Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 30 september as !!

20-09-2007 16:14 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Héérlijk, het gaat weer beginnnnennnnn! Alleen er wordt nu gestart met 100 personen!? Kben benieuwd... veel haat en nijd iig heb ik gelezen :)
Ik ben het met de meesten hier eens: even wennen aan 100 personen.. Die Bruno moet snel anders gaan reageren of gaan wieberen en dat stel idem dito. Volgens mij is het de mannelijke helft van dat stel dat het met de hele groep aan de stok krijgt!

Ben benieuwd!
Ik vond de uitzending chaotisch overkomen. Vond het ook niet echt leuk vergeleken met het begin van de andere seizoenen.

Maar niettemin, ik blijf wel kijken hoor!!!!
Waren die jongen en dat meisje wel helemaal 100 vroeg ik me af?

Hij had iets in zijn oog gekregen en kon nix meer zien, zegt zij": je moet gaan slapen, want als je 2 uurtjes slaapt dan wordt je altijd weer beter.
yoyo2 schreef op 01 oktober 2007 @ 14:16:

Waren die jongen en dat meisje wel helemaal 100 vroeg ik me af?

Hij had iets in zijn oog gekregen en kon nix meer zien, zegt zij": je moet gaan slapen, want als je 2 uurtjes slaapt dan wordt je altijd weer beter.
Dan ga ik ook twee uurtjes slapen en dan ben ik ook beter :zzz: O_O
Klopt het nou dat vanavond de herhaling is van de 1e aflevering??
Dat gekke stel, die zeikerds, die zijn volgens mij ingehuurd. Het kan toch niet bestaan dat mensen zich opgeven voor dit programma en dan zó reageren? Ik vond het er dus te dik bovenop liggen dat het acteurs zijn. Niet geloofwaardig zó een overdreven gezeur.

(tenminste, daar ben ik dus van overtuigd)

Ook dat het een stel is, dat is ook al zo anders dan gebruikelijk. Nee, hier klopt iets niet en het is wat mij betreft over the top.

Verder wel heel leuk weer om te zien. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.

xx lisa.
Weet iemand de officiele website...???
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Owww, dat was weer genieten. Ik vind het altijd geweldig om te zien hoe snel groepsprocessen in werking treden. Het werd al heel snel "wij" en "zij". Zeker met die vlotten. Was wel netjes dat die gedeeld werden.

Wij zaten ons ook al rot te ergeren aan Baas Bruno. Wat een eikel!

En Kenny is lief. Te lief denk ik. We zullen over een tijdje wel roepen: 'they killed Kenny' ;-)

Op de site van rtl5.nl staat veel info over ER. Er is ook een forum. Kan niets vinden van een officiele site. Wel een Belgische: robinsonfan.be
Ja, die ene vent die niks meer kon zien zogezegd was ook maar een vreemde. Ben benieuwd of tie nog gehoorzaam 2 uurtjes is gaan slapen. X-D Maar heb ik iets gemist dan? Hoezo zijn zij een stel? Ik dacht dat zij elkaar gewoon daar hadden leren kennen en vaak trekken die aparte lui naar elkaar toe X-D Dus dacht dat dat nu ook geval was, maar ze waren dus al een stel voor ER begrijp ik?

Haha ja "they killed Kenny" zou mij ook niets verbazen. Hij is idd veel te lief. Hij was volgens mij superblij toen zijn opdracht erop zat en hij als gewone deelnemer verder kon (ook wel logisch natuurlijk)
Dat is hetzelfde als dat je je opgeeft voor het blok en vervolgens klaagt dat er nog niks is...ja hehe.

Zeker het concept van het programma gemist. Waarom geef je je dan op?

Dachten zeker een gratis vakantie te kunnen scoren? Ach die redden het niet en kunnen met de eerste zending terug naar huis. Hebben wij onze lol ook weer gehad. Ze zijn niet voor niks geselecteerd he.
Gezien!

Natuurlijk is dat stel ingehuurd. Echt óverduidelijk acteurs.

Ik vond het wel leuk. Sven kwam het beste over en Bruno ligt er binnen de korste keren uit :)

Leuk leuk allemaal, maareh, waar zijn de hunks gebleven???
Het leek idd wel een stelletje, die 2 soepkippen bij elkaar!! Maar dat lijkt me stug, ze zullen elkaar daar wel tegen het lijf zijn gelopen...

Bruno blies iets te hoog van de toren, wat een heetgeblakerd type zeg, gatver, ik zou me ook gelijk rot irriteren aan zo'n gast!

Die leider met de bril vond ik super! Die gaat het ver schoppen! (denk ik)
Whahah heerlijk programma!!

Dat stel ie echt een stel volgens mij.

misschien wel bij de verkeerde groep gaan staan tijdens het incheken whahah??

Die knul had zijn gezicht ingesmeerd en in zijn ogen gekrgen plus de vermoeidheid van een lange reis en niet slapen en dan de zon op je hoofd,gatver weet zelf precies hoe dat voelt.

maar ik had altijd schoon water hihi en sja daar is dat toch wel anders.

Maar tis een heel lachwekkend stel,en is hij niet degene die volgende week op de vuist gaat?? of lijkt hij erop met zijn rasta rommel op zijn hoofd??
Ik heb gisteren gekeken en heb me weer bescheurd om de kandidaten.

Die 2 mafkezen zijn wel een echt stel, heb een interview gelezen met de presentator. en die zei dat er een stel in zou zitten. Maar had niet gezegd wat voor stel....mensen nog aan toe zeg, zo wil je toch niet overkomen op de tv ?!

Ben blij dat volgende week er al een hoop uitvliegen want zo leer je natuurlijk nooit wie wie is.

Ik ben er volgende week weer bij!
hoe heten ze ook al weer dum and dummer??? onozel en onozeller??
Ik vond het ook wel weer geinig,al hoop ik dat de groep snel uitgedund wordt want vind het zo niks....

Die Bruno deed me trouwens denken aan Mick van een paar jaar geleden,die blies ook altijd zo hoog van de toren en had het ook met iedereen aan de stok...
Zijn Lelie1 en ik dan echt de enige die wel zeker weten dat 'het stel' ingehuurde acteurs zijn?

Dat verbaast me, ik vond het er dik bovenop liggen.

Haha, mijn man zei ook meteen dat die Bruno net Mick was.

xx lisa.
Ik denk dat er iets met dat stel gaat gebeuren.

Ernst Paul zei in een intervieuw inderdaad dat er een stel in zou zitten dit jaar, misschien wel bewust omdat we van dit stel nog een hoop kunnen verwachten.

We zullen het zien. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze 2 geselecteerd zijn omdat ze nou zo 'robinsonwaardig' zijn.
Nee, dat lijkt me ook onzin, zijn gewoon ingehuurd nogmaals.

xx lisa.
Ik denk niet dat ze ingehuurd zijn. Ze zijn gewoon onnozel.
stone schreef op 04 oktober 2007 @ 09:11:

Ik denk niet dat ze ingehuurd zijn. Ze zijn gewoon onnozel.
niets aan toe te voegen. Wat doen die lui op dat eiland, wat waren in godsnaam hun verwachtingen van ER ???
Lijkt me ook stug dat ze ingehuurd zijn, ik hou het ook op onnozel want dat zijn ze... 8-P Maar die Iraida (?) is naar huis, menn wat een verwend, arrogant nest bah. Viel me 100% mee dat Tim wel bleef. Had verwacht dat tie haar als een hondje achterna zou lopen. Ben benieuwd hoe Tim het alleen af gaat brengen, t zal nog niet veel soeps zijn maar vast beter dan wanneer zij er bij is. Want dan heeft hij het veel te druk haar naar d'r veeleisende zinnetje te maken.

Volgende week 2 nieuwe leiders en een splitsing als ik het goed begrepen heb. Wordt het in ieder geval al een stuk overzichtelijker. X-D
ehm dat stel is dus wel acteur/model ed... Dikke kans dus dat ze ingehuurd zijn of het gewoon leuk vinden om aandacht te krijgen door zichzelf zo belachelijk mogelijk te maken.

zijn site met portfolio, waar zij ook bij staat btw. En meer info over haar hier
Ik heb zo'n rotsvast vertrouwen in de mensheid dat ik denk dat ze dan wel model zijn, maar niet ingehuurd door ER. Of ben ik nou héél naief? 8-P
Eigenlijk hoop ik ergens dat ze ingehuurd zijn. Het zou toch heel erg zijn als zulke mensen echt zouden bestaan...

Ik vond Bruno gisteren een stuk sympatieker dan vorige keer. Zie je maar weer hoe het scheelt wat ze uitzenden. Hoewel ik dat irritante driftkikkertje (die ex-militair) nog steeds verschrikkelijk irritant vind.

Ik vond dat spuugincident ook zo achterlijk. Je gaat iemand toch niet in zijn gezicht spugen. Dat hij wat zou zeggen over dat scheldwoord zou ik wel kunnen waarderen, t ging toch over zijn vriendin. En die maar zeggen dat ze nooit schold, nou ze wist toch aardig wat terug te verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven