Zwanger en vleesboom

30-01-2008 11:18 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, het kan dus toch, zwanger worden met vleesbomen maar mijn klachten zijn wel meteen een stuk erger geworden! Ik ben nog maar 5 weken en het lijkt soms of ik er al een paar maanden op heb zitten :-] , mn buik stulpt uit, vooral als ik lig en ik moet erg vaak naar de wc (of ik kan helemaal niet). Overdag vervelend maar 's nachts helemaal niet bevorderlijk voor mn nachtrust en ik vraag me af hoe ik de volgende 35 weken moet doorkomen, `als het allemaal goed gaat natuurlijk.. Wie heeft ervaring en misschien tips? Bedankt!
Ik heb er geen verstand van, maar m'n moeder des te meer. :)

Mijn moeder is, toen ze zwanger was van mij, zelfs geopereerd omdat één vleesboom erg ging groeien en daardoor mij in de weg zat.

Inmiddels is haar baarmoeder wel verwijderd door alle klachten door die vleesbomen, maar in de tussentijd heb ik ook nog een broertje gekregen.



Maar goed, ik wil je niet bang maken natuurlijk. Ik vroeg me wel af of het bij jou een "familiekwaaltje" is. Mijn moeder, oma en overgrootoma hebben 't namelijk allemaal (gehad).



Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft ook veel baarmoederproblemen gehad (geen grote vleesbomen) maar wel een paar kerngezonde kinderen kunnen baren. Ik wist niet dat een operatie door kan gaan als je zwanger bent, dat scheelt ook weer misschien. Ik krijg binnenkort een echo en dan weet ik meer. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
De klachten die je hebt, niet naar de wc kunnen, veel moeten plassen, horen ook een beetje bij een normale zwangerschap, zeker in het begin van de zwangerschap. Misschien dat het met een vleesboom wel erger is, maar het hoort er allemaal bij.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb een vleesboom in mijn baarmoeder.