Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:35.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Mode & Beauty
  4. badpak voor lang bovenlichaam..

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 21:12.

[ badpak voor lang bovenlichaam.. ]

Ga naar een onderdeel

1. Wie o wie kan me helpen aan een (internet)adres of merk voor badpakken voor een lang bovenlichaam, en een verstevigde (kleine) cup (dus geen sportzwempak).
    Zeer moeilijk te vinden!
    Een bikini was vroeger nooit een probleem, maar deze draag ik liever niet meer i.v.m. buik. Een tankini is derhalve ook geen oplossing, dan steekt mijn buik eruit.
    Dus echt graag een lang badpak, met verstevigde kleine cup.
    Alvast heel hartelijk dank voor dé tip!

1. Hoi Loreal,
    Het merk Sunflair heeft ook badpakken voor lange vrouwen. Je kunt de catalogus online bekijken op www.sunflair.de
    De langere badpakken staan op bladzijde 180 enz.
    Ik denk wel dat deze badpakken speciaal besteld moeten worden. Succes.

Carliena wijzigde dit bericht op 15-03-2010 17:05 met 1%

2. Tweka verkoopt badpakken in de zgn. long torso lijn. Deze hebben vaak een soort top erin, dus daarin vind je wss genoeg stevigheid. Misschien daar eens naar kijken?

3. Carliena en Pelikaan, dankjewel voor jullie reacties. Ik zal de website van sunflair eens bekijken, en op zoek gaan naar verkoopadressen voor Tweka!

4. Tweka heeft idd badpakken voor een lang bovenlijf. Weet niet waar je woont, maar er zijn fabriekswinkels waar ze Tweka verkopen voor outlet/dumpprijzen. Bodybrand zit o.a. in Tiel en Barneveld. Een badpak kost hier 30 euro en vaak hebben ze er voor 5 euro een bijpassende pareo bij.

5. Tweka Swimwear en de link naar Yweka doet het niet. Was vorig jaar ook al. Weet iemand of er een andere is gekomen?