tips gevraagd voor seks met een kleine piemel

18-03-2010 12:21 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja... de titel zegt het al! Nieuwe vriend, heerlijke vent, we voelen elkaar goed aan. Echter is zijn penis wat aan de kleine kant waardoor seks toch heel anders is dan dat ik gewend ben. Wat zijn goede standjes? Hoe voel ik zijn penis het beste? Wat kan ik doen om ons seksleven (nog) beter te laten verlopen?

We zijn beiden slank en erg lenig, dus kom maar op met die tips!

Dank! :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:wigwam schreef op 18 maart 2010 @ 12:21:

Wat zijn goede standjes? Hoe voel ik zijn penis het beste? Wat kan ik doen om ons seksleven (nog) beter te laten verlopen?





Jij bovenop..en ik vind hij op zijn zij en ik op mijn rug lekker.

Je kan elkaar aankijken...voelen en toch lig je vrij.



Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Anders koop er een rubberen vriendje bij,Of probeer eens anaal.



kom op heb je zelf geen fantasie,lijkt me sterk.



Veel plezier
De schaar of gedraaide missionaris. Jij op rug, half zij, 1 been omhoog... tegen zijn borst of schouder.

Hij op zijn knieën, "zittend" op jouw liggende been.

Hij kan jou stimuleren met zijn vingers...je borsten (je kan er zelf trouwens ook goed bij) Succes!!



Mirenc, hoezo heb je zelf geen fantasie?? 2000 weten meer dan2 toch?? Waarom zou je fantasieloos zijn als je het hier vraagt?

Ik vind dit zo`n dooddoener.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 18 maart 2010 @ 12:34:

[...]

en ik vind hij op zijn zij en ik op mijn rug lekker.

Je kan elkaar aankijken...voelen en toch lig je vrij.





Ik probeer me nu voor te stellen hoe dit in zijn werk gaat, maar ik snap het toch niet helemaal (ben ik nu zo'n stijve hark, of zijn we niet creatief genoeg?) Als hij op zijn zij ligt en ik op mijn rug... hoe wil je t dan voor elkaar krijgen??



(voelt zich heel dom en onervaren nu )
Alle reacties Link kopieren
http://choosers.ivillage. ... osition/?k1=category&k2=1



Alsjeblieft; standjes voor de kleine piemel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://collegecandy.com/2 ... itions-no-one-should-try/



Deze lijken me ook wel geschikt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goudappel schreef op 18 maart 2010 @ 13:09:

[...]





Ik probeer me nu voor te stellen hoe dit in zijn werk gaat, maar ik snap het toch niet helemaal (ben ik nu zo'n stijve hark, of zijn we niet creatief genoeg?) Als hij op zijn zij ligt en ik op mijn rug... hoe wil je t dan voor elkaar krijgen??



(voelt zich heel dom en onervaren nu )Jij met je benen over zijn heupen...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mirenc schreef op 18 maart 2010 @ 12:51:

Anders koop er een rubberen vriendje bij,Of probeer eens anaal.



kom op heb je zelf geen fantasie,lijkt me sterk.



Veel plezierMoet ze nu ook standjes gaan doen met een dildo ? Moet hij nu ook een rubberen vagina gaan kopen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 18 maart 2010 @ 14:35:

[...]





Moet ze nu ook standjes gaan doen met een dildo ? Moet hij nu ook een rubberen vagina gaan kopen ?Zo gek is dat toch niet?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goudappel schreef op 18 maart 2010 @ 13:09:

[...]





Ik probeer me nu voor te stellen hoe dit in zijn werk gaat, maar ik snap het toch niet helemaal (ben ik nu zo'n stijve hark, of zijn we niet creatief genoeg?) Als hij op zijn zij ligt en ik op mijn rug... hoe wil je t dan voor elkaar krijgen??



(voelt zich heel dom en onervaren nu )Ik zat ook al te puzzelen hoor, hoe krijg je dat voor elkaar anatomisch gezien? En de vrouw met de benen over de heupen van de man...ik snap hem nog niet, dan lig je toch als een soort kurkentrekker erbij en toch niet plat op je rug? Poeh, wat een creativiteit vereist het hebben van een (partner met) kleine penis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 18 maart 2010 @ 14:38:

[...]





Zo gek is dat toch niet?Volgens mij vroeg ze om standjes die ze kan doen met haar vriend met zijn penis en niet om diverse atributen of niet soms?
quote:milaatje schreef op 18 maart 2010 @ 14:42:

[...]





Ik zat ook al te puzzelen hoor, hoe krijg je dat voor elkaar anatomisch gezien? En de vrouw met de benen over de heupen van de man...ik snap hem nog niet, dan lig je toch als een soort kurkentrekker erbij en toch niet plat op je rug? Poeh, wat een creativiteit vereist het hebben van een (partner met) kleine penis.



Vrouw ligt op rug...man kruist haar... vrouw gooit benen over heupen van man..man op zijn zij.

Je kan elkaar wel aankijken..niet zoenen... moet ik een plaatje plakken?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 18 maart 2010 @ 14:47:

[...]





Volgens mij vroeg ze om standjes die ze kan doen met haar vriend met zijn penis en niet om diverse atributen of niet soms?lol...doe eens niet zo aangevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 18 maart 2010 @ 14:51:

[...]





lol...doe eens niet zo aangevallen.lol ok zal ik doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:milaatje schreef op 18 maart 2010 @ 14:42:

[...]





Ik zat ook al te puzzelen hoor, hoe krijg je dat voor elkaar anatomisch gezien? En de vrouw met de benen over de heupen van de man...ik snap hem nog niet, dan lig je toch als een soort kurkentrekker erbij en toch niet plat op je rug? Poeh, wat een creativiteit vereist het hebben van een (partner met) kleine penis.Fjieuww.. ik ben niet de enige
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 18 maart 2010 @ 14:51:

[...]





Vrouw ligt op rug...man kruist haar... vrouw gooit benen over heupen van man..man op zijn zij.

Je kan elkaar wel aankijken..niet zoenen... moet ik een plaatje plakken? Ik geloof dat ik hem nu wel snap, zal vanavond mijn wederhelft eens verrassen met een hoop gestuntel, en als we er dan niet uit komen, dan kom ik hier wel weer even verhaal halen
anoniem_94635 wijzigde dit bericht op 18-03-2010 16:07
Reden: spelvaut
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tot welke lengte is een piemel voor jullie klein?



De enige tip die ik kan geven is standjes te proberen, waarbij je vriend de controle over de bewegingen heeft zodat hij voelt hoe ver hij hem terug kan trekken zonder dat hij eruit floept.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goudappel schreef op 18 maart 2010 @ 15:11:

[...]





Ik geloof dat ik hem nu wel snap, zal vanavond mijn wederhelft eens verassen met een hoop gestuntel, en als we er dan niet uit komen, dan kom ik hier wel weer even verhaal halen Ik zou hem niet echt verassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 18 maart 2010 @ 16:05:

[...]





Ik zou hem niet echt verassen.oeps.. aangepast!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed. Anders wordt het allemaal wel heel erg klein!
Alle reacties Link kopieren
Je kan eens gaan kijken bij het Seks Woordenboek:

http://www.sexwoordenboek.nl/penislengte_weetjes.html



Of er is advies van een van de hoeren van het Betaalde Seks Topic, die nu een eigen blog met tips heeft:

http://zondares.blogspot. ... t-grote-en-kleintjes.html
Alle reacties Link kopieren
floeperds zijn echt zulke dooddoeners...



ik had een keer een vriendje met een kleine piemel, hij dacht echt dat hij de bink was.. het heeft niet lang mogen duren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven