statistieken op hyves

07-03-2010 00:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu goldmember van hyves, maar snap het volgens mij nog niet helemaal... Die statistieken die ik zie: tellen ze dan alleen mijn vrienden of ook mensen die op mijn site zijn, foto's kijken etc zonder dat ze vrienden zijn? Had namelijk deze week bijv 7 mensen die een foto van mij bekeken hadden (3 vrienden en vier onbekenden) maar toen stonden er maar 3 plaatsnamen.. met alledrie dezelfde percentages (bij alledrie 33%). Dus als ik het zo bekijk telt ie alleen mijn vrienden.. klopt dit?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nu weten dan?
Alle reacties Link kopieren
nou of die statistieken alleen daarin laat zien welke vrienden komen of laat ie alle mensen zien.. dus ook niet vrienden??
Alle reacties Link kopieren
Ook niet vrienden... Maar sommige mensen vullen geen woonplaats in of hebben profiel op prive staan, dan komt het er ook niet in te staan...
Alle reacties Link kopieren
Nee, gaat niet alleen om vrienden. Om alle bezoekers die op jouw hyves komen.
Alle reacties Link kopieren
oh ok.. vond het een beetje vreemd dat ie zei van 33% Groningen 33% Assen 33% overig.. terwijl er 7 mensen op dat stukje hadden gekeken.. dan klopt dat toch niet??
Alle reacties Link kopieren
Hyves klopt wel vaker niet hoor..
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook een tijdje gehad, maar heel betrouwbaar lijkt het me inderdaad niet. Ik had ooit eens 80 bezoekers waarvan 70% uit grijpskerk zou komen.. Dat kan nooit. Volgens mij wonen er nieteens zoveel mensen daar..
Alle reacties Link kopieren
haha.. ja vond het ook heel vreemd :S. Daarom dacht ik eerst dat ie alleen mijn vrienden weergaf (omdat dat er wel drie waren en dan zou die verdeling kloppen)...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook zelf instellen dat je niet wilt dat anderen zien dat er ik op jouw profiel heb gekeken. Ofzo.

Dus die statestieken zijn zo onbetrouwbaar als Piet Paulusma.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook ingesteld dat anderen niet kunnen zien dat ik op hun hyves ben geweest. Ook al ben je goldmember, hij toont alleen die mensen die in hun instellingen hebben staan dat het wel zichtbaar mag zijn dat ze bij je zijn geweest.

Dus of er zijn mensen komen kijken die deze optie uit hebben staan, of onder je vrienden zijn mensen die vaker naar jouw foto hebben gekeken.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven