We Vibe

27-02-2010 18:24 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo fomur leden,



Wij hebben in een blad gelezen over de WE VIBE, Het moet een super ding zijn. Maar wie heeft er al ervaring mee. Het is toch een vrij kostbaar speeltje..........



Wij zijn beniewd naar jullie ervaringen.



Ilonaweb
Alle reacties Link kopieren
* Ik lees mee, ik hoop hem binnenkort ook uit te proberen*
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij de naam visioenen dat het een vibrator is om aan je wii te koppelen, in navolging van het balance board... ik zal eens even googlen wat het is hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het gegoogled en het lijkt me niks om zo'n ding in me te hebben terwijl zijn ding ook nog in me zit. Misschien als je vent een heul kleintje heeft?

Nee, is niet iets dat ik zou aanschaffen, ken genoeg standjes die een (vermoed ik) beter effect geven.
Alle reacties Link kopieren
HIJ IS SUPER !!!!!
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een geweldig ding voor beiden....

Graag veel reviews hier want ik ben ook in dat ding geïnteresseerd!
Alle reacties Link kopieren
Pas aangeschaft,wij zijn dus nog in het ontdekkende stadium.

Als vib is er niks mis mee.

Trilt op 2 plaatsen en vrouw komt er heerlijk mee klaar.

Samen gebruiken is 1 keer gelukt.

Ik (man) vond het zeer aangenaam, vrouw had er geen plezier mee want de vibe zat op de een of andere manier niet lekker.

Wat ik wel lastig vindt is om een andere tril ferquentie te kiezen.

Het schakelaartje is lastig te vinden wanneer ingebracht.

Zo makkellijk als in de reclame is het in ieder geval niet.

Zie natuurlijk ook graag tips en andere ervaringen terug op het forum.
Alle reacties Link kopieren
topic is opgeschoond
Alle reacties Link kopieren
Was 't vuil ?
quote:ladiosa schreef op 27 februari 2010 @ 18:31:

Nou ik heb het gegoogled en het lijkt me niks om zo'n ding in me te hebben terwijl zijn ding ook nog in me zit. Misschien als je vent een heul kleintje heeft?

Nee, is niet iets dat ik zou aanschaffen, ken genoeg standjes die een (vermoed ik) beter effect geven.



Jôh, dat ding past in de palm van je hand!! Knappe jongen die daar niet meer bij in kan hoor!

Ik vind `m erreg leuk. Man vind `m ook erreg leuk. Niet alleen tijdens "het echte werk", je kan `m ook bij voorspel gebruiken...

Veranderen van trilstand is idd even oefenen.



En mócht je nou es leuk een eeeeeh gezellig telefoon of chat gesprek hebben...kan je `m evt ook uit de kast halen...handjes vrij

Nadeel is de prijs inderdaad...ik vind `m vrij kostbaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeps...

Nadeel gevonden toen ik hem vd week samen met mijn man gebruikte.

We hadden de we-vibe gebruikt tijdens het voorspel en ja eenmaal lekker op dreef kwam mijn man er ook in en opeens voelde ik de vibe niet meer op mijn clit...en ja hoor de vibe was geheel mijn vagina in verdwenen. Dus als je net als ik vrij nat word tijdens de sex en je partner penetreert je heftig dan kun je hem weleens moeten uitgraven...

Dus enkel met specifieke standjes gebruiken denk ik.

Heb hem gelijk even aan de kant gelegd, vond hem ineens niet meer zo super om tijdens penetratie te gebruiken.
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
En is te koop bij WE?
Alle reacties Link kopieren
Waar hebben jullie hem besteld?

Mijn vibrator heb ik de vorige keer via Albert laten bezorgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel benieuwd, lijkt me in ieder geval wel erg lekker.

En ja de prijs houd mij ook een beetje tegen....
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik heb hem ook en vind heb ook super! Wij hebben hem nog niet samen gebruikt. Maar alleen als vibe is ie ook goed!

Ik vond hem er ook wel erg mooi uit zien. Maar hij is wel duur idd. Ik heb hem ergens op internet besteld.
Alle reacties Link kopieren
Hallo We Vibe geïnteresseerde,

Na 24 lange uren eindelijk de WE Vibe startklaar gekregen. De verwachtingen waren hoog, dus wij konden niet wachten tot het startschot gegeven werd. Gezien het feit dat wij al heel wat speeltjes hebben uitgeprobeerd, mag ik wel zeggen dat wij enige ervaring hebben op dit gebied en moeten wij (ook door mijn lieffie) uiteindelijk toch bekennen, dat de WeVibe veel kost en uiteindelijk te weinig biedt. Als man zijnde voel je het speeltje toch behoorlijk goed zitten, soms zelf tot het irritante toe (ondanks de liters smeerolie;) en blijft hij niet goed op de plaats zitten. Naast het toch wel harde geluid, blijft de vrouw er constant met de hand aan zitten om het ding enigszins goed op de plaats te krijgen. Tevens merk je goed dat de ruimte behoorlijk beperkt wordt, en ondanks dat hij niet zo groot lijkt, het toch wel enige wrijvingskrachten lost maakt, die zeker voor vrouwlief niet zo fijn zijn. Ook als solo is die te gebruiken, echter ook daar zijn net zulke goede (wellicht nog betere) speeltjes voor die beduidend minder kosten. Eind conclusie, het lijkt allemaal leuk, echter de praktijk valt erg tegen.
Alle reacties Link kopieren
Joban, als expert, welke speeltjes raad je wel aan?
Alle reacties Link kopieren
He Richard,

Meteen even wat recht zetten, ik ben zeker geen expert ;) Vind het ook lastig om voor iemand die ik totaal niet ken en waarvan ik niet weet wat jou/jullie behoeftes zijn een goed advies te geven. Wat ik wel als advies kan geven, voor zover jullie dat nog niet doen, is om speeltjes in jullie sexleven te betrekken. Het voegt er een hele nieuwe dimensie aan toe. Bekijk van te voren al samen met je partner wat websites/ boekjes. Hierdoor leer je de behoeftes en wensen van je partner (nog) beter kennen en kun je zelf ook sturing geven aan je eigen wensen. Juist om dit samen te doen, heb je nog voordat je een speeltje gekocht hebt, veel voorpret en ga je nog meer van elkaar genieten. Ga daarna samen eens een (goede) sexshop in en zoek wat leuks uit, en thuis lekker uitproberen. Je zult zien dat je sexleven er echt met sprongen op vooruit gaat , jullie steeds weer nieuwe dingen ontdekken en je verbondenheid met je partner veel closer wordt. Valt achteraf een speeltje dan tegen., jammer dan, het plezier en het genot naar elkaar toe hebben jullie wel gehad.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de We vibe nu een weekje en na wat probeerwerk is het toch el gelukt om het ding te laten doen waarvoor god hem bedoeld heeft.

Samen naar binnen gaat wel, is idd even mikken, maar uiteindelijk zonder problemen wel gelukt, en dan is het ook heerlijk, als alles op de goede plaats zit hoef je weinig meer te doen, en dat is best een prettige ervaring, wij kwamen zonder veel zelf te bewegen allebei klaar, en nog redelijk tegelijk ook.

Trilfunktie instellen vereist idd wat handigheid, maar als je de favoriete stand hebt onthoud hij hem ook.

Ik denk alleen niet dat het verstandig is om hem onder te dompelen in water, want door het gaatje waar de stekker voor het opladen ingaat kan er water inkomen, en dan gaat hij kapot, denk ik zomaar.

Maar wij vinden hem toppie!
Alle reacties Link kopieren
Hij zit op de oplader!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem verleden jaar gekregen, vriendin van mij had hem online besteld, er waren leveringsproblemen en uiteindelijk kreeg ze er 2. De winkel hoefde niets terug (logisch) dus ik kreeg hem.



Als losse vib trilt hij voor mij tijdens solosex niet hard genoeg.

Tijdens de penetratie vond lief het erg lekker, maar voor mij was het probleem dat het steeds verschoof. Daarom steeds hand erbij en dat vond ik storend.



Als we het er te lang inhielden begonnen we er ook beiden last van te krijgen.



Lief vind het ding ook lekker bij hem alleen en eigenlijk gebruiken we hem dus vnl daarvoor (maar weinig), heel soms toch samen omdat hij dat erg lekker vindt. Dat dat ding voor mij verschuift nemen we dan op de koop toe.



Eigenlijk is de We-vibe bij ons dus een He-vibe geworden. Prima, ook leuk.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Richard035 schreef op 05 augustus 2010 @ 22:32:

Joban, als expert, welke speeltjes raad je wel aan?





Al is de vraag niet aan mij gesteld, ik mag er vast wel op reageren.



Ik snap dat je in speeltjesland soms door de bomen het bos niet meer ziet.

Toch kun je wel schiftingen maken en wat er overblijft leer je door schade en schande:o)



Er zijn vibrators puur voor clitorale stimulatie en viebs voor zowel vaginale en clitorale. Niet iedere vrouw wil beide. Als je dat niet weet (als vrouw e/o partner) is dat een kwestie van uitproberen.

Tevens ontdek je dan wat voor trilling prettig is. De meeste vieb's hebben meerdere standen tegenwoordig.



Dan zijn er dildo's, simpelweg kunstlullen die niet trillen. Sommige vrouwen vinden dat prettig, sommige mannen vinden het ook leuk om daar mee te spelen bij hun partner.



Buttpluggen als je van anale stimulatie houdt en die zijn er in alle formaten, door mannen en vrouwen te gebruiken





Zo ben ik ooit met een tarzan begonnen maar ontdekte al snel dat ik met solosex niets in me wil, ik gebruikte alleen dat clitorale gedeelte. Dus de viebs daarna waren daarop uitgezocht.



Mijn G-spot is heel gevoelig, prima met vingers te stimuleren maar een vieb daarvoor vind ik niks, ik wil daar geen trilling maar een wisselende beweging en eigenlijk vind ik, emotioneel, vingers daar leuker dan met mezelf en een speeltje.



Mijn 1ste buttplug vond ik supergeil om te krijgen, het idee liet me al dagen stuiteren. Dat viel wat tegen. Immers, als het erin zit, is het smalste gedeelte bij je kringspier en vervalt het gevoel. Het idee bleef, blijft, geil, dat wel. Ik heb er 1 en die gebruiken we voor beiden.



Het kost soms wat tijd en geld(!!!) om te ontdekken wat leuk is. En dat kan voor de vrouw, voor de man en voor samen dan ook nog weer verschillen, zie mijn verslag over de We-vibe.



Zo had ik nog steeds de Viva-vieb.............. was niet 'hard" genoeg voor mij. Lief vind het soms fijn voor zijn solosex en hij gebruikt het soms als plaagspeeltje voor mij, want het plaagt natuurlijk wel



Overigens is een goed! glijmiddel wel essentieel bij speeltjes. Wij gebruiken al jaren maar 1 merk, siliconenbasis, en gelukkig kunnen de huidge speeltjes daar tegen



Als je nieuw bent in speeltjeswereld is het soms echt uitproberen en je neus stoten. Leer daarvan en ga opzoek naar iets wat dan beter past. En dan helpt het om naar een goede winkel te gaan ipv online te shoppen.



En als je er eenmaal inzit kun je prima online shoppen. Stuur elkaar links van wat je leuk lijkt, levert een leuk sexleven op! Niet bang zijn om op je bek te gaan, dat scheelt alles
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet niet of ik dit zo op het forum neer moet zetten, maar hier is mijn eerste we vibe ervaring:



Ik had geen zin om de 24 uur opladen af te wachten...

(Hij deed het zo ook gelukkig) Dus man mee naar boven gesleurd...

Ik werd er super nat van (gatverdamme, maar man vond het wel geil geloof ik) en kwam steeds tegen het randje van klaarkomen aan, maar dit lukte dus niet. Penetratie was moeilijk te voelen met dat ding ook in je, maar een bepaalde (draaiende???) beweging deed het wel. Volgens mijn man was het hard werken omdat ik steeds net niet klaarkwam en daar best op gefocust was. Hij vond het dus wel lekker, maar het was even wat veel op mij gericht. Uiteindelijk toch maar een ander speeltje erbij gepakt om het af te maken. (ging trouwens ook heel moeilijk, overstimmulatie???)



Voor herhaling vatbaar? Ja, ik denk het wel, maar niet te vaak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gebruikers review, aangezien ik hem in de vakantie aan mijn vriendin (nou ja, eigenlijk aan "ons") cadeau heb gedaan.



Eerste indruk

Het materiaal voelt erg prettig. Zacht, maar stevig. Zoals eerder genoemd is het vinden van het gaatje en de oplaad-pin er in steken net zo lastig en eng als de eerste keer je piemel in een vagina steken :P

In tegenstelling tot mijn eerste keer lukte het wél in één keer en zonder haar hulp :P

Wanneer je de Vibe bekijkt zijn het twee delen (met in elk een motortje) die naar elkaar toe "klemmen". Die klemkracht is echter minder dan ik verwachtte, ik kom daar later nog op terug.



Trilstanden

Door middel van een klein knopje (jaja, moeilijker te vinden dan een clit bij je eerste vrijpartij!) kun je verschillende "pulsmodes" kiezen, varierend van simpelweg trillen tot pulserende standen. Mijn vriendin vond het vergelijkbaar met de standen haar Lelo Gigi, alhoewel die wat meer variatie mogelijkheden heeft m.b.t. de intensiteit per stand. Over het algemeen was de vibratie stevig genoeg, maar iets pittiger had nog wel gemogen. Wellicht niet voor mijn vriendin, maar meer in het algemeen.



Gebruik

Het basis principe is simpel en geniaal. De kleinste kant gaat bij haar naar binnen, de grote kant "vouwt" zich over haar clit. De kleine kant is zo gevormt dat deze min of meer in het "kuiltje" waar de g-spot zich bevind past, alhoewel dat per vrouw zal verschillen denk ik. Bij mijn vriendin lijkt het perfect te passen.

In principe blijft de Vibe goed zitten, maar zoals ik al meldde is de "klemkracht" niet zo hoog. Voor mijn gevoel zou het beter werken wanneer de Vibe van nature wat meer zou klemmen. Met alleen de Vibe in actie vond mijn vriendin het vrij aangenaam, maar het werd pas echt leuk toen ik ook bij haar naar binnen ging, wat natuurlijk ook het idee van het ding is.

We gebruiken normaal nooit glijmiddel voor vaginale seks, maar met de Vibe is dat wel echt nodig. Het materiaal is anders gewoon niet glad genoeg en gaat zeer doen. Mijn vriendin is normaal vrij nat tijdens seks, maar de Vibe lijkt het vocht teveel "in de weg te zitten", dus dat alleen is niet genoeg.



In combinatie met een penis geeft het kleine deel van de Vibe druk op haar G-spot en dat werkte voor ons heel goed. De stimulatie is niet zo sterk als met haar Lelo Gigi, maar sterk genoeg om voor haar erg aangenaam te zijn.

Mijn grote twijfelpunt van te voren was of het ding wel zou blijven zitten tijdens penetratie en vooral wanneer het er wat steviger aan toe gaat. Na twee keer gebruiken kan ik concluderen dat die twijfel half gegrond is.

De Vibe zal er niet uit floepen. Door de vorm van het deel dat bij haar binnen zit, zit dit deel min of meer "klem" tussen vagina en penis en dat gaat dus prima.

Het deel op haar clit heeft wél de neiging te verschuiven, wat wederom een reden is waarom ik die "klemkracht" wat groter zou willen zien. Het kost dus soms wat moeite om dit op zijn plaats te houden, hetzij met haar handen, hetzij door een standje te kiezen waarbij mijn lichaam het "klemt" tegen het hare. Dat laatste heeft ook als voordeel dat door de extra druk haar clit beter gestimuleerd wordt.



Eindoordeel

Goede aankoop. Hij is niet goedkoop, maar het is voor ons een leuke toevoeging. Mijn vriendin komt normaal niet klaar tijdens penetratie alleen, en met de We-Vibe wel. (Uiteraard is dat nog steeds niet door penetratie alléén, maar iig wel tíjdens penetratie)

Hij is niet zonder meer geschikt voor elk standje. Als je een hekel hebt aan missionaris en dat bijna nooit doet, dan zal het lastig zijn om hem toe te passen denk ik. Het kost af en toe wat moeite om hem helemaal op zijn plaats te houden, wat een beetje af doet aan het idee dat je hem in kan brengen en verder je handen vrij hebt.

Mijn vriendin is er erg gelukkig mee en zegt dat het veel beter is dat ze verwacht had, en dat is waar het om ging.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je (misschien wel) volledige beschrijving. Benieuwd of er nog meer gebruikers zijn, die weer andere ervaringen hebben. Het is tenslotte bijna Sinterklaas en een echt lekkere surprise is nooit weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven