Grindvloer : wat kan je erover heen leggen?

20-03-2010 17:25 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn badkamer ligt al een aantal jaren een grindvloer. Niet mooi meer, moeilijk te onderhouden en ijskoud aan je voeten.

Ik wil er eigenlijk het liefst (wit) laminaat overheen leggen maar moet er dan iets tussen en zo ja , wat ?

Is er iemand die ervaring heeft met het "laten verdwijnen" van grindvloeren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met grindvloeren, maar ik zou wel nadenken of je wel een laminaatvloer in je badkamer wil. Laminaat kan niet tegen vocht, dus de kans lijkt me vrij groot dat je na een bepaalde periode met een kromme/lelijke vloer zit en dat lijkt me ook zonde.
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, je hebt speciaal laminaat voor in de badkamer.....
Alle reacties Link kopieren
Gietvloer kan er ook overheen, zo'n moderne met beton look of wit.





Google op plaatjes van gietvloer
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met een grindvloer, zo'n jaren 80 "korreltapijt"? Lijkt me erg onpraktisch in een badkamer. Of bedoel je een terazzo-vloer, zoals die in de jaren 30 in keukens, badkamers en gangen gelegd werd?



Zoals gezegd lijkt laminaat me niet verstandig, maar over een terazzo vloer kun je wel gewoon tegelen. Wel zonde hoor, een intacte terazzo kan heel mooi zijn.



Tussenoplossing: koop een paar lekkere badmatten!
Alle reacties Link kopieren
Er is speciaal laminaat voor de badkamer dus dat station is al gepasseerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 20 maart 2010 @ 17:42:

Er is speciaal laminaat voor de badkamer dus dat station is al gepasseerd.Oh serieus? Nooit geweten! Toevallig is hier vorige week mijn laminaat gesneuveld doordat de bovenbuurman met de kraan open in slaap viel, dus misschien ben ik ook iets te gefocust op waterschade op het moment
Alle reacties Link kopieren