Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:38.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Overig
  4. Er kan nog véél meer bij!!! Kletstopic deel 2

Dit onderwerp heeft 3011 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. Je bent momenteel op pagina 36 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 07-04-2010 14:27. Dit onderwerp is gesloten!

[ Er kan nog véél meer bij!!! Kletstopic deel 2 - Pagina 36 ]

Ga naar een onderdeel

1. https://webshop.libris.nl/Webshop/ProductImages/9789056373689.jpg

TOPICMEET!!!!!!! Wil je mee, geef dit dan groot en duidelijk aan in je post!!!!!!

Hallo en welkom bij alweer het tweede deel van "Er kan nog meer bij"!!
    http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/cheerleader3.gifhttp://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/cheerleader3.gifhttp://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/cheerleader3.gifhttp://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/cheerleader3.gif
    Wij zijn een nieuw kletstopic, we kennen elkaar nog maar net, niet al jaren, dus iedereen kan heel makkelijk meekletsen, en......

Er kan nog meer bij....... Stel jezelf voor en sluit gezellig aan, dan kletsen we lekker verder. De onderwerpen lopen sterk uiteen, en zijn niet van te voren te bepalen!
    Kim1205 is onze oprichtster, zij heeft ons allemaal bij elkaar gebracht en daar zijn we haar eeuwig dankbaar voor!!

Bij ons gelden de volgende regels:

1. Laten we het vooral gezellig houden.
    2. Snaaien betekent uitdelen!
    3. Teruglezen is niet verplicht.
    4. In je eerste posting dient het codewoord genoemd te worden. (Frituurvet)

Om je aan te sluiten dien je de volgende vragen te beantwoorden. (foute antwoorden bestaan niet, dat heeft Nemhain, de voorzitter van de ballotagecommissie onlangs besloten)

1. Wat is je favoriete eten?
    2. Wat vind je van (de) sneeuw?
    3. Wat vind je van warme chocolademelk met slagroom?

Wees welkom

het eerste topic staat hier

http://www.ferox-somali.com/picscnest/S_KiitensBLitter16May%20016.jpg

Nemhain wijzigde dit bericht op 31-03-2010 20:40 met 7%
    Dedication, devotion, turning all the night time into the day - EENSCH met Hanna!!!

1. Oooh Brum vrijdag al, wat snel! Ik wille alle details foto's en filmpjes X-D

ik zoek een woord, een heel nieuw woord, een woord dat niemand kent, ik zoek een woord, dat zeggen wil, dat jij de liefste bent

2. *deelt klapstoelen, waterflesjes en andere proviand uit terwijl we wachten op de filmpjes van Brum*

Dedication, devotion, turning all the night time into the day - EENSCH met Hanna!!!

3. :hug: Miepje

Mag ik dan ook zeggen dat ik jouw vriend wel heel erg egoistisch vind?? Ik kan alleen maar oordelen naar wat je hier gezegd hebt maar ehm...

Cogito ergo sum! - EENSCH met Nem!!! msn: hanna.viva@gmail.com

4. Ik heb ooit eens met een meisje gevreeën en een trio gehad maar met die mensen had ik geen relatie. Ik heb zelf ook eigenlijk een verschrikkelijk laag libido, maar dat verscilt van tijd tot tijd, deze tijd is het te weinig naar mijn zin, maar ja, het is niet anders.

Ik ben ook wel nieuwsgierig, maar als je niets wilt zeggen hoeft dat niet. Hoe jong was je ook alweer?

Over maagd en seksen gesproken, Luna is zo krols als een tierelier en koert en miauwt door het huis, en Balthasar er elke keer opkruipen (gecastreerd) dus doet iets maar weet niet precies hoe het zat, alleen dat Luna er helemaal wild van word.....

Voer geen oorlog, voer de eendjes

5. *neemt weer plaats op de klapstoel*

6. Wel heeeeeel lief dat hij met je meegaat naar Leiden Miepje, dat dan weer wel!

7. quote:
    hannaviva schreef op 08 maart 2010 @ 21:29:
    :hug: Miepje

Mag ik dan ook zeggen dat ik jouw vriend wel heel erg egoistisch vind?? Ik kan alleen maar oordelen naar wat je hier gezegd hebt maar ehm...
    egoistisch wil ik hem echt niet noemen Hanna..Egocentrisch is een beter woord. Hij is echt super super lief. Alleen een beetje veel met zichzelf bezig. Maar hij heeft nooit anders geleerd, zijn ouders kunnen zich ook heel erg slecht in anderen verplaatsen. Maar hij is echt, echt heel erg lief. Krijg bijna elke ochtend een kopje thee op bed...hiihi

ik zoek een woord, een heel nieuw woord, een woord dat niemand kent, ik zoek een woord, dat zeggen wil, dat jij de liefste bent

8. Haha kunnen beter bij Miek om filmpjes gaan vragen..hele seksscenes spelen zich daar af....

9. 1000 weken of 21 jaar...intrige verhaal rondom mijn moeder...ben er nog niet uit... :-P

10. Gelukkig Miepje, begon me al een klein beetje zorgen te maken. Sorry! Bedoel het echt alleen maar goed hoor.
    En inderdaad een beetje te recht voor zijn raap af en toe... :-$

*ook maar op een klapstoeltje gaat zitten en grote waffel houdt*

11. quote:
    Miepjemiep schreef op 08 maart 2010 @ 21:32:
    egoistisch wil ik hem echt niet noemen Hanna..Egocentrisch is een beter woord. Hij is echt super super lief. Alleen een beetje veel met zichzelf bezig. Maar hij heeft nooit anders geleerd, zijn ouders kunnen zich ook heel erg slecht in anderen verplaatsen. Maar hij is echt, echt heel erg lief. Krijg bijna elke ochtend een kopje thee op bed...hiihi
    egocentrisch is inderdaad niet hetzelfde als egoïstisch, maar het verschil kan af en toe heel klein zijn en je helemaal gek maken. :hug:

12. Ik zal jullie alles tot in detail vertellen. ;-)

Ik snap het niet, zei kleine Piet, mn broek is nat, maar het regent niet.

13. Hihi Hanna dat geeft helemaal niet, kan ik heel goed tegen hoor. En ik snap ook best goed dat het zo over komt, zou het zelf ook zo gezegd kunnen hebben als het verhaal van iemand anders kwam.. Vind je reacties juist fijn!

14. Het is geexplodeerd tot een waar gekkenhuis hier, het racen is begonnen. De grote achter elkaar aan, over Loki heen, die toch wel onder de indruk is van dat grote katten geren en gebeuk. Ik hoor aan alle kanten van alles wiebelen en omvallen en weet ik het wat nog meer. Luna op de bovenste plank van de krabpaal, Loki die eronder en meppen naar elkaar.Luna mep te ver en flikkert van de krabpaal af....enz enz, ik lach me zelf stuk hierzo...

15. Ik ben nu slapen. (Ja echt slapen. X-D)

Truste! En tot morgen. :)

Ik snap het niet, zei kleine Piet, mn broek is nat, maar het regent niet.

16. Slaap lekker Brum..!!

Miepjemiep wijzigde dit bericht op 08-03-2010 21:39 met 80%: dubbel

17. Hihi grappig de rode kater van een vriendin van mn moeder heette balthasar. Vind het zo'n mooie naam..

18. Slaap lekker Brum :hug:

balthasar vind ik echt een vette naam, ik twijfelde tussen Loki en Sylverster, maar dat vind ik meer een naam voor een dikke zwart witte koe zoals mijn balthasar (ofwel, Balliewallie in een knuffelbui, ofwel Balzak als ie vervelend is)

19. quote:
    Brummetje schreef op 08 maart 2010 @ 21:35:
    Ik zal jullie alles tot in detail vertellen. ;-)

neeneeneeneeneee!!!

film-pjes

beeld

en geluid

*gaat weer op klapstoel zitten*

@Miek: doen ze hier elke avond, lekker rennen en keten ;-)

20. Hier ook, de albekende gekke 5 minuten, die meestal wel langer duren. Vanavond is het alleen langer als normaal, al vanaf 7 uur.....

*is het met Nem eens, fimpjes, fotos eisen we*

21. Hahaha precies Nem...beeld geluid (niet geheel onbelangrijk) alles...

22. quote:
    MissLoki schreef op 08 maart 2010 @ 21:41:
    Slaap lekker Brum :hug:

balthasar vind ik echt een vette naam, ik twijfelde tussen Loki en Sylverster, maar dat vind ik meer een naam voor een dikke zwart witte koe zoals mijn balthasar (ofwel, Balliewallie in een knuffelbui, ofwel Balzak als ie vervelend is)
    Een pikzwarte kitten van ons..die is naar een stel gegaan en die hebben hem Sylvester genoemd...hihi toevallig..

23. Die kennis noemde haar kater altijd baltje..zo schattig..

24. Sushi en Snicker hebben een gedoogbeleid, die keten echt zelden samen. De dames zijn dan ook al 14 en 11. Dan is dat wel een beetje over, dat gekeet. Denk ik.

Ik heb een mailtje terug gestuurd naar Truusje. OMG, spannend!

25. Mijn probleem is nu 2 katten (1 poes, 1kater) met onze nieuwe hond. Zij is zo speels, maar de katten (vooral de oude 13 jarige kater) vinden haar niet zo leuk. Ik vind dat wel lastig.