Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Nou...ik word dagelijks door mijn kinderen uitgescholden en hoor het ook zooo vaak om mij heen.

Toch maar eens de goede adviezen opvolgen van Sjimmie!

Sjimmie wie?
Benjamin of Valentijn voor een jongen dus. Of boudewijn, Mourits, Alexander, Diederik, Maarten, Robin of Ruben?



Meisje: Rivka, Olivia ( leuk) Bodil, Isabella, Suzanne, Reva, Alba, Linde, Roosmarijn, Fleur, Madelief, Nica, Annemoon, Lola, Maartje, Frederique, Robine, Ivy, Faya, Mena, Neva, Milene, Lillianne, Nadine, Norah, Terra, Ambra, Lucia, Sophia, Marlot, Ninthe, Jolien, Marielle, Dionne, Emma, Amelie, Livia, Sela, Juliette, Jula...



Kan nog veul meer bedenken, maar moet koken....
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 17:01:

O en die foto in lingerie vind ik niet mooi (maar ik zei maar even niets ), de rest vind ik wel mooi.Dat ben ik met je eens. Op één of andere manier vind ik het ook niet kunnen; een zwangere vrouw in zo'n sexy outfit. Ligt ongetijfeld aan mij, maar iets klopt niet aan dat beeld. Net als zwangere vrouwen met een docoletee tot aan hun navel, vind ik ook geen gezicht.
The time is now
Rogier, Jan, Julius, Michiel, Simon, Merijn?



Mathilde, Valerie, Josien, Anastasia?
quote:Banba schreef op 21 april 2010 @ 17:48:

[...]





Dat ben ik met je eens. Op één of andere manier vind ik het ook niet kunnen; een zwangere vrouw in zo'n sexy outfit. Ligt ongetijfeld aan mij, maar iets klopt niet aan dat beeld. Net als zwangere vrouwen met een docoletee tot aan hun navel, vind ik ook geen gezicht.Nee inderdaad. Ook na de bevalling is een decolletee tot aan navel vaak niet zo, ghe ghe
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 17:01:

O en die foto in lingerie vind ik niet mooi (maar ik zei maar even niets ), de rest vind ik wel mooi.



Ik ook niet!

Zag het gisteren al, en zag ook hier iedereen lyrisch posten dus dacht dat het aan mij lag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 18:54:

[...]





Nee inderdaad. Ook na de bevalling is een decolletee tot aan navel vaak niet zo, ghe ghe Haha, bij mij is er sinds de bevalling geen navel meer te zien.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Zoyla, voor een jongen zit je in de goede hoek, voor een meisje ook bijna. Hou nou eens op, straks raad je het nog
Stressed is just desserts spelled backwards
Hehehehehe
Ik gok op Valerie. Mijn eerste en enige inzet.
Alle reacties Link kopieren
@Mal, wat vind je van Louise of Juliette of Elizabeth (of is die dan weer tè lang en klassiek?)
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Juliette heel leuk, maar zo heet de vriendin van de beste vriend van mijn man. Dus dat gaat hem nie worden. Maar het is niet te lang hoor, ik houd van lange namen.



maarre we gaan wel erg off-topic



waar blijft die baby van Katja?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik vind Juliette (of Juliet) ook prachtig, evenals Louise, helaas dacht mij man er anders over



Maar goed, terug ontopic inderdaad. Hier kunnen we het tzt eindeloos over hebben in het jongens- dan wel meisjesnamentopic.
The time is now
Banba, heb jij Hyves? Ga ik je shurlocken
Nikkie Plessen krijgt een meisje

Uitgegeven: 21 april 2010 19:27

Laatst gewijzigd: 21 april 2010 19:27

AMSTERDAM - Nikkie Plessen en haar vriend Ruben Bontekoe krijgen een dochter. Dit staat op de website van het TMF-programma 'Kijk Dit Nou!'.





© ANP

In eerst instantie werd gedacht dat de voormalige TMF-VJ een jongetje zou krijgen. Op de echofoto was namelijk iets 'hangends' te zien. Maar inmiddels is duidelijk dat het toch echt een meisje wordt.

Eind vorig jaar werd bekend dat de 24-jarige Nikkie in verwachting is. De blondine is in juni uitgerekend. Zij en Ruben hebben al zes jaar een relatie met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 19:30:

Banba, heb jij Hyves? Ga ik je shurlocken Ja, ik heb hyves. Mail me maar op banbaviva[at]yahoo.com. Scheelt je een hoop werk
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de dochter van Katja Emma gaat heten.

En ik vind het jammer dat we al weten dat het een meisje gaat worden, is het toch iets minder spannend.

En ik verbaas me over mezelf dat ik inderdaad zit te wachten op dat kind alsof Maxima op alledag loopt (wat ik dan weer een suffe uitdrukking vind....).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Christiane wel een leuke naam voor de dochter van Katja
Alle reacties Link kopieren
Ik gok op Roos!
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wie straks de primeur heeft!
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als ik dit topic in de top-10 zie staan denk ik dat Katja's spruit is geboren. Niet dus!
Nu we het toch over Maxima hebben, ik verwacht daar nog wel een vierde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2010 @ 20:20:

Nu we het toch over Maxima hebben, ik verwacht daar nog wel een vierde.Echt? Zullen ze nog voor een kleine prins gaan? Ben benieuwd of ze de A namen dan door blijven voeren. Misschien wordt het dan wel gewoon Alexander jr.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Het schoot nog door mijn hoofd: zou Katja haar dochter Guusje noemen?



Ik denk niet dat Maxima nog een 4e krijgt. Ze is toch ook al 40 ofzo? En ze worden vast binnenkort koning en koningin, volgens mij is het niet de bedoeling om dan nog een baby te krijgen.
Is ze veertig al? Had ik haar niet gegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven