Hoe herkent pc de MP3 speler

17-09-2007 21:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een vraagje gereleateerd aan het plaatsen van muziek op mijn MP3 speler. Als ik de bijgeleverde kabel in mijn MP3 speler stop, dan gaf de pc voorheen aan dat er nieuwe hardware (I in dit geval) was gevonden en dan was het alleen een kwestie van muziek naar I slepen.



Als ik nu de kabel op mijn MP3 speler aansluit, geeft hij dit bericht niet meer. Waar kan ik mijn MP3 speler terugvinden, zodat ik de muziek er naar toe kan slepen?



Hopelijk kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen.
Hey Gioella,



Vervelend probleem! Dit kan meerdere oorzaken hebben. We gaan het optie voor optie proberen, ok?.....heb je al geprobeerd je MP3 speler kabel in een andere USB poort te steken? BV aan de achterkant ipv de voorkant?



Dan nog een vraagje: Heb je ooit je MP3 speler geformateerd naar FAT32? Dit KAN ook een probleem veroorzaken.



Probeer eerst maar eens wat verschillende USB poorten uit! Dan hoor ik het wel weer...



Xan
Misschien een beetje obvious, maar zit er niet gewoon een cd-rom bij je mp3-speler waar de drivers op staan? Anders op de site van het merk van je mp3-speler?
Dan nog Mariska....zodra je een USB apparaat in je XP computer steekt krijg je meestal een melding. Als de drivers niet geinstalleerd zijn, dan komt er waarschijnlijk een ballonnetje met "onbekend apparaat"'.
Onthou altijd 1 ding: Indien er een CDtje is meegeleverd bij een USB apparaat, altijd eerst het progje op de CD installeren, dan pas je USB apparaat aansluiten. De meeste apparaten zijn Plug en Play.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties... maar het lukt echt niet. Ik had inderdaad al geprobeerd om de USB in een andere poort te stoppen en het vreemde is dat hij voorheen wel direct aangaf dat dat hij de MP3 speler had gevonden, nu dus niet meer en juist dat vind ik zo vreemd.



tja en die andere tips, die gaan me helemaal boven mijn pet....en ik heb geen zin om een vent in mijn huis te halen om dit probleem voor me op te lossen, andere tips zijn dus welkom, maar leg het aub wel simpel voor me uit, hahaa groetjes
Pffff....simpel uitleggen....er kan namelijk zoveel aan de hand zijn dat je speler niet werkt.



Zal nog een verder nadenken....maar je maakt het me niet makkelijk zo ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven