Waar moet je naartoe om in contact te komen met een bi-man?

13-04-2010 13:03 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is bi-bottom en we zouden graag regelmatig afspreken met een bi-man in een club. Maar waar vinden we zo'n club?



We wonen in België en verplaatsen is geen probleem.



Afgelopen vrijdag zijn we naar de bi-avond geweest in de Fun4two. Ik had op internet gelezen dat de bi-mensen een gekleurde armband kregen, wat een prima initiatief is!



We waren voor 't eerst in de Fun en de club op zich is ons prima bevallen, maar wel geen enkele bi-man te bekennen! Enkel bi-vrouwen.



Op een advertentie komen vooral mannen af die een trio wel zien zitten en vooral in mij (de vrouw) geïnteresseerd zijn. Of ze zijn getrouwd en kunnen zich nooit tijdens het weekend vrijmaken.



Heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 13 april 2010 @ 15:50:

In de showboat is meen ik op een vrijdag in de maand een bi avond, daar zul je meer bi stellen tegen komen dan in bv de fun.Waarom denk je dat Doddie? (vraag ik hoopvol!) Tot hiertoe zijn we in Nederland nog maar alleen naar de Fun geweest. Is het publiek in de Showboat anders?
Alle reacties Link kopieren
dit vond ik op de site van showboat:





EroticBi-Club

Omdat de belangstelling hiervoor erg groot is, hebben wij besloten om een speciale avond te gaan organiseren voor biseksuele mensen en mensen die bi-schierig zijn.

Deze avonden worden gehouden op iedere laatste vrijdag van de maand en zullen, met uitzondering van de SM-Fetish Play Party, een geheel verschillend karakter dragen dan de reguliere avonden.

Op de speciale website die wij gemaakt hebben voor de EroticBi-Club kun je alle belangrijke informatie vinden en de voorwaarden waaraan je moet voldoen om als biseksueel aangemerkt te worden.



einde kopie,



Ik neem aan dat je via de site van showboat (nl) wel een link vind van die eroticbi-club
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 13 april 2010 @ 15:54:

Als je moet gapen tijdens een trio, dan doe je toch echt iets fout
Alle reacties Link kopieren
http://www.eroticbiclub.nl/site2/engels/index.htm
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
duurde toch nog vrij lang, die reactie
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 13 april 2010 @ 15:45:

Kollere zeg, wat een hoop termen. Vroegah neukte men gewoon.
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Nah, minder dan 1 minuut maar



En ook alleen omdat ik al een andere posting aan het typen was
Alle reacties Link kopieren
@ Minny ik dacht dat je even niks zag omdat je net van de voorkant geneukt werd..
Alle reacties Link kopieren
De Showboat staat zeker op ons programma! Ben benieuwd! En zal het zeker laten weten hoe het geweest is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij zijn in de Fun4two wel eens een ander bi-stel tegen gekomen (beide bi). Maar dat is inderdaad een kwestie van toeval, en je moet het natuulijk bespreekbaar maken met een ander stel



Misscien heb je nog wat aan deze site, komen we zelf ook wel eens:



Goede site
Alle reacties Link kopieren
Ehm ik ben een vrouw hoor, ik kan best neuken en fucken tegelijk
Alle reacties Link kopieren
Multitasken is een goede eigenschap tijdens trio's.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en toch vond ik er niks aan. In welke combi dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Dan deed je toch iets niet goed :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik deed iets waar ik niks aan vond, dat was inderdaad niet goed. Nooit meer dus
Alle reacties Link kopieren
jaki dit is vragen om een ban, Buiten het feit dat dit een topic uit 2010 is en het stel vast niet meer aktief is op dit forum is hengelen niet toegestaan, je mag tips geven, vragen stellen maar geen oproep doen of op deze manier contact proberen te leggen. lees de regels van het forum





[ter info; hengelaar heb ik verwijderd en maatregelen worden genomen]
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
gatverdamme je man in zijn ars laten pakken terwijl je mee kijkt

gezellig hoor !



waar zijn de grenzen tegenwoordig hahahaha je moet wel heeeeeeeeeeel veel vanhemhouden
Alle reacties Link kopieren
Vrijpleiter,



Het is ook niet mijn ding, maar mensen moeten zelf weten wat ze doen. Ze zijn aan anderen geen verantwoording schuldig. Dus oordeel daar dan ook niet over.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Dat woordje 'vrij' in 'vrijpleiter' moeten we maar met een korreltje zout nemen....

Of moet ik het meer zien dat je vrije denken pleite is?



Als volwassen mensen samen besluiten om iets te doen en er geen anderen mee schaden (behalve jouw gedachten, of het zogenaamde 'normale' of het 'fatsoen') dan lijkt me dat ze dat lekker zelf moeten weten. Ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
13-04-2010 13:07
http://www.bimannen.com/



http://www.bi-man.nl/?gclid=CLGNt-zDg6ECFUMsDgod2G4cvw



Heb je het hier geprobeerd, op of " algemenere " datingsites ?



Ik heb het idee dat er steeds meer mannen ( van stellen ) er voor uitkomen, of het weleens willen proberen, als ik de profielen lees op SDC. ( ook nog een optie; www,sdc.com )
Ik weet het het is een oude topic oprakelen. Maar bimannen.com is er al een tijdje niet meer. Enkele ex bezoekers van die site hebben een "spin off" gemaakt.
Nu kan je terecht op https://www.bi-mannen.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven