Weer eens een keer een tripp trapp vraag.
maandag 15 maart 2010 om 15:33
Tot hoe groot/oud gingen jullie kinderen op de tripp trapp kinderstoel zitten en wanneer gingen ( of wilden ze dat zelf ) naar een gewone stoel?
Wil zelf eigenlijk voor mijn zoontje nog een tripp trapp er bij kopen, maar vind ze best duur en als dan blijkt dat mijn dochter van 3,5 er dadelijk nog maar een half jaartje op zit dan is het onzin om zo'n uitgave nog te gaan doen. Ben dus best wel aan het twijfelen.
Wil zelf eigenlijk voor mijn zoontje nog een tripp trapp er bij kopen, maar vind ze best duur en als dan blijkt dat mijn dochter van 3,5 er dadelijk nog maar een half jaartje op zit dan is het onzin om zo'n uitgave nog te gaan doen. Ben dus best wel aan het twijfelen.
maandag 15 maart 2010 om 15:37
Hier zoon van 3,5 die afwisselend op kinderstoel en 'grote stoel' zit. Bij 3x waarschuwen dat ie normaal op de stoel moet gaan zitten moet ie weer terug naar zijn eigen stoel.
Hoe oud is je zoontje? Of heeft hij nu de kinderstoel-leeftijd? Anders heb je nog een paar maanden speling.
Of koop een goedkopere voor je dochter erbij, zodat je zoon in de tripp trapp kan?
Hoe oud is je zoontje? Of heeft hij nu de kinderstoel-leeftijd? Anders heb je nog een paar maanden speling.
Of koop een goedkopere voor je dochter erbij, zodat je zoon in de tripp trapp kan?
maandag 15 maart 2010 om 15:40
maandag 15 maart 2010 om 15:43
quote:Mamalijntje schreef op 15 maart 2010 @ 15:37:
Mijn zoon zit er nog dagelijks op, en voor de 2e wil ik er ook weer 1 hebben, ze kunnen ook nog als tienerstoel/bureaustoel fungeren. Er komt bij ons dus zeker een tweede stoel (zonder verkleiner ed want die gebruiken we van de oudste)Hier precies zo. Ik zit er zelf ook weleens op, heerlijk zitten ze!
Mijn zoon zit er nog dagelijks op, en voor de 2e wil ik er ook weer 1 hebben, ze kunnen ook nog als tienerstoel/bureaustoel fungeren. Er komt bij ons dus zeker een tweede stoel (zonder verkleiner ed want die gebruiken we van de oudste)Hier precies zo. Ik zit er zelf ook weleens op, heerlijk zitten ze!
...
maandag 15 maart 2010 om 15:54
maandag 15 maart 2010 om 16:05
quote:Ikkuzzz schreef op 15 maart 2010 @ 15:33:
Tot hoe groot/oud gingen jullie kinderen op de tripp trapp kinderstoel zitten en wanneer gingen ( of wilden ze dat zelf ) naar een gewone stoel?
Wil zelf eigenlijk voor mijn zoontje nog een tripp trapp er bij kopen, maar vind ze best duur en als dan blijkt dat mijn dochter van 3,5 er dadelijk nog maar een half jaartje op zit dan is het onzin om zo'n uitgave nog te gaan doen. Ben dus best wel aan het twijfelen.Oudste van 10 zit er nog op. Ik ook, als het zo uitkomt, ze zitten uitstekend.
Wil zelf eigenlijk voor mijn zoontje nog een tripp trapp er bij kopen, maar vind ze best duur en als dan blijkt dat mijn dochter van 3,5 er dadelijk nog maar een half jaartje op zit dan is het onzin om zo'n uitgave nog te gaan doen. Ben dus best wel aan het twijfelen.Oudste van 10 zit er nog op. Ik ook, als het zo uitkomt, ze zitten uitstekend.
maandag 15 maart 2010 om 16:29
Mijn zoontje is nu 8 maanden, dus die heeft nu echt de kinderstoelleeftijd. De tripp trapp heb ik nu dus weer omgedoopt tot kinderstoel, maar dochterlief is het er niet mee eens ( is mijhijn stoel) Ik heb wel een stoel van Ikea ( een gewone hoog stoeltje, ooit eens gekregen van iemand) maar die vind ik niet zo geweldig, omdat mijn dochter ergens met de beentjes in de lucht bungelt en zij vindt dus d'r oranje tripp trapp ook leuker blijkbaar.
Ik zit trouwens zelf ook regelmatig op die tripp trapp, als de stoelen in de keuken op zijn. Vind het idee van bureaustoel wel een goede! Dan hebben ze er iig nog lang plezier van.
Op marktplaats ook al regelmatig gekeken, maar daar zie ik telkens van die naturelkleurige staan, en die vind ik dan weer niet zo leuk ( hoezo verwend?)
Bedankt voor jullie antwoorden, nu ben ik tenminste klaar om daarover te twijfelen.
Ik zit trouwens zelf ook regelmatig op die tripp trapp, als de stoelen in de keuken op zijn. Vind het idee van bureaustoel wel een goede! Dan hebben ze er iig nog lang plezier van.
Op marktplaats ook al regelmatig gekeken, maar daar zie ik telkens van die naturelkleurige staan, en die vind ik dan weer niet zo leuk ( hoezo verwend?)
Bedankt voor jullie antwoorden, nu ben ik tenminste klaar om daarover te twijfelen.
maandag 15 maart 2010 om 17:10
Ik vind m erg handig! Na wat positieve verhalen een 2ehands exemplaar gekocht. In begin met kussentje en beugel. Kind zit echt aan tafel (dus zonder zo'n irritant blad) en dat is wat handiger en gezelliger. Is erg stabiel ook als kind zich afzet tegen de tafel. Wel zorgen dat je een gladde ondergrond hebt in dat geval. Beugel is er nu af en ze klimt er zelf op en af.
maandag 15 maart 2010 om 17:12
Mijn dochter is 1 jaar en zit met veel plezier in de TrippTrapp. Zowel goed als achterstevoren . Het was onze bedoeling om voor elk (evt. volgend) kind een eigen stoel te kopen die ze gebruiken tot ze het huis uit gaan (en dan meenemen
). Dat is toch de lol van de TrippTrapp? Tenminste, dat leek mij.
maandag 15 maart 2010 om 17:27
Mijn kinderen zijn 11 en 8 en sinds kort zijn de tripp trapps (ook hier 2, kraamcadeau van opa) naar hun kamers gegaan, achter hun bureau. Niet omdat ze er niet meer lekker op zaten, maar meer omdat we rond de eettafel nu eigenlijk wel weer eens de duurbetaalde bijpassende stoelen wilden zetten en de mannen zelf het eigenlijk wel prima vonden. Maar ook hier geldt dat een tripp trapp dus een aanschaf voor jaren en jaren is....
donderdag 18 maart 2010 om 19:52
quote:wen schreef op 17 maart 2010 @ 23:18:
Vraagje: als je de stoel gebruikt voor oudere kinderen, gebruik je dan nog wel beide plankjes? Of gaat er eentje uit (en welke dan)?Toevallig vroeg ik me dat ook af toen ik m in elkaar aan het zetten was, dus heb net even in het boekje gekeken. Volgens de nogal wazige plaatjes kan het voetenplankje er af zodra de voeten bij de grond kunnen en dan wordt het voetenplankje de zitting ( snappie???)
Vraagje: als je de stoel gebruikt voor oudere kinderen, gebruik je dan nog wel beide plankjes? Of gaat er eentje uit (en welke dan)?Toevallig vroeg ik me dat ook af toen ik m in elkaar aan het zetten was, dus heb net even in het boekje gekeken. Volgens de nogal wazige plaatjes kan het voetenplankje er af zodra de voeten bij de grond kunnen en dan wordt het voetenplankje de zitting ( snappie???)
donderdag 18 maart 2010 om 20:02
Hier vier kids van 9, 5 en 2x3 jaar oud en hebben ook allemaal hun eigen kleur trip trap steoel. Ik heb er ook over zitten twijfelen omdat het toch een behoorlijke aanschaf is, maar ze zijn het geld echt dubbel en dwars waard. Ze worden echt de hele dag door gebruikt, als er vriendjes/ vriendinnetjes zijn hebben ze zelfs wel eens "ruzie"om wie er op de trip trap mag.
Ik vind het ook erg gezellig staan, vier vrolijke kinderstoelen om de eettafel. Met verjaardagen worden ze hier ook weleens door een volwassene gebruikt en die zitten er ook prima op!
Dus wat mij betreft zou ik zeker nog zo'n superstoel aanschaffen!!
Ik vind het ook erg gezellig staan, vier vrolijke kinderstoelen om de eettafel. Met verjaardagen worden ze hier ook weleens door een volwassene gebruikt en die zitten er ook prima op!
Dus wat mij betreft zou ik zeker nog zo'n superstoel aanschaffen!!