Haha! De vier na laatste> SJP. Lijkt op die desillusionerende enge tekening van een oude vrouw die als je goed kijkt ook een jonge meid is! Hoop dat iemand snapt welke ik bedoel!
oh sorry nee, ik bedoel de drie na laatste waar ze er mega dun uitziet (en dat ook gewoon is) met een dikke pukkel waar het licht mooi opvalt. Misschien is ze achteraf wel boos geworden op de mensen van licht en geluid. ïk had nog zo gezegd!!> Schaduw links belichting rechts van mijn gezicht!! Whaha! Net als bij Enrique Iglesias (weet niet precies meer hoe je het spelt) Voordat die zwarte pukkel weg is gehaald had hij altijd echt overduidelijk aan de kant waar niet de pukkel zat heel veel licht en dan aan de kant van de pukkel totaal geen licht! Moet je je voorstellen als je de lichttechneut bent en daar moet je serieus rekening mee houden...
Haha! De vier na laatste> SJP. Lijkt op die desillusionerende enge tekening van een oude vrouw die als je goed kijkt ook een jonge meid is! Hoop dat iemand snapt welke ik bedoel!