cremes/olies tegen rimpels (ben de draad kwijt)
donderdag 11 maart 2010 om 20:49
Hallo allemaal,
Ik lees veel over produkten die jullie gebruiken voor de huid.
Ben zelf zeer geinteresseerd in produkten die de huid voeden en die rimpels vervagen. Heb zelf een droge huid met beginnende rimpels.
Ga binnenkort een dermabrassie behandeling doen, maar ik lees dat velen veel verstand hebben van olies en crems.
Ik lees bijv. over EMU olie ed.
Kan iemand mij iets meer wijs maken op dit gebied, zie de bomen door het bos niet meer.
Wat is aan te bevelen en waarom?
Alvast onwijs dank.
Ik lees veel over produkten die jullie gebruiken voor de huid.
Ben zelf zeer geinteresseerd in produkten die de huid voeden en die rimpels vervagen. Heb zelf een droge huid met beginnende rimpels.
Ga binnenkort een dermabrassie behandeling doen, maar ik lees dat velen veel verstand hebben van olies en crems.
Ik lees bijv. over EMU olie ed.
Kan iemand mij iets meer wijs maken op dit gebied, zie de bomen door het bos niet meer.
Wat is aan te bevelen en waarom?
Alvast onwijs dank.
donderdag 11 maart 2010 om 22:14
ik heb precies dezelfde huid als jij, komt nog bij dat die van mij
ook nog wat gevoelig en allergisch is.
ik gebruik al een tijdje de Youth surge van Clinique en zo een serumpje.
tis trouwens niet zo dat je met goede huidverzorging rimpels e.d voorkomt (al moet ik zeggen mijn mams is begin 60 en heeft heel wat minder rimpels dan mensen die jonger zijn dan haar puur omdat ze haar hele leven haar huid al goed verzorgt dus je komt wel een heel eind)
ook nog wat gevoelig en allergisch is.
ik gebruik al een tijdje de Youth surge van Clinique en zo een serumpje.
tis trouwens niet zo dat je met goede huidverzorging rimpels e.d voorkomt (al moet ik zeggen mijn mams is begin 60 en heeft heel wat minder rimpels dan mensen die jonger zijn dan haar puur omdat ze haar hele leven haar huid al goed verzorgt dus je komt wel een heel eind)