Vragen over SM

16-04-2010 22:07 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames!



Ik heb wat nuttige links gekregen via het forum en daar haal ik goede informatie vandaan!



Wegens herkenbaarheid heb ik het lange verhaal even weggehaald.



Groetjes Sabien
Alle reacties Link kopieren
Er is een (bd)sm topic... hier: BDSM, voor de liefhebbers
Alle reacties Link kopieren
Okee bedankt! Ga ik daar even kijken!!
Kijk inderdaad even op het BDSM topic via de link van Five. Daar staan ook links in de openingspost van verschillende sites, waar veel te lezen is ook voor beginners.

Ik blijf Wandering Spirits altijd een erg mooie site vinden. Wie weet dat je daar ook wat ideeën kan opdoen via de SM-encyclopedie, maar vooral ook samen met je vriend bekijken wat je wel en juist níet wil.
Alle reacties Link kopieren
Nou, misschien is een " echt " BDSM topic wel érg heftig voor iemand die net komt kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn juist veel beginners die meeschreven
Daar heb je een punt BGB... TO is echter daar al aan het schrijven en lezen, dus ik denk dat het wel ok is en anders kan ze natuurlijk altijd hier verder schrijven.

Misschien is de drempel daar ook wel weer wat lager voor het stellen van verschillende vragen, wetende dat er over het algemeen veel mensen schrijven die aan BDSM doen.
Schreven inderdaad Five... Jammer dat het topic zo stil ligt. Ik mis Sprankelend...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat op één van de slechts lopende pijlers ( hoeveel topics zijn er nou écht actief ? ) iedereen zo snel mogelijk naar een al bestaand topic wordt doorverwezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, laten we dan allemaal de grote bdsm truukendoos opentrekken om TO van tips te voorzien . Dit bedoel ik minder cynisch dan het klinkt trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn vraag is.. heeft iemand van jullie wat ervaring? En hebben jullie dan tips waar ik hem mee kan verassen?



dat is wel gelijk heel extreme SM hoor, ik zou toch iets voorzichtigger beginnen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabien1 schreef op 16 april 2010 @ 22:07:



Nou hadden we van de week wat geexperimenteerd met blinddoeken en touw en dat vonden we beide erg lekker.



Daar een tijdje stilstaan, en vanuit daar verder fantaseren? Het hoeft niet allemaal vandaag of morgen, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 april 2010 @ 23:14:

Ik vind het jammer dat op één van de slechts lopende pijlers ( hoeveel topics zijn er nou écht actief ? ) iedereen zo snel mogelijk naar een al bestaand topic wordt doorverwezen.





Ik ook, want het is niet zo makkelijk om tussen bestaande topics te komen, vaak krijg je geen reactie.

Het is toch niet verboden om twee topics over een onderwerp te hebben? Zie de kinderpijler met ik ben uitgerekend op 1,2,3,4,5,6,7,8,maart 2011 enzovoort :P
Alle reacties Link kopieren
quote:CakeCup schreef op 16 april 2010 @ 23:05:

Ik mis Sprankelend...



Wat een lieve opmerking .



Het BDSMtopic is altijd een zwaan-kleef-aan topic geweest. Zodra er één persoon post volgen er (doorgaans) meer. Het is niet zo moeilijk om de sjeu er weer in te krijgen. Dat kan jij net zo goed als ik (*damn, geef ik gewoon zèlf het recept voor mijn totale inwisselbaarheid* ).
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 april 2010 @ 23:14:

Ik vind het jammer dat op één van de slechts lopende pijlers ( hoeveel topics zijn er nou écht actief ? ) iedereen zo snel mogelijk naar een al bestaand topic wordt doorverwezen.

Als ik had gewild dat dáár verder geschreven werd, had ik dit topic wel gesloten

Het BDSMtopic wat er al ís, bevat in mijn ogen wél veel info (om te lezen) voor TO. Darom gaf ik de link....
De opmerking is zeer gemeend Sprankelend!



En ik ben het met je eens dat er meer posts zullen volgen als iemand weer begint met schrijven en daarmee een discussie op gang brengt. Dat kan ik inderdaad ook (had ik alleen maar wat om over te schrijven, op dat gebied ligt het nogal stil helaas ).

Dat ik dat net zo goed kan als jij, nee, dat niet... Kon ik maar zo schrijven zoals jij en zo helder formuleren en scherp analyseren. En dát is ook precies waarom ik je mis op dat topic.
Alle reacties Link kopieren
Sabien, hebben jullie een vaste rol tegenover elkaar of wisselt dat steeds?



Ga vooral ook te rade bij wat je zelf spannend vindt (en hij), oa door elkaar bijv een fantasie te mailen. Het is een hele ontdekkingstocht en met iedere partner ook weer de kunst om die voorkeuren te ontdekken van elkaar. Daar is niet zomaar antwoord van buitenaf op te geven..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven