milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 13 april 2010 @ 10:44:

@doddie



Ik heb al contact met aantal leden en wissel ervaringen uit de dames..

ik noem alleen de namen niet van deze leden voor hun privacy.

zoals ik al eerder zei ben niet aan het hengelen, het is gewoon normaal mail contact op basis van ervaringen uitwisselen. meer wil ik ook niet van ze.

ik lig niet wakker als ik gebanned wordt, de functie van vriendenverzoek bestaat niet voor niets op deze site, degene die het niet wilt weigerd het gewoon zoals suzy65 ook deed. als ik iemand beledigd hebt door een vriendenverzoek te gestuurd hebben dan zeg ik dan SORRY voor.Er staan twee dames in je vriendenlijst, tot zover het privacyverhaal. Eén dame daarvan heeft al aangegeven niet op jouw mailcontact te zitten wachten, dus hoezo contact met een aantal leden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 13 april 2010 @ 14:57:

[...]



Er staan twee dames in je vriendenlijst, tot zover het privacyverhaal. Eén dame daarvan heeft al aangegeven niet op jouw mailcontact te zitten wachten, dus hoezo contact met een aantal leden?



Naomi_Mara heeft per ongeluk de verkeerde link gebruikt en hem daarna weer verwijderd. Dat ik nog in zijn lijstje sta is dus een bug....