Een LANG apart verhaal..

30-09-2007 18:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien hier op dit Forum niet normaal gedaan kan worden,.. En er alleen op mensen die hier 24 uur per dag en 7 dagen per week meeleest of reageert worden geaccepteert blijf ik wel op de achtergrond. :mad: Beetje jammer weer. De mensen die wel een normaal berichtje postte bedankt. :)

:flag:
denk dat het heel goed van je is om hem nu voor de keus te zetten. ALs hij jou echt zo vreselijk leuk vind, dan zal ie ook de consequentie moeten dragen en zijn huidige relatie verbreken. Wil of kan hij dat niet, dan weet je dat je toch net niet leuk genoeg bent.

Belangrijkste vor jou is nu dat je voet bij stuk houdt en ook echt geen contact meer met hem hebt voordat er een beslissing gem,aakt is en dat je hem voorlopig ook niet meer ziet znder dat er anderen bij zijn, zodat je niet in de verleiding komt.

Anders kun je voor je het weet medoen op het minnaressentopic, en daar wordt je echt niet vrolijk van.

Tenslotte zou ik me wel afvragen of ie straks niet bij jou hetzelfde zal doen als jij een relatie met m zou krijgen....
Krengiserweer schreef op 30 september 2007 @ 18:53:

denk dat het heel goed van je is om hem nu voor de keus te zetten. ALs hij jou echt zo vreselijk leuk vind, dan zal ie ook de consequentie moeten dragen en zijn huidige relatie verbreken. Wil of kan hij dat niet, dan weet je dat je toch net niet leuk genoeg bent.

Belangrijkste vor jou is nu dat je voet bij stuk houdt en ook echt geen contact meer met hem hebt voordat er een beslissing gem,aakt is en dat je hem voorlopig ook niet meer ziet znder dat er anderen bij zijn, zodat je niet in de verleiding komt.

Anders kun je voor je het weet medoen op het minnaressentopic, en daar wordt je echt niet vrolijk van.

Tenslotte zou ik me wel afvragen of ie straks niet bij jou hetzelfde zal doen als jij een relatie met m zou krijgen....

Ik heb hem voor de keus gezet en hij zegt dat ik hem met rust moet laten omdat hij het allemaal even niet meer weet. Dit respecteer ik wel, ken hem goed genoeg om te weten dat hij het echt allemaal niet meer weet.

Ik heb er inderdaad al wel aan zitten denken of hij hetzelfde bij mij zou doen.. Daar heb ik ook mijn vraagtekens bij. Ik had eerlijk gezegd ook noooit gedacht dat hij met mij vreemd zou gaan.

Thanks voor je reactie.
Je weet dus precies wat je wilt horen ............ vertel het ons dan zal ik het je adviseren.

Je wilt geen reacties over wat je hebt gedaan. Maar hoe moet je dan iets zeggen? Of beter gezegd, waar wil je dan iets over horen? Het is toch een deel van het gebeuren dat je met iemand naar bed bent geweest die een vriendin heeft?

Hij zegt dat hij rust wilt, nou dat geloof ik ook. Dus geef hem die rust. En ik zou ook zorgen dat je hem niet tegenkomt bij gezamelijke vrienden.

Ook vreemd dat jij niet via je gezamelijke vrienden wist dat hij gewoon bezet was. BTW.

Het feit dat hij vind dat jij hem niet voor het "blok" mag zetten om een keuze te maken zegt mij al genoeg. Ik vind dat je dat namelijk wel "mag" doen. Jij hebt recht op duidelijkheid. En uiteraard niet het tijdstip dat hij die keuze maakt maar als je zo doorgaat kan je direct doorsluisen naar het minnaressentopic.

Het komt over dat hij die spanning leuk vond en ervan genoten heeft, en als toetje jou het kersje zien op de appelmoes bij restaurant van der Valk.

Heel lang draaien jullie om elkaar heen. Jij wel of niet wetende dat hij bezet is? (ook vreemd als je gezamelijke vrienden hebt). Maar het komt over alsof hij bij zijn vriendin blijft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mylenevalerie schreef op 30 september 2007 @ 19:03:

Je weet dus precies wat je wilt horen ............ vertel het ons dan zal ik het je adviseren.

Je wilt geen reacties over wat je hebt gedaan. Maar hoe moet je dan iets zeggen? Of beter gezegd, waar wil je dan iets over horen? Het is toch een deel van het gebeuren dat je met iemand naar bed bent geweest die een vriendin heeft?

Hij zegt dat hij rust wilt, nou dat geloof ik ook. Dus geef hem die rust. En ik zou ook zorgen dat je hem niet tegenkomt bij gezamelijke vrienden.

Ook vreemd dat jij niet via je gezamelijke vrienden wist dat hij gewoon bezet was. BTW.

Het feit dat hij vind dat jij hem niet voor het "blok" mag zetten om een keuze te maken zegt mij al genoeg. Ik vind dat je dat namelijk wel "mag" doen. Jij hebt recht op duidelijkheid. En uiteraard niet het tijdstip dat hij die keuze maakt maar als je zo doorgaat kan je direct doorsluisen naar het minnaressentopic.

Het komt over dat hij die spanning leuk vond en ervan genoten heeft, en als toetje jou het kersje zien op de appelmoes bij restaurant van der Valk.

Heel lang draaien jullie om elkaar heen. Jij wel of niet wetende dat hij bezet is? (ook vreemd als je gezamelijke vrienden hebt). Maar het komt over alsof hij bij zijn vriendin blijft.

We hebben hebben gezamelijke vrienden omdat ik beste vriendinnen ben met zijn vriend. Dus als ik naar mijn vriendin ga, kan hij heel goed bij zijn vriend zijn.( Dus mijn beste vriendin en zijn vriend hebben een relatie) Als je had gelezen dat had je gelezen dat ik wist dat hij een relatie had. Ik heb hem ook erop gewezen dat we het beter niet konden doen i.v.m. zijn relatie, dit heb ik ook weer hierboven beschreven.

Thanks voor je reactie.
Sorry maar ik wordt een beetje moe van die vrouwen (of mannen) die wat met iemand beginnen die dus al een relatie heeft, en zich hier vervolgens dan een beetje gaan lopen beklagen. Laat hem verder met rust en ga op zoek naar een single man want daar lopen er ook genoeg van rond, en daar word je een stuk gelukkiger van.
Ik vind hem klinken als een lulletje rozenwater ; jullie hebben gezoend en vonden elkaar lief leuk en lekker maar hij wist niet wat hij met zijn gevoelens aanmoest .....parrrrdon ? Wat een slechte slappe lulsmoes ; paar maanden later weet hij het met een ánder wél !

Leuke beste vriend is hij ; hij brengt zijn vriend ( en diens partner ) ook nogeens in een lastig parket ( wat jij trouwens ook doet met jouw beste vriendin ) . Verder vind ik jou ook nogal een jojo ; wie komt nou steeds opdraven als een lekker stuk met zijn vingers knipt om de jeuk van hem te stillen en zich af te laten schepen met "ik moet nadenken " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je moet hem niet voor de keus zetten ; je moet ZELF kiezen.
O, je verhaal is wel lang ( samenvattend ; ik doe het met iemand die al bezet is ) maar zékerrrrrrrrrr niet apart ; lees eens een paar weekjes mee zou ik zeggen ; zat jojo's en slappe lullen-verhalen hier .
Joh, Irisje je had nooit gedacht, dat hij met jou vreemd zou gaan? Maar daar was je toch zelf bij? Het zal een gezellig boeltje gaan worden in jullie vriendenclubje, zoiets blijft nooit lang onbemerkt.

Jouw vraagstelling begrijp ik niet goed. Jij zou graag de mening van mensen willen weten van hier zonder dat er reacties zijn over wat je gedaan hebt.

Mijn mening is, dat je in een akelige, benarde situatie zit. Het beste is om het contact direct af te kappen. Dit alles is wel gebaseerd op wat er gebeurd is.
Irissje schreef op 30 september 2007 @ 18:42:

Hallo allemaal,

3 jaar geleden heb ik een jongen ontmoet. De klik was er meteen en konden onze ogen niet van elkaar afhouden. We hebben een paar dagen later gezoent. Daarna hebben we mekaar niet meer gesproken en zagen we mekaar soms. Dit omdat we allebei dezelfde vrienden hebben.

2 jr later wilde hij mij graag weer zien en hebben we wat afgesproken. Het is toen niet bij zoenen gebleven maar ben niet met hem naar ''bed'' geweest. We hebben die avond veel gepraat.. We leerden mekaar zo beter kennen en het leek erop dat we goed bij elkaar paste. Maar aangezien hij niet zo goed wist wat hij er allemaal mee moest ( zijn gevoelens) kwam ik niet dichter bij hem maar alleen maar verderaf.

Een half jaar daarna hoorde ik dat hij een vriendin had.

.

Oh nu weet je opeens wel dat hij een vriendin had. Zie hierboven, je hebt 3 jaar geleden iemand ontmoet, gezoend met hem, daarna een jaar elkaar niet meer gezien, wel af en toe contact.

Toen na een jaar gezien en sex gehad.

En na een half jaar hoor je pas dat hij een vriendin heeft.

Zie het bovenste stukje van 3 jaar geleden, daar schrijf je dat jullie gezamelijke vrienden hebben. Raar dat je dan 3 jaar lang niet weet dat hij een vriendin heeft.

Dus je reactie naar mij toe van "als je gelezen had, had je gezien dat ik wist dat hij een vriendin had" gaat ook mank.

Je bent gewoon weer de zoveelste die met een GM gaat. Lul er niet zo omheen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zorg dat je een tijdje niet met dit groepje mensen omgaat.

Veel te ingewikkeld al die mensen die je overal tegenkomt. Hoe moeten jullie elkaar nu nog recht aankijken? Hoe gaan jullie je respectievelijke partners aankijken als jullie als groep bij elkaar zijn? Al die intriges altijd in van die vriendenclubjes.

Hans gaat met Margriet maar wil liever met Ans die met Piet gaat maar als puntje bij paaltje komt kunnen Ans en Hans dan weer niet niet van elkaar afblijven waardoor er een ongemakkelijke situatie ontstaat als iedereen van de vriendenclub elkaar in discotheek De Ploeg tegenkomen nadat ze in café De Harmonie al de hele tijd naar elkaar zaten te koekeloeren. Piet en Margriet gaan er natuurlijk achterkomen want Janet en Ed (de respectievelijke beste vrienden van Ans en Hans) konden hun klep niet houden en kletsten de mond voorbij. Een tranendal is het gevolg.

Wat je moet doen? Naar je eigen relatie kijken, misschien is de rek er uit en is het opperdepop tussen jou en je vriend. En dat zoenvriendje hoeft al helemaal niks te doen, hij is je niks verplicht tenslotte.

Aangezien hier op dit Forum niet normaal gedaan kan worden,.. En er alleen op mensen die hier 24 uur per dag en 7 dagen per week meeleest of reageert worden geaccepteert blijf ik wel op de achtergrond. :mad: Beetje jammer weer. De mensen die wel een normaal berichtje postte bedankt. :)

Dus jij vind dat mensen niet normaal reageren omdat ze zeggen wat ze vinden. Ik denk dat dat dan meer over jou zegt, dan over de mensen die reageren, de meeste vinden het nu eenmaal niet normaal dat je wat met iemand begint die dus al bezet is.

Meisje, meisje.....als je denkt dat dit 'niet normaal' reageren was dan heb je echt nog nooit op een forum geschreven. Jouw reactie op de postings bevestigt mij trouwens helemaal in mijn beeld wat ik heb bij jou en je lover; erg jong nog en een zeer lage frustratieacceptatie.
dit is dus het nadeel van de nieuwe editfunctie.
Oké...........even verzinnen..........een " NORMALE " ( lees ; gewenste ) reactie......

Meid, wat vervelend dat hij nog zo moet verzinnen...niks geen rustpauze gunnen.......je moet hem gek sms'en........mailtje met een foto van je tietjes doet hem meteen naar je toe rennen voor een potje noiken . ( al denk ik dat hij jou belt dat je naar hem toe moet , maar ja , je kan niet alles hebben )

Vraag je vriendin of je haar huis mag gebruiken om hem te ontmoeten , misschien zelfs wel haar bed , hihihi.

Als zijn vriendin niet eens doorheeft dat zijn hart bij jou ligt is ze hem niet waard hoor en in liefde en oorlog is alles geoorloofd en tenslotte had jij hem het eerst (gezien ) .

Succes.

Zo beter ?
@bgb, naar hem toe om af te spreken? Dat kan toch niet? Hij heeft toch een vriendin???? Voor dat potje noiken heeft hij het wel over om naar haar te komen denk ik hoor!
DANK JE WEL blijfgewoonbianca! Ben pas 27 hoor dus ja.. zou zeggen lul allemaal lekker een end weg.. eleonora jij ook bedankt en krokusje.. Vergeet ik nog iemand?

Ja ik neuk lekker verder! heerlijk zon man die bezet is!!

Hoefte niet de hemel ingeprezen te worden hoor! Vroeg alleen een normaal antwoord.. geen mensen die mij op mijn vingers tikken ''je hebt een man geneukt die bezet is''.. Ja dat snap ik zelf ook wel en trouwens hier was hij ook bij hoor?! En weet zelf ook wel dat ik fout ben en hij ook. en we leven samen nog lang en gelukkig..
Irissje schreef op 03 oktober 2007 @ 21:55:

en we leven samen nog lang en gelukkig..

Kun je rekenen ?

Reken er maar niet op !
Meisje, maak je toch niet zo druk. Je zo opwinden zal de situatie niet makkelijker maken en vijandig doen tegen ons helpt al helemaal niet.

Ik gaf je de tip om eens naar je eigen relatie te kijken. Het feit dat je naast je partner nog een ander nodig hebt om je leven leuk te maken is een teken dat het thuis allemaal niet zo lekker gaat. Kijk daar nou eerst eens naar voor je het verder buiten de deur zoekt. Schep orde in de chaos en handel de zaken stuk voor stuk af.

Je lover heeft gevraagd of je hem met rust wil laten, dat lijkt me een heel goed idee. Ook hij moet nadenken, of misschien is hij er al uit voor zichzelf maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toe. In jouw leven gaat het vooral en in de eerste plaats om jou en bij jou is het nu een bende. Bedenk eens heel rustig wat je wil met je leven en met de relatie waar je nú in zit. Dat is stap één. Denk je zelf ook niet?
Leo, volgens mij heeft Irissje zelf geen relatie. Het is lastig dat het niet na te lezen is.

Maar ja, Irissje je krijgt leuke en ook minder leuke reacties hier. Maar hoe denk je dat de reacties zullen zijn, wanneer jullie relatie aan het licht komt? Zoiets blijft niet onopgemerkt.
Het is idd vervelend als je nare reactie's krijgt,ik zat 2 jaar geleden op het forum en vertelde over mijn scheiding,over mijn domme verhouding die ik met een collega achter de rug had en over een leuke vent die ik had ontmoet.

Bleek dat de (bijna) ex van die man (nu mijn vriend) óók op het forum zat en door mijn verhalen die natuurlijk vrij duidelijk waren wist dat ik de nieuwe vriendin van haar ex man was en die is toen in een mega slachtoffer rol gaan zitten op het forum.

Ze heeft me uitgescholden,zwart gemaakt,heeft verhalen verzonnen en liet mij zelfs via het forum weten dat zij nog sex had met haar ex.

Ik ben zelfs een tijdje van het forum af gegaan,nu weet ik dat je vrij herkenbaar bent voor anderen en soms krijg je idd leuke en soms minder leuke reactie's.

Als je dat niet wilt dan moet je denk ik niet op een forum gaan,ik kreeg nog niet zo lang geleden het verzoek van bekenden van die bewuste ex om een bepaalde topic te verwijderen die ik had geplaatst omdat deze té herkenbaar zou zijn.

Ik heb het laten verwijderen,maar achteraf vind ik dat dom en ik doe dat dus ook niet meer.

Laten anderen maar een mening hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven