Mode & Beauty alle pijlers

Parfumvraag, zacht parfum gezocht

19-03-2010 12:14 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet dat er al parfumtopics zijn, maar die zijn zo ongeveer voor de parfumprofessional, en dat ben ik helemaal niet. Ik heb geen verstand van parfum, draag het ook nooit, want als ik er 1 gekocht gekocht heb, vind ik het een dag later vaak al niet meer lekker, te sterk of ik krijg er hoofdpijn van.

Ik ben dus op zoek naar een zacht parfum, niet overdadig, dat ruikt naar frisse was en net gedoucht, begrijpen jullie dan wat ik bedoel? Een lekkere zachte en frisse geur. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders uit moet leggen. Iniedergeval geen bloemen en zeker geen fruit geuren.

Ik hoop dat jullie leuke tips hebben!

Alvast bedankt.
Clinique happy?
Pure White Linnen van Estee Lauder.
Pure white linnen, net een wasmand!
Happy idd.
White linnen vind ik toch zo goorrrrrr, alsof iemand langsloopt die met van die ouderwetse zeep van mijn oma zoch heeft volgespoten.

Sorry, smaak is subjectief, dus wie weet vindt TO het wel heerlijk.
Pure van Donna Karan, is net uit
Ik ga ze allebei gewoon proberen.

Zusenzo: Ik vind Maya zeep ook altijd lekker ruiken bij oude dames Ruikt naar mijn oma, maar om nou zelf zo te ruiken...

Ik hoop op nog meer tips!
Grappig zusenzo, ik vind Happy juist smerig, terwijl ik wel een trouw Clinique-liefhebber ben.
Lancaster Aquazur of Aquasenses, Biotherm Eau Pure / Eau Vitaminee, Jil Sander Pure, Jil Sander Sport, DKNY Pure, Miss Dior Cherie l'Eau, Estee Lauder Pure White Linen (Light Breeze), Lancome Aroma Source....of, als je het nog ergens kunt vinden: Dior Eau Svelte
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Empress, probeer ook eens Coco Mademoiselle van Chanel of Light Blue van D&G.
quote:Emma262 schreef op 19 maart 2010 @ 12:33:

Empress, probeer ook eens Coco Mademoiselle van Chanel of Light Blue van D&G.