Geld & Recht alle pijlers

hoe lang duurt het voor ww uitkering op mijn rekening staat

18-03-2010 13:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik enige tijd geleden in de ww geraakt.

Het wordt nu financieel ook wel wat krap.

Het Uwv gaat op 21 maart (zondag) mijn uitkering uitbetalen,

Wie weet hoe lang het dan nog duurt voor dit op mijn rabo rekening staat? ik hoop dat iemand dit weet, zodat ik kan kijken of ik die paar dagen nog rond kan komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het UWV het maandag uitbetaalt, jij hebt het dan waarschijnlijk ook maandag op je rekening.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het dan maandag op je rekening staat.
Alle reacties Link kopieren
In het weekend wordt er helaas nooit gestort, zelfs de toeslagen niet.....
Mocht je ooit nog eens in zo'n situatie terecht komen, vraag dan een voorschot aan bij het opstarten van het regelen van de uitkering. Het voorschot krijg je vaak veel eerder en het restant krijg je dan later als je de uitkering ontvangt.
Alle reacties Link kopieren
Binnen 4werkdagen
Alle reacties Link kopieren
Voorschot kun je pas aanvragen na 4weken dat je ww hebt aagevraagd.als je eerste wwdag later is,is het 4wk na eerste wwdag
Meestal op woensdag als de uitkeringsperiode t/m de vrijdag van de week ervoor loopt.
Alle reacties Link kopieren
als het zondag de 21e is, zou het best kunnen dat er maandag pas geld over gemaakt wordt. Dan heb je het dinsdag of woensdag op je rekening (dat ligt volgens mij aan het tijdstip van overmaken voor of na 12 uur 's middags).

Maar ik kan er ook naast zitten. Zo werkt het in ieder geval bij mijn salaris.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg zw via het UWV en dat staat eigenlijk altijd woensdags op mijn bankrekening. Ga er dus maar vanuit dat het de 24e gestort is.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een wajong via het uwv, bij mij word het altijd de 14e gestort, afgelopen keren was het op een zondag, toen had ik het de vrijdag voor het weekend al. Verschilt dus. Maar als je stortdag niet valt op een zondag dan heb je het altijd op die dag.
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog niks ontvangen,dus zal het inderdaad wel woensdag worden, ben blij als het er is....

via het uitzendbureau kreeg ik wekelijks betaald en nu heb ik al vijf weken niks ontvangen.

pfffft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven