moeite waard om dan een merk te zoeken dat minder beklemmend aanvoelt.
Alhoewel ik ook denk dat het er al uit is: even spoelen met een vaginale doucje wellicht??

En tips voor condooms, wellicht zitten die wel lekker (zelf geen 'ervaring' mee trouwens): jippie condooms: 10 voor een euro en bij de hema zijn ze ook niet zo duur (doosje 2,50)
Alllereerst heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik zag al voor me hoe de huisarts graaiend op zoek ging naar dat stukje :S

Of dat ik een enge infectie zou krijgen.

Wel balen dat het zo'n gekloot is met die condooms. Ik ga die van Doddie en Tum Tum gewoon uitproberen. Ben benieuwd!

Thanks.
Een condoom kan ook knappen wegens te veel wrijving ; alleen daarom is glijmiddel bij anale sex al een must . Na een half uur zou je ook een condoom moeten vervangen , als je tegen die tijd nog geen blaren hebt :)

Een spoelinkje kan geen kwaad , en als je echt denkt dat je een tukje mist zou ik gewoon even naar de huisarts gaan , die man hoort en ziet wel raardere dingen , hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2007 @ 20:46:

Een condoom kan ook knappen wegens te veel wrijving ; alleen daarom is glijmiddel bij anale sex al een must . Na een half uur zou je ook een condoom moeten vervangen , als je tegen die tijd nog geen blaren hebt :)Een spoelinkje kan geen kwaad , en als je echt denkt dat je een tukje mist zou ik gewoon even naar de huisarts gaan , die man hoort en ziet wel raardere dingen , hoor.
En na dat half uur gewoon zo'n anti-blarenpleister in je hol, en je kunt er vast weer tegen!! :rofl:
Nou beter een te dikke dan een te dunne, ik wel eens een vriendje gehad die had echt een kleine dunne, was wel volwassen hoor maar dat was er niet aan af te zien. En toen is het condoom dus gewoon afgegleden en konden we het er bij mij uit gaan vissen, dus beter te strak dan te los, want dat was ook geen pretje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven