Waar moet je naartoe om in contact te komen met een bi-man?

13-04-2010 13:03 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is bi-bottom en we zouden graag regelmatig afspreken met een bi-man in een club. Maar waar vinden we zo'n club?



We wonen in België en verplaatsen is geen probleem.



Afgelopen vrijdag zijn we naar de bi-avond geweest in de Fun4two. Ik had op internet gelezen dat de bi-mensen een gekleurde armband kregen, wat een prima initiatief is!



We waren voor 't eerst in de Fun en de club op zich is ons prima bevallen, maar wel geen enkele bi-man te bekennen! Enkel bi-vrouwen.



Op een advertentie komen vooral mannen af die een trio wel zien zitten en vooral in mij (de vrouw) geïnteresseerd zijn. Of ze zijn getrouwd en kunnen zich nooit tijdens het weekend vrijmaken.



Heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
http://www.bimannen.com/



http://www.bi-man.nl/?gclid=CLGNt-zDg6ECFUMsDgod2G4cvw



Heb je het hier geprobeerd, op of " algemenere " datingsites ?



Ik heb het idee dat er steeds meer mannen ( van stellen ) er voor uitkomen, of het weleens willen proberen, als ik de profielen lees op SDC. ( ook nog een optie; www,sdc.com )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bibottom, weer wat nieuws geleerd, leuk.



En jij mag jij ook buiten de deur eten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het zeker eens allemaal uitpluizen!



Dankjewel voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Zo leuk gezegd: buiten de deur eten! Ja dat mag ik!
Alle reacties Link kopieren
Wat is bi-bottom?
Alle reacties Link kopieren
Bottom is een seksuele rol. De term is ontwikkeld in de SM-scène en is de tegengestelde van de term top. De term wordt gebezigd voor zowel heteroseksuele als mannelijke en vrouwelijke homoseksuele seksuele uitingen.



Bij al dan niet genitale seksuele handelingen waarbij sprake is van penetratie is er een handelende en een ontvangende partner. De laatste wordt ook wel de bottom genoemd. Bottom betekent bodem van een fles, maar houdt in deze context geenszins in dat de ontvangende partner per sé onderop ligt tijdens de geslachtsgemeenschap: de top kan net zo goed bereden worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Degene die bottom is, is degene die gepenetreerd wordt.

( geen idee of een bi-bottom man ook weleens degene is die penetreert, of dat het alleen maar aangeeft tot welke dingen hij bereid is )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oké, duidelijk.

Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 april 2010 @ 13:24:

Degene die bottom is, is degene die gepenetreerd wordt.

( geen idee of een bi-bottom man ook weleens degene is die penetreert, of dat het alleen maar aangeeft tot welke dingen hij bereid is )Als een man zowel zelf penetreert als gepenetreerd wordt dan noemen we dat versatile.
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomi_Mara schreef op 13 april 2010 @ 13:59:

[...]





Als een man zowel zelf penetreert als gepenetreerd wordt dan noemen we dat versatile.



Aha.

Dat heb ik nog nooit ergens gelezen, trouwens.



In het Kralingse Bos schijn je veel bi-mannen te kunnen vinden. En op diverse parkeerplaatsen. Al denk ik niet dat TO dat bedoelt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zoek je dan een bi-man en geen homo man? Of is het de bedoeling dat jullie trio gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Trio is inderdaad de bedoeling, waar het contact man-man centraal staat. Er zijn genoeg mannen die reageren voor een trio, maar die willen dan vooral het vrouwtje verwennen.



Een homo wil er meestal geen vrouw bij.



En parkingsex, nee, dat bedoel ik inderdaad niet.



Als je kijkt op de sexadvertenties zijn er zóveel mannen die contact zoeken met een andere man. Het is gewoon een gat in de markt en raar dat clubs hier niet op inspelen. Blijkbaar is mannensex nog een groot taboe. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze bij Mystique niet een avond voor bimannen en stellen?
Alle reacties Link kopieren
Bi-bottom was voor mij geheel nieuw...weer wat geleerd



Maar verder geen idee, veel succes met vinden!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mee?
Je weet toch!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 april 2010 @ 13:24:

Degene die bottom is, is degene die gepenetreerd wordt.

( geen idee of een bi-bottom man ook weleens degene is die penetreert, of dat het alleen maar aangeeft tot welke dingen hij bereid is )



Een bottom penetreert zelf niet. Als je beide doet dan ben je een versatile, zoals iemand hierboven al zei.



Ik weet niet hoe het voor anderen is maar mijn vriend kan als bottom wel een man penetreren, maar dan moet die er wel uitzien als een travestiet met een hoog vrouwelijk 'gehalte'.
Alle reacties Link kopieren
Kollere zeg, wat een hoop termen. Vroegah neukte men gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Minny.



Maar in dit verband, al dan niet neukende of geneukt wordende bimannen vind ik het onderscheid toch van belang
Alle reacties Link kopieren
In de showboat is meen ik op een vrijdag in de maand een bi avond, daar zul je meer bi stellen tegen komen dan in bv de fun.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 13 april 2010 @ 15:26:

Hebben ze bij Mystique niet een avond voor bimannen en stellen?





Ja volgens de agenda elke tweede woensdag van de maand en we zullen er zeker eens een kijkje gaan nemen!



Hoe komen de bi-mannen die hier meelezen aan hun contacten? Of is iedereen hetero?
Alle reacties Link kopieren
Mwah bi...



Soms gaap je wel eens tijdens een trio en dan zit je ineens met volle mond



contacten via clubs en internet.
Alle reacties Link kopieren
Ehm, ben ik dan een frontfuckfemale? Aangezien ik helegaar niet aan anale seks doe?
Alle reacties Link kopieren
Als je moet gapen tijdens een trio, dan doe je toch echt iets fout
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 13 april 2010 @ 15:50:

In de showboat is meen ik op een vrijdag in de maand een bi avond, daar zul je meer bi stellen tegen komen dan in bv de fun.Waarom denk je dat Doddie? (vraag ik hoopvol!) Tot hiertoe zijn we in Nederland nog maar alleen naar de Fun geweest. Is het publiek in de Showboat anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven