Seks
alle pijlers
waarom geilen we nou op iemand ?
maandag 24 september 2007 om 21:43
Ja, dat is een goede. Het is een combinatie van heel veel dingen. Al voldoet iemand aan alle uiterlijke schoonheden, toch kan hij bij het zeggen van een paar woorden alle gevoelens direct doven.
En andersom gebeurt het natuurlijk nog veel vaker, iemand ziet er wel aardig uit. Je wisselt een paar woorden en je staat in vuur en vlam.
En andersom gebeurt het natuurlijk nog veel vaker, iemand ziet er wel aardig uit. Je wisselt een paar woorden en je staat in vuur en vlam.
maandag 24 september 2007 om 21:46
Nou noa, verkeerde opmerking. Juist niet combinatie van body en personality zoals de meesten hier over denken. (zie mijn topic mijn figuur en sex).
Voor mij is en blijft ...geilen op iemand doe je als iemand een enorm sex-appeal heeft, uitstraling, er spanning voelbaar is en je natuurlijk opgewonden raakt van z'n lekkere lijf!
Voor mij is en blijft ...geilen op iemand doe je als iemand een enorm sex-appeal heeft, uitstraling, er spanning voelbaar is en je natuurlijk opgewonden raakt van z'n lekkere lijf!
maandag 24 september 2007 om 21:49
op iemand geilen: bij mij is het de combinatie van ogen,en de blik ,de houding, en inderdaad de spanning die tussen jullie in hangt, hoe knap hij is doet dikwijls niet terzake. wat en hoe hij iets verteld kan al vaak de vonk of de geilheid doen oplaaien.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 24 september 2007 om 21:49
[quote]
Nou noa, verkeerde opmerking. Juist niet combinatie van body en personality zoals de meesten hier over denken. (zie mijn topic mijn figuur en sex).
Ik snap het niet helemaal, ik zal eens bij dat topic kijken.
Maar het is bij mij wel die combi. Wat ik trouwens ook enorm lekker kan vinden aan een man is zijn stem.
:Nou noa, verkeerde opmerking. Juist niet combinatie van body en personality zoals de meesten hier over denken. (zie mijn topic mijn figuur en sex).
Ik snap het niet helemaal, ik zal eens bij dat topic kijken.
Maar het is bij mij wel die combi. Wat ik trouwens ook enorm lekker kan vinden aan een man is zijn stem.
Cum non tum age
maandag 24 september 2007 om 22:32
ik kan zelf enorm geilen op een stevig getraind lichaamsdeel................ uh, uh..........ik bedoel BUIK , ofzo . Liefst een grote tattoo erop ............. draag mij maar weg .
Ik kan ook "PLAT " gaan voor iemands humor
of......voor hoe geil iemand van MIJ wordt
Hoe iemand beweegt (danst ) en kijkt ...........
Ik kan ook "PLAT " gaan voor iemands humor
of......voor hoe geil iemand van MIJ wordt
Hoe iemand beweegt (danst ) en kijkt ...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 24 september 2007 om 22:34
Voor mij ook een combi van verschillende dingen, maar ik moet zeggen dat de ogen en de stem voor mij veel doen! En zelfvertrouwen van de man in kwestie hoort er zeker ook bij! Ligt vaak aan het moment af! Kan in mijn vriend zomaar weer iets ontdekken dat ik voorheen niet zag! Maar voor mijn relatie vond ik foute mannen ook woest aantrekkelijk sexy! trouwens nog steeds! maar van afstandje!
maandag 24 september 2007 om 22:42
Ritmegevoel werkt wel goed bij me, een man die goed kan dansen heeft een klein streepje voor. Verder ga ik voor humor en iemand waar je 'makkelijk mee kan praten'. Oh en een betrouwbare, maar wel iemand die Spannend is. En tenminste óf de kop óf het lichaam moet lekker zijn. Alle twee is ideaal, maar hoe vaak kom je die nou tegen in combinatie met een goed innerlijk .
maandag 24 september 2007 om 22:43
Ik geil in de regel vooral op persoonlijkheid. Als iemand een goede babbel heeft, de júiste humor heeft, in staat is om verbaal met mij te sparren - beetje heen en weer plagen, maar niet dissen, het is een beetje moeilijk uit te leggen maar weten wanneer ik op mijn nummer gezet moet worden en wanneer niet, aanvoelt wanneer het niet de tijd is voor een grapje en wanneer juist wel, gewoon, dat je conversatie lóópt zeg maar, in het juiste ritme - en wanneer iemand me weet te ontroeren of verbazen, dan kan je me wegdragen.
De allerleukste mannen die ik heb gekend waren ook de lelijkste, terwijl sommige hele knappe mannen binnen no time lelijk werden omdat ik er gewoon niet mee kon práten. Ja, ik geil absoluut op de inhoud, niet op de verpakking.
Tenzij het om gewoon kop dicht neuken sex gaat, maar dat vind ik meestal maar 1 keer leuk. Idealiter is de man in kwestie qua inhoud helemaal goed en heeft hij ook nog eens fantastische schouders en bovenarmen en een lichaam dat in een V-vorm loopt. Als ik die vind, keten ik hem vast.
De allerleukste mannen die ik heb gekend waren ook de lelijkste, terwijl sommige hele knappe mannen binnen no time lelijk werden omdat ik er gewoon niet mee kon práten. Ja, ik geil absoluut op de inhoud, niet op de verpakking.
Tenzij het om gewoon kop dicht neuken sex gaat, maar dat vind ik meestal maar 1 keer leuk. Idealiter is de man in kwestie qua inhoud helemaal goed en heeft hij ook nog eens fantastische schouders en bovenarmen en een lichaam dat in een V-vorm loopt. Als ik die vind, keten ik hem vast.
Am Yisrael Chai!
maandag 24 september 2007 om 22:45
Waarom waarom, wat een moeilijke vraag, omdat ik hem leuk vind, die uitstraling. Hij vind mij leuk etc.
Zo zat ik vandaag ook ff aan iemand te denken waar ik ineens geil van werd, die heb ik een smsje gestuurd...
Kan me ineens overvallen, hij is lief, jonger, teder in bed en daar ga ik nu een week voorpret van hebben hmmmmmmmmm
Zo zat ik vandaag ook ff aan iemand te denken waar ik ineens geil van werd, die heb ik een smsje gestuurd...
Kan me ineens overvallen, hij is lief, jonger, teder in bed en daar ga ik nu een week voorpret van hebben hmmmmmmmmm
maandag 24 september 2007 om 23:31
Mmmm, bij mij is het de combinatie van uiterlijk-uitstraling... Helaas voor mij, meestal de enigszins foute mannen, vind nml een enigszins arrogante "man van de wereld"-uitstraling nogal sexy. Uiteraard icm lekker lijf. Haardracht is voor mij een belangrijke GO or NO, kan echt helemaal afknappen als een voorheen heerlijke man met golvende manen met zo'n gemillimeterde kop aan komt zetten. En ja, verder: zijn stem, de blik in z'n ogen, de manier waarop hij iets vertelt etc. Ben als puber jarenlang gek geweest op iemand (die dat volgens mij nog doorhad ook -> the horror) en als ik een foto van die man zie, dan weet ik alles weer over hem en voel ik nog steeds een vleugje kriebel. Ik weet niet, die had het gewoon helemaal voor mij.
Héél erg: ik vind ook z'n naam belangrijk. Een wereldse, woeste, gevaarlijk uitziende man die zich dan voorstelt met "Dirk de Vries" of "Teun Jansen", neeeee.
(En ja, die man in kwestie had dus ook nog gewoon de perfecte naam. Was ik toen maar wat ouder geweest zeg, dan had ik eens ff vet misbruik van hem gemaakt ipv dat gezwijmel op een afstandje... Zucht.)
Héél erg: ik vind ook z'n naam belangrijk. Een wereldse, woeste, gevaarlijk uitziende man die zich dan voorstelt met "Dirk de Vries" of "Teun Jansen", neeeee.
(En ja, die man in kwestie had dus ook nog gewoon de perfecte naam. Was ik toen maar wat ouder geweest zeg, dan had ik eens ff vet misbruik van hem gemaakt ipv dat gezwijmel op een afstandje... Zucht.)
maandag 24 september 2007 om 23:33