intieme piercings en sex

07-09-2007 06:50 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het om sex te hebben met iemand die intieme piercings heeft laten zetten. Ik overweeg een PA te laten zetten maar hoe zal de partner dit ervaren tijdens de sex?
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me altijd af of die dingen condooms niet laten knallen..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een PA geeft geen problemen met condooms. Ben een vrouw en heb ook een intiempiercing. Mijn sexpartners vinden het fantastisch. Nu heb ik sinds kort iemand leren kennen die een PA heeft en ik moet zeggen, het is wel apart hoor! Beetje vreemd, maar wel lekker!!! Het is gewoon net iets anders bij orale sex. Tijdens het n**ken merk ik er niets van.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig of je met een intiempiercing ook naar de sauna kan? Wordt dat metaal niet gloeiend heet? Ik heb er 1tje maar ga morgen naar de sauna dus hoop het snel te weten, vind het ook zonde m uit te doen namelijk :)
Alle reacties Link kopieren
uit eigen ervaring heb je er geen hinder van, dus je kan het er gewoon in laten.
Alle reacties Link kopieren
Uit eigen ervaring weet ik dat je er geen hinder van heb.

Je kan hem er gewoon in laten.
Alle reacties Link kopieren
harleygirl schreef op 07 september 2007 @ 08:58:

Een PA geeft geen problemen met condooms. Ben een vrouw en heb ook een intiempiercing. Mijn sexpartners vinden het fantastisch. Nu heb ik sinds kort iemand leren kennen die een PA heeft en ik moet zeggen, het is wel apart hoor! Beetje vreemd, maar wel lekker!!! Het is gewoon net iets anders bij orale sex. Tijdens het n**ken merk ik er niets van.





Krijg je zeker last van je vullingen?



Wat een idioterie, een piercing door je snikkel.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Cold!
Ik heb een clithoodpiercing.

Erg mooi om te zien zegt mijn lover altijd.

De piercing stimuleert ook een klein beetje tijdens de sex. Maar niet noemenswaardig (ik had hier wel iets meer van verwacht)

maar het is wel een leuk speeltje.



En je kunt er gewoon mee naar de sauna.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaringen met intiempiercings van een vrouw tijdens de sex zijn alleen maar positief.
Alle reacties Link kopieren
Om sex te hebben met een gepierste man is in de meeste gevallen heel plezierig en genotvol voor een vrouw.

Alleen bij vaginale droogte moet je even uit kijken, het slijmvlies kan irriteren.

Bij de man geeft een PA piercing in het begin (na de genezing) extra veel stimulans maar na een jaar wordt dat iets minder en treed er gewennig op, je voelt er dan minder van. (De piercing wordt EEN met je lichaam)



Zelf heb ik mijn PA zo'n vijf jaar en ik wil hem niet meer missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven