Entertainment
alle pijlers
Expeditie Robinson 30 september as !!
maandag 1 oktober 2007 om 13:23
maandag 1 oktober 2007 om 19:21
Dat gekke stel, die zeikerds, die zijn volgens mij ingehuurd. Het kan toch niet bestaan dat mensen zich opgeven voor dit programma en dan zó reageren? Ik vond het er dus te dik bovenop liggen dat het acteurs zijn. Niet geloofwaardig zó een overdreven gezeur.
(tenminste, daar ben ik dus van overtuigd)
Ook dat het een stel is, dat is ook al zo anders dan gebruikelijk. Nee, hier klopt iets niet en het is wat mij betreft over the top.
Verder wel heel leuk weer om te zien. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
xx lisa.
(tenminste, daar ben ik dus van overtuigd)
Ook dat het een stel is, dat is ook al zo anders dan gebruikelijk. Nee, hier klopt iets niet en het is wat mij betreft over the top.
Verder wel heel leuk weer om te zien. Ben heel benieuwd hoe het verder gaat.
xx lisa.
maandag 1 oktober 2007 om 19:58
Owww, dat was weer genieten. Ik vind het altijd geweldig om te zien hoe snel groepsprocessen in werking treden. Het werd al heel snel "wij" en "zij". Zeker met die vlotten. Was wel netjes dat die gedeeld werden.
Wij zaten ons ook al rot te ergeren aan Baas Bruno. Wat een eikel!
En Kenny is lief. Te lief denk ik. We zullen over een tijdje wel roepen: 'they killed Kenny'
Op de site van rtl5.nl staat veel info over ER. Er is ook een forum. Kan niets vinden van een officiele site. Wel een Belgische: robinsonfan.be
Wij zaten ons ook al rot te ergeren aan Baas Bruno. Wat een eikel!
En Kenny is lief. Te lief denk ik. We zullen over een tijdje wel roepen: 'they killed Kenny'
Op de site van rtl5.nl staat veel info over ER. Er is ook een forum. Kan niets vinden van een officiele site. Wel een Belgische: robinsonfan.be
maandag 1 oktober 2007 om 21:42
Ja, die ene vent die niks meer kon zien zogezegd was ook maar een vreemde. Ben benieuwd of tie nog gehoorzaam 2 uurtjes is gaan slapen. Maar heb ik iets gemist dan? Hoezo zijn zij een stel? Ik dacht dat zij elkaar gewoon daar hadden leren kennen en vaak trekken die aparte lui naar elkaar toe Dus dacht dat dat nu ook geval was, maar ze waren dus al een stel voor ER begrijp ik?
Haha ja "they killed Kenny" zou mij ook niets verbazen. Hij is idd veel te lief. Hij was volgens mij superblij toen zijn opdracht erop zat en hij als gewone deelnemer verder kon (ook wel logisch natuurlijk)
Haha ja "they killed Kenny" zou mij ook niets verbazen. Hij is idd veel te lief. Hij was volgens mij superblij toen zijn opdracht erop zat en hij als gewone deelnemer verder kon (ook wel logisch natuurlijk)
maandag 1 oktober 2007 om 22:57
Dat is hetzelfde als dat je je opgeeft voor het blok en vervolgens klaagt dat er nog niks is...ja hehe.
Zeker het concept van het programma gemist. Waarom geef je je dan op?
Dachten zeker een gratis vakantie te kunnen scoren? Ach die redden het niet en kunnen met de eerste zending terug naar huis. Hebben wij onze lol ook weer gehad. Ze zijn niet voor niks geselecteerd he.
Zeker het concept van het programma gemist. Waarom geef je je dan op?
Dachten zeker een gratis vakantie te kunnen scoren? Ach die redden het niet en kunnen met de eerste zending terug naar huis. Hebben wij onze lol ook weer gehad. Ze zijn niet voor niks geselecteerd he.
dinsdag 2 oktober 2007 om 13:59
Het leek idd wel een stelletje, die 2 soepkippen bij elkaar!! Maar dat lijkt me stug, ze zullen elkaar daar wel tegen het lijf zijn gelopen...
Bruno blies iets te hoog van de toren, wat een heetgeblakerd type zeg, gatver, ik zou me ook gelijk rot irriteren aan zo'n gast!
Die leider met de bril vond ik super! Die gaat het ver schoppen! (denk ik)
Bruno blies iets te hoog van de toren, wat een heetgeblakerd type zeg, gatver, ik zou me ook gelijk rot irriteren aan zo'n gast!
Die leider met de bril vond ik super! Die gaat het ver schoppen! (denk ik)
dinsdag 2 oktober 2007 om 15:01
Whahah heerlijk programma!!
Dat stel ie echt een stel volgens mij.
misschien wel bij de verkeerde groep gaan staan tijdens het incheken whahah??
Die knul had zijn gezicht ingesmeerd en in zijn ogen gekrgen plus de vermoeidheid van een lange reis en niet slapen en dan de zon op je hoofd,gatver weet zelf precies hoe dat voelt.
maar ik had altijd schoon water hihi en sja daar is dat toch wel anders.
Maar tis een heel lachwekkend stel,en is hij niet degene die volgende week op de vuist gaat?? of lijkt hij erop met zijn rasta rommel op zijn hoofd??
Dat stel ie echt een stel volgens mij.
misschien wel bij de verkeerde groep gaan staan tijdens het incheken whahah??
Die knul had zijn gezicht ingesmeerd en in zijn ogen gekrgen plus de vermoeidheid van een lange reis en niet slapen en dan de zon op je hoofd,gatver weet zelf precies hoe dat voelt.
maar ik had altijd schoon water hihi en sja daar is dat toch wel anders.
Maar tis een heel lachwekkend stel,en is hij niet degene die volgende week op de vuist gaat?? of lijkt hij erop met zijn rasta rommel op zijn hoofd??
dinsdag 2 oktober 2007 om 15:01
Ik heb gisteren gekeken en heb me weer bescheurd om de kandidaten.
Die 2 mafkezen zijn wel een echt stel, heb een interview gelezen met de presentator. en die zei dat er een stel in zou zitten. Maar had niet gezegd wat voor stel....mensen nog aan toe zeg, zo wil je toch niet overkomen op de tv ?!
Ben blij dat volgende week er al een hoop uitvliegen want zo leer je natuurlijk nooit wie wie is.
Ik ben er volgende week weer bij!
Die 2 mafkezen zijn wel een echt stel, heb een interview gelezen met de presentator. en die zei dat er een stel in zou zitten. Maar had niet gezegd wat voor stel....mensen nog aan toe zeg, zo wil je toch niet overkomen op de tv ?!
Ben blij dat volgende week er al een hoop uitvliegen want zo leer je natuurlijk nooit wie wie is.
Ik ben er volgende week weer bij!
dinsdag 2 oktober 2007 om 18:24
woensdag 3 oktober 2007 om 13:19
Ik denk dat er iets met dat stel gaat gebeuren.
Ernst Paul zei in een intervieuw inderdaad dat er een stel in zou zitten dit jaar, misschien wel bewust omdat we van dit stel nog een hoop kunnen verwachten.
We zullen het zien. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze 2 geselecteerd zijn omdat ze nou zo 'robinsonwaardig' zijn.
Ernst Paul zei in een intervieuw inderdaad dat er een stel in zou zitten dit jaar, misschien wel bewust omdat we van dit stel nog een hoop kunnen verwachten.
We zullen het zien. Maar ik kan me niet voorstellen dat deze 2 geselecteerd zijn omdat ze nou zo 'robinsonwaardig' zijn.
zondag 7 oktober 2007 om 22:39
Lijkt me ook stug dat ze ingehuurd zijn, ik hou het ook op onnozel want dat zijn ze... Maar die Iraida (?) is naar huis, menn wat een verwend, arrogant nest bah. Viel me 100% mee dat Tim wel bleef. Had verwacht dat tie haar als een hondje achterna zou lopen. Ben benieuwd hoe Tim het alleen af gaat brengen, t zal nog niet veel soeps zijn maar vast beter dan wanneer zij er bij is. Want dan heeft hij het veel te druk haar naar d'r veeleisende zinnetje te maken.
Volgende week 2 nieuwe leiders en een splitsing als ik het goed begrepen heb. Wordt het in ieder geval al een stuk overzichtelijker.
Volgende week 2 nieuwe leiders en een splitsing als ik het goed begrepen heb. Wordt het in ieder geval al een stuk overzichtelijker.
zondag 7 oktober 2007 om 23:35
maandag 8 oktober 2007 om 09:24
Eigenlijk hoop ik ergens dat ze ingehuurd zijn. Het zou toch heel erg zijn als zulke mensen echt zouden bestaan...
Ik vond Bruno gisteren een stuk sympatieker dan vorige keer. Zie je maar weer hoe het scheelt wat ze uitzenden. Hoewel ik dat irritante driftkikkertje (die ex-militair) nog steeds verschrikkelijk irritant vind.
Ik vond dat spuugincident ook zo achterlijk. Je gaat iemand toch niet in zijn gezicht spugen. Dat hij wat zou zeggen over dat scheldwoord zou ik wel kunnen waarderen, t ging toch over zijn vriendin. En die maar zeggen dat ze nooit schold, nou ze wist toch aardig wat terug te verzinnen.
Ik vond Bruno gisteren een stuk sympatieker dan vorige keer. Zie je maar weer hoe het scheelt wat ze uitzenden. Hoewel ik dat irritante driftkikkertje (die ex-militair) nog steeds verschrikkelijk irritant vind.
Ik vond dat spuugincident ook zo achterlijk. Je gaat iemand toch niet in zijn gezicht spugen. Dat hij wat zou zeggen over dat scheldwoord zou ik wel kunnen waarderen, t ging toch over zijn vriendin. En die maar zeggen dat ze nooit schold, nou ze wist toch aardig wat terug te verzinnen.