Laptop nodig.. en nul verstand van die dingen.

05-04-2010 03:36 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Mijn computer valt uit elkaar. Serieus. Ik wilde hem inklappen en toen brak er een stukje af. Ook is er iets verbogen en het beeldscherm zit los. Hij doet het nog wel, maar ik heb er meer gedoe mee, dus ik moet een nieuwe. Inmiddels is het al half 4 en ik ben niets wijzer geworden met zoeken op internet.



ik wil geen Dell. Dat weet ik alvast. Verder weet ik vrij weinig. Ik heb geen verstand van besturingssystemen, intern geheugen, etc.



Ik gebruik m'n computer elke dag. Ik heb draadloos internet, wil graag bluetooth, maar hoeft niet perse. Ik wil een ingebouwde cam en microfoon voor skype.

Ik schrijf blogs, dus moet words hebben...

Verder gebruik ik de computer soms om een dvd mee af te spelen. Downloaden doe ik via itunes, ik doe niet aan world of warcraft ofzo...



Mijn budget is ongeveer 400 euro, wanneer m'n vakantiegeld er eindelijk is.

Ik zag een Sony Vaio, maar daar zit windows 7 starter op. (ofzo) Maar na het lezen van de reviews ben ik daar helemaal niet enthousiast over.



In het kort; ik moet een laptop en weet niet wat bij me past. Welke laptop voldoet aan mijn eisen?



Bedankt voor het meedenken.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Neem een netbook, is genoeg voor wat je doet, met windows 7 erop. Dan ben je updateproof voor een tijd.

Eigenlijk is en Apple notebook dan beter, maar ook veel duurder.

Beetje googlen, kieskeurig.nl kijken...

Dan is jammer genoeg je vakgeld wel op.

Succes! Altijd weer een groot Gedoe...

Slaap lekker met die zorg. Arme jij. Ik leef mee!
Alle reacties Link kopieren
Ja, laptop, notebook... echt geen idee.. is dat niet gewoon hetzelfde? Bedankt voor je input trouwens, ik hoop dat er velen volgen. Heb nu een Dell inspiron 1525.. ik hou echt van dat ding, maar ik vind het fijner om bij een winkel naar binnen te kunnen wandelen als er problemen zijn.