Kindje met ernstige afwijkingen

07-09-2007 05:33 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben verdrietig. Heel erg verdrietig.

Gisteren bleek tijdens een echo met 13 weken dat ons kind zeer ernstige afwijkingen aan de hersentjes en een groeiachterstand heeft. Gedacht wordt aan Trisomie 13 (Patau).



Maandag volgt nog een vlokkentest om te kijken of de afwijkingen chromosomaal zijn maar dit is eigenlijk vooral bedoeld voor eventuele toekomstige zwangerschappen. Deze zwangerschap komt het in ieder geval niet meer goed.



Waarschijnlijk zullen mijn vriend en ik woensdag (uitslag test) besluiten de zwangerschap af te gaan breken.

Ik ben op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben.



Hoe doe je dan? Hoe zet je het laatste restje hoop dat je hebt opzij en neem je die beslissing? En dan? Hoe gaat dat dan? Ik lees dat er verschillende mogelijkheden zijn maar wat zijn jullie ervaringen? Zuigcurretage (baby is waarschijnlijk nog net klein genoeg) of toch "bevallen"?
Alle reacties Link kopieren
Lieve verdrietignieuws, :hug:

Denk aan je.
Alle reacties Link kopieren
Wil je heel veel sterkte wensen!!! dikke knuffel....
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte lieve Verdrietig Nieuws :hug: :flower:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte met het verwerken van dit hele gebeuren.

Ik denk aan je.



Veel liefs en een dikke knuffel,

Marjon
Alle reacties Link kopieren
Lieve verdrietig nieuws. Een meisje, een dochter. Zo klein, zo fijn. Zo gewenst. Het is zuur en het doen verschrikkelijk veel pijn. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie op een voor jullie fijne manier afscheid hebben kunnen nemen.

Liefs Parelhoen
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sterkte meis, ik denk aan jullie.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven