Melk lekken tijdens zwangerschap

26-09-2007 15:39 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik ben nu ruim 26 weken zwanger en sinds 3 nachten word ik s'ochtends wakker met opgedroogde melk plekken op mijn linkerborst! Het is ons tweede kindje en ik had bij de eerste zwangerschap pas na de bevalling melk en ik vind het toch wel raar!

Hebben meer mensen dit gehad? En wordt het naarmate de zwangerschap vordert erger? Had bij vorige kindje heel veel melk, en tijdens borstvoeding werd ik s'ochtends regelmatig helemaal doorweekt van de melk wakker!

Meer ervaringen? Is het raar?
Alle reacties Link kopieren
Ik merkte dat ik drie maanden zwanger was van mijn oudste doordat ik begon te lekken, dus ik vind het niet raar :)
ja hoor, volgens mij is dat wel normaal, ik had het bij de zwangerschap van de eerste ook wel eens, het werd niet erger, het bleef bij een paar keer (ik weet niet of dat de regel is natuurlijk, zo was het bij mij)

nu bij de 2e heb ik het tot nog toe niet gehad..
Alle reacties Link kopieren
das wel een gekke manier om te ontdekken dat je zwanger bent lijkt me! :-|

Citronella je boodschap is niet helemaal overgekomen! :-)-)
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik had destijds geen idee of dat gek was, vond het eigenlijk vooral raar (en ontzettend leuk) dat ik al drie maanden zwanger was, zonder het te merken.
Ik ben 24 weken zwanger van de eerste en heb het al een paar weken. Eerst een beetje en heel af en toe. Maar sinds ik op een gegeven moment door mijn bh heen lekte, heb ik toch maar zoogcompressen gekocht. @-(

Meestal is het grijsachtig, soms ziet het er uit als "echte" melk.

Ik heb het meer gehoord en het schijnt alleen maar erger te worden.



Groetjes,

Mango
Alle reacties Link kopieren
fineline schreef op 26 september 2007 @ 16:22:

das wel een gekke manier om te ontdekken dat je zwanger bent lijkt me! :-|

Citronella je boodschap is niet helemaal overgekomen! :-)-)






nu wel, gek, net stond er niks in je tekst!



Ik lees dus dat het aardig normaal is......toch vind ik het wel een beetje raar!
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook met zo'n 26 weken. Volgens de VK komt dat wel vaker voor. Schrok alleen van de kleur, niemand had mij ooit verteld dat het zo geel kon zijn :-O .

Het werd verder in de zwangerschap overigens niet echt erger.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook hoor. Ik ben nu 31 weken zwanger en lek al sinds week 25. Inmiddels ben ik ook aan de compressen. Ook bij mij vertelde de verloskundige dat het normaal was. Wel moest ik het goed schoonhouden, bijvoorbeeld met douchen niet eerst met de handdoek mezelf van onderen afdrogen en dan van boven. Uiteindelijk is het een 'open wondje' en dat kan ontsteken ofzo. Maar verder niets zorgelijks. Hooguit genant als je op borsthoogte vlekken in je shirt hebt tijdens een vergadering :-)
Hier ook tijdens mijn zwangerschap al vanaf 4 mnd lekkende borsten.

Elke ochtend werd ik wakker met een natte plek op mijn t-shirt. Bij lekte eerst alleen mijn ene borst en pas veel later de andere. Ik lag misschien meer op mijn ene zij...

Bij de borst die als eerste lekte kwam er ook altijd veel meer uit. Maar bij het bv geven maakte het geen verschil.

En ik kreeg de vlekken trouwens ook niet meer uit mijn t-shirt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven