milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
quote:antoniobanderas schreef op 13 april 2010 @ 10:44:

@doddie



Ik heb al contact met aantal leden en wissel ervaringen uit de dames..

ik noem alleen de namen niet van deze leden voor hun privacy.

zoals ik al eerder zei ben niet aan het hengelen, het is gewoon normaal mail contact op basis van ervaringen uitwisselen. meer wil ik ook niet van ze.

ik lig niet wakker als ik gebanned wordt, de functie van vriendenverzoek bestaat niet voor niets op deze site, degene die het niet wilt weigerd het gewoon zoals suzy65 ook deed. als ik iemand beledigd hebt door een vriendenverzoek te gestuurd hebben dan zeg ik dan SORRY voor.Er staan twee dames in je vriendenlijst, tot zover het privacyverhaal. Eén dame daarvan heeft al aangegeven niet op jouw mailcontact te zitten wachten, dus hoezo contact met een aantal leden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 13 april 2010 @ 14:57:

[...]



Er staan twee dames in je vriendenlijst, tot zover het privacyverhaal. Eén dame daarvan heeft al aangegeven niet op jouw mailcontact te zitten wachten, dus hoezo contact met een aantal leden?



Naomi_Mara heeft per ongeluk de verkeerde link gebruikt en hem daarna weer verwijderd. Dat ik nog in zijn lijstje sta is dus een bug....



** edit: ik zie dat hij een perma-ban heeft gekregen, we kunnen dit dus verder wel laten voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
waar zie je dat zo snel?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschuwingen en bans
Alle reacties Link kopieren
quote:mikemike schreef op 31 mei 2009 @ 17:54:

Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike



Hoi Mike,



Je kunt er beter mee ophouden als je denkt meer dan sexrelatie te willen hebben met haar. Of je moet denken, ik de lusten en haar man de lasten (mijn voorkeur).

Een ervaren vrouw verleiden is niet meer of minder dan een jonge meid. Zelfde aandacht en complimenten. Nou succes jongen!!



Groetjes moi
Alle reacties Link kopieren
Antonio denkt ff snel een paar rijpe neukertjes te kunnen versieren op het Viva-forum. Te grappig voor woorden. Je moet ze op je af laten komen, net als ik, gewoon ermee rondgooien dat je 26 ben, nieuwsgierig, en niet echt bezet.(hint hint).



Ik heb er eens een opgepikt in een cafe hier int centrum. Die liet duidelijk merken wel ff te willen. Tip: aangeschoten MILF is makkelijker prooi.



Ik kwam toevallig aan de praat(lees: zij sprak me aan en bleef ietwat opvallend plakken) met een leuke 50-er op station Weesp, perron 3. Die zag me duidelijk wel zitten. Ik zag haar serieus aan voor 40-42 jaar oud. Zij dacht dat ik 30-32 was. Ik was pas 24. Maar omdat zij niets had gezegd, hield ik ook mn bek dicht. Toen ze erachter kwam was het snel uit met de pret. Jammer, ze gaf goed les. Tip: verzwijg je echte leeftijd of hoog m iets op. Net wat meer kans.



Ik heb er ooit een aangesproken bij de snackbar op de hoek. Zij verwachtte wel echt moeite. Ook zij bleek ouder dan mijn eigen mama. Dat duurde 10 weken en werd best serieus. Op vakantie ging ze spontaan heel hard janken, en besloot ze toch maar haar huwelijk te redden. Die zag ik niet aankomen. Beter ook, een leeftijdsverschil van 27,5 jaar is misschien niet het beste voor de lange termijn. Tip: zorg ervoor dat er niks serieus uit voort kan komen indien meer dan 12 jaar verschil.



Wat er zo goed aan is: Ik ging met een ex naar bed. Die wilde me graag terug en vroeg me bij wie of wat en hoe ik les had gehad. Ik was er iets te veel op vooruit gegaan volgens haar.



Je leert dus stukken beter neuken. Maar spreek ze gewoon aan. Centrum, perron, café, maakt niet uit. Gouden ring kun je beter laten voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
quote:lezzmeister schreef op 22 april 2010 @ 14:16:

Antonio denkt ff snel een paar rijpe neukertjes te kunnen versieren op het Viva-forum. Te grappig voor woorden. Je moet ze op je af laten komen, net als ik, gewoon ermee rondgooien dat je 26 ben, nieuwsgierig, en niet echt bezet.(hint hint).



Ik heb er eens een opgepikt in een cafe hier int centrum. Die liet duidelijk merken wel ff te willen. Tip: aangeschoten MILF is makkelijker prooi.



Ik kwam toevallig aan de praat(lees: zij sprak me aan en bleef ietwat opvallend plakken) met een leuke 50-er op station Weesp, perron 3. Die zag me duidelijk wel zitten. Ik zag haar serieus aan voor 40-42 jaar oud. Zij dacht dat ik 30-32 was. Ik was pas 24. Maar omdat zij niets had gezegd, hield ik ook mn bek dicht. Toen ze erachter kwam was het snel uit met de pret. Jammer, ze gaf goed les. Tip: verzwijg je echte leeftijd of hoog m iets op. Net wat meer kans.



Ik heb er ooit een aangesproken bij de snackbar op de hoek. Zij verwachtte wel echt moeite. Ook zij bleek ouder dan mijn eigen mama. Dat duurde 10 weken en werd best serieus. Op vakantie ging ze spontaan heel hard janken, en besloot ze toch maar haar huwelijk te redden. Die zag ik niet aankomen. Beter ook, een leeftijdsverschil van 27,5 jaar is misschien niet het beste voor de lange termijn. Tip: zorg ervoor dat er niks serieus uit voort kan komen indien meer dan 12 jaar verschil.



Wat er zo goed aan is: Ik ging met een ex naar bed. Die wilde me graag terug en vroeg me bij wie of wat en hoe ik les had gehad. Ik was er iets te veel op vooruit gegaan volgens haar.



Je leert dus stukken beter neuken. Maar spreek ze gewoon aan. Centrum, perron, café, maakt niet uit. Gouden ring kun je beter laten voor wat het is.





haha inderdaad antonio!!



Rijpere vrouwen zijn niet anders dan jonge dames, toon interesse en er komt vaak veel meer uit. Of je nou per se een aangeschoten iemand moet versieren is onzin. Mike gewoon doen alsof het iemand van je eigen leeftijd is, complimenten geven en aandacht geven.
Alle reacties Link kopieren
Lezz 14.15 uur: behoorlijk onrespectvol klinkt dit. "Rijpere" dames zijn gemakkelijk te gebruiken, giet er wat drank in om de kansen te verhogen?! (laat dat bij mij nou averechts werken, aangeschoten zijn.. bovendien vind ik dat vrij oncharmant en zeer niet sexy als me dat eens gebeurt. Jammer altijd dat van die clichees zo hardnekkig de ronde doen en verklaart ook al die belangstelling in de cafe's van de jonge mannen.



Misschien heb jij dan ervaring met laveloze danwel wanhopige vrouwen die zich meteen aanbieden, maar veel sympathie spreekt er niet uit naar die vrouwen die jou eea "bijgebracht hebben", behalve de "voordelen" voor jouzelf: wat je erbij geleerd hebt.



Je maakt het wel erg goedkoop zo, terwijl 40+ vaak juist heeft geleerd te genieten en niet elke jongere vent alleen daarop uit is. Ik ontmoet iig gelukkig ook genoeg jongere mannen die daarnaast ook de rest van zo'n vrouw kunnen waarderen en respecteren..



Ik merk uit jouw woorden dat er helaas nog teveel mannen zijn die een "hoerig" iemand wensen en daar tegelijkertijd op neerkijken als vrouwen ook wat losser worden en daadwerkelijk van seks kunnen genieten. Jammer dit.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Gemakkelijk te gebruiken!? Dat zijn toch echt jou woorden. Zie het meer als sociaal smeermiddel, maakt het leeftijdsverschil minder merkbaar. Zoiets.



Niet dat je een stomdronken wijf mee naar huis neemt en dr uitwoont terwijl ze voor pampus ligt. Dat hoef ik niet. Wanhopig ook niet (tenzij ik zelf heen ben, jammer genoeg wel eens gedaan). Dat idee heb je er nu bij denk ik.



En ja, meer ervaring en je leert wat, vooral in bed. Prachtig toch? Kan goedkoop zijn, hoeft niet.



Jammer wel dat 40+ veel verwacht in bed. Te veel te veel. Daarom de tips en les enzo.



Wat valt voor jouw onder de rest van zo'n vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat proef ik toch wel zo'n beetje uit jouw grove taalgebruik "rijpe neukertjes" en tips (verzwijg, lieg, verhoog je leeftijd ff), aangeschoten = makkelijker prooi, zorg dat er niks serieus uit voort kan komen, stomdronken wijf uitwoont, enz).



Overigens doe je net alsof iedere rijpere vrouw zit te wachten op een (veel) jongere vent, die eea wil bijleren, ff je leeftijd rondstrooien en beschikbaarheid.



Tja, jij hebt het alleen over seks en in bed en wat je bijgeleerd hebt en verwachtingen van 40+ in bed. Het generaliseert mij teveel.



De rest? Moet je dat vragen dan? Buiten verlangen naar (goede) seks heeft iemand ook nog een persoonlijkheid misschien, een leuk mens (behalve alleen "lekker"), beetje niveau, een leven, een verhaal, een verleden misschien..



Ken meer mannen die op "rijper" vallen en hiertoe initiatieven nemen dan andersom, al lijkt het net of jongere leeftijd op zich al moet zorgen dat die vrouw "blij mag zijn met een (veel) jongere man". Hoe vind jij het dan als daarover gesproken wordt als "sextoy"? (vind ik net zo storend overigens)..



Anyway, mijn tip: beetje meer inhoud tentoonspreiden is voor veel van die vrouwen een stuk aantrekkelijker dan jouw visie tot nu toe (ze lopen overal rond, he?)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Kijk en daar gaat het al.

Neukertje betekent voor de sex en geen relatie, meer niet. En zorgen dat het niet serieus word lijkt me alleen maar beter bij een 12 jaar of groter verschil in leeftijd. Lezen he?

En "stomdronken wijf uitwoont", dat zijn jouw woorden, dat doe ik niet.



En ik word vaak afgewezen, maar dat betekent niet dat vrouwen het vaak een compliment vinden dat een veel jonger iemand ze leuk vind. Dat idee heb ik tenminste, dat of 40+ is goed in anderen een heel verkeerd idee geven.



Ok voor jou is de rest ook echt alles wat je maar kan verzinnen, maar ik vroeg voordelen, en onder een verleden versta ik nadeel. Dat zegt eigenlijk nooit iets goeds.



En sextoy, dat maakt me niet echt uit. Zeg het niet te vaak in mn gezicht, maar het is dan wel duidelijk dat het niet vast is. Weet je wel gelijk waar je aan toe ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=5824605,noline]lezzmeister schreef op 25 april 2010 @ 11:00[/message", dat zijn jouw woorden, dat doe ik niet.



En ik word vaak afgewezen, maar dat betekent niet dat vrouwen het vaak een compliment vinden dat een veel jonger iemand ze leuk vind. Dat idee heb ik tenminste, dat of 40+ is goed in anderen een heel verkeerd idee geven.

.Ik denk eerder dat je put uit vrouwen die je benaderen, Die vrouwen die er niet op zitten te wachten daar maak je geen eens kans bij. Natuurlijk is het leuk om te horen dat je er goed uit ziet maar dat hoor ik net zo lief van een collega, het is niet zo dat ik gelijk met iemand die dat vind ook naar bed hoef te gaan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nee duh. Zo veel vrouwen zitten niet op mij te wachten. Daarom loop je ook een stel blauwtjes, maar dat is altijd wel (heeft er ook zeker mee te maken dat ik niet een mooi lichaam heb, maar dat weet ik zelf ook wel).



Vrouwen stappen niet op mij af, moet ik toch echt zelf doen. Een heeel enkele keer ja.
Alle reacties Link kopieren
Lezzmeister, denk dat er heel wat meer vrouwen geinteresseerd in je zouden zijn als jij wat respectvoller over vrouwen denkt en praat, ouder of niet..



24-4 om 18.49 uur: "Niet dat je een stomdronken wijf mee naar huis neemt en dr uitwoont terwijl ze voor pampus ligt"

Ik zeg niet dat jij dat doet, maar jij gebruikt dat soort woorden..



Verder heb je nogal wat vaststaande ideeen, als ik het zo lees. Zoals verleden in jouw ogen een nadeel is (wat denk je van mensenkennis enzo, of is dat in jouw nadeel)?



Ik heb best leuke contacten en ook complimenten van jongere mannen en niet eens die alleen op een "rijper neukertje" uit zijn (vast of niet), en ik denk dat je minder blauwtjes zal lopen als je zorgt dat jij je mensenkennis, zelfwaardering en zelfvertrouwen op peil zou hebben..



tis wat je uitstraalt en dat krijg je ook terug namelijk, wat het verschil maakt in aantrekkelijkheid voor een ander.. (en niet of je een geweldig lichaam hebt, vrouwen zijn niet zo visueel ingesteld, gaat meer om inhoud en uitstraling)..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
goh eerst geeft lezzmeister het idee dat ze als vliegen op de stroop op hem af komen en nu blijkt het toch wel iets genuanceerder te liggen blijkbaar.



inderdaad lezzmeister je zult er ook bij hen wat voor moeten doen, en wat te bieden moeten hebben.

Ook die vrouwen boven de veertig hebben nog steeds keus genoeg



En die mannen onder elkaar toon die je in je eerste reactie gebruikt is misschien stoer voor in de kroeg of kleedkamer maar hier op een vrouwenforum kun je het maar beter anders brengen.



Dus uiten jullie je tips liever prive als mannen onder elkaar in de kroeg of op een mannen forum. Dit willen die evt vrouwen die wel interesse zouden hebben nl helemaal niet horen. (zit ik potjandorie toch nog les te geven hier )



Maar ik heb er wel wat aan gehad hoor!I Ik heb weer de bevestiging gekregen waarom ik zelden of nooit op erg veel jonger val.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 25 april 2010 @ 23:02:

Lezzmeister, denk dat er heel wat meer vrouwen geinteresseerd in je zouden zijn als jij wat respectvoller over vrouwen denkt en praat, ouder of niet..

Te Oprah.



24-4 om 18.49 uur: "Niet dat je een stomdronken wijf mee naar huis neemt en dr uitwoont terwijl ze voor pampus ligt"

Ik zeg niet dat jij dat doet, maar jij gebruikt dat soort woorden..

Valt best mee.



Verder heb je nogal wat vaststaande ideeen, als ik het zo lees. Zoals verleden in jouw ogen een nadeel is (wat denk je van mensenkennis enzo, of is dat in jouw nadeel)?

Ja mensenkennis ok. Ik dacht meer in de trant van: weduwe, zoon overleden, van die nare dingen. Mensenkennis valt ergens anders onder.



Ik heb best leuke contacten en ook complimenten van jongere mannen en niet eens die alleen op een "rijper neukertje" uit zijn (vast of niet)Denk je. Weet je nooit zeker. Zal je nog verbazen ook., en ik denk dat je minder blauwtjes zal lopen als je zorgt dat jij je mensenkennis, zelfwaardering en zelfvertrouwen op peil zou hebben..



tis wat je uitstraalt en dat krijg je ook terug namelijk, wat het verschil maakt in aantrekkelijkheid voor een ander.. (en niet of je een geweldig lichaam hebt, vrouwen zijn niet zo visueel ingesteld, gaat meer om inhoud en uitstraling)..Echt wel dat vrouwen visueel zijn ingesteld. En jij heb duidelijk mijn gezicht niet bekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 26 april 2010 @ 07:19:

goh eerst geeft lezzmeister het idee dat ze als vliegen op de stroop op hem af komen en nu geeft hij aan en nu blijkt het toch wel iets genuanceerder te liggen blijkbaar.

Ik doe veel moeite, dus doe ik net niet slecht. Denk ik zo.



inerdaad lezzmeister je zult er ook bij hen wat voor moeten doen, en wat te bieden moeten hebben.

Ook die vrouwen boven de veertig hebben nog steeds keus genoeg



En die mannen onder elkaar toon die je in je eerste reactie gebruikt is misschien stoer voor in de kroeg of kleedkamer maar hier op een vrouwenforum kun je het maar beter anders brengen.

Ik weet ook wel dat dit een oestrogeenjungle is. En als ik hier mannen onder elkaar toon aan zou slaan, is dat een instant permaban, geloof dat maar.



Dus uiten jullie je tips liever als mannen onder elkaar prive naar elkaar of op een mannen forum. Dit willen die evt vrouwen die wel interesse zouden hebben nl helemaal niet horen. (zit ik potjandorie toch nog les te geven hier )Ik leer graag, geen probleem. Had ik toch al aangegeven?



Maar ik heb er wel wat aan gehad hoor!I Ik heb weer de bevestiging gekregen waarom ik zelden of nooit op erg veel jonger val.Ik denk dat jij best een jong snoepje zou willen hebben. Jokkebrok. (Zo'n 15 jaar jonger slank lichaam. Jaaa, dan komt de slagroomspuit wel weer tevoorschijn)
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen met minder ervaring misschien?



Ik ben er nl inmiddels achter dat een leuk gezicht en lekker lijf geen garantie geeft voor een geweldige man in bed en als het dan toch om die sex gaat....



Tuurlijk zeggen de looks ook wat maar ik ben daar inmiddels al zo vaak in teleurgesteld dat ik ga voor hoe een man overkomt, die moet een man zijn, mij kunnen verwarren, van mijn stuk brengen, adrem zijn en dan hoeft hij er in tegenstelling tot vroeger niet meer als een griekse god uit te zien.



En mijn ervaring is dat het vaak juist die oudere rijpe mannen zijn (met ervaring en minder haantjes gedrag) mijn beste minnaars waren van soort gelijke leeftijd en niet altijd met een goddelijk uiterlijk maar wel heel sexy in hun benadering.\

Mijn vriend is even oud en weet als geen ander hoe hij een vrouw moet benaderen, misschien loop je hem op straat zo voorbij maar een sexieer man moet ik nog tegen komen.



Sexy voor vrouwen zit dus imeer dan alleen de looks, maar daar komen die vrouwen die daar nu nog op af vliegen vast ook nog wel een keer achter. Na misschien terleurstellende ervaringen waarin bleek dat ze de ander nog wat moesten bijleren en er zelf wat bekaaid af kwamen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lezzmeister schreef op 26 april 2010 @ 07:39:

[...]





nou je hebt mijn antwoord al lezzmeister. Nee dus ik val op mannen zoals ik al eerder aangaf, mannen die ervaring uitstralen en die ik zeker niet wat moet gaan bijleren. Mannen waar ik me als was in zijn armen bij voel, en tot nu toe haald geen 1 het bij mijn minnaar die maar 7 maanden met me scheeld.



Ik vrij wel eens met andere mannen, ook wel jonger maar dan ben ik eerder de gene die hen totaal in verwarring brengt, dat is best leuk, voor je eigen bevesting.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
dames dames zijn reactie nemen jullie toch niet serieus!!

Hij overdrijft het gewoon in veelvoud.

Zoals ik al vaker heb aangegeven een oudere dame is niet anders als een jongere dame. Zelfde benadering etc
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 26 april 2010 @ 07:50:

[...]





nou je hebt mijn antwoord al lezzmeister. Nee dus ik val op mannen zoals ik al eerder aangaf, mannen die ervaring uitstralen en die ik zeker niet wat moet gaan bijleren. Mannen waar ik me als was in zijn armen bij voel, en tot nu toe haald geen 1 het bij mijn minnaar die maar 7 maanden met me scheeld.



Ik vrij wel eens met andere mannen, ook wel jonger maar dan ben ik eerder de gene die hen totaal in verwarring brengt, dat is best leuk, voor je eigen bevesting.



ervaring heeft niets met leeftijd te maken..

en idd goede sex heeft niets met uiterlijk te maken.

en het is gek dat lezzmeister zegt dat hij het doet met oudere voor ervaring. Rijpere dames hebben ook gewoon iets sexy's.
Alle reacties Link kopieren
CHEF83 is aant white knighten.



Ervaring is een. Iets sexy, ja soms. En qua uiterlijk: het oog wil ook wat. Ik hoef echt geen model in bed (liever niet, zijn mij veels te mager), maar beetje aantrekkelijk moet wel.

Ze zijn niet zo aan het miepen.



Voorbeeldje: Ik liep een tijdje met mijn buurmeisje te vogelen, en als daar wat gebeurde moest het pikkedonker zijn, anders kwam er niks van. Ging ze huilen dat haar heupen te groot zijn. Haar 20 jaar oudere seksegenoot loopt met veel te groot achterwerk en al naakt door de kamer in het volle zonlicht(Andressa Soares meets Elke Stallion) en lacht erbij.
Alle reacties Link kopieren
@Chef83: thanks, Chef, denk dat voor sommige mannen de uitstraling belangrijk is, dat ze ondanks een rimpeltje meer lekkerder in haar vel zit, zich minder aantrekt van "wat hoort" en deels misschien een verwachting van kunnen genieten van passievolle seks aan "rijpere dames" hangt..



(en ongetwijfeld de verwachting van sommige mannen, jong of ouder, dat ze wel tekort zal komen, ernaar snakt, wel pap van lust en minder moeilijk te versieren is).



Maar jawel, Chef, ervaring opdoen (de verwachting dat je bijv open staat voor wat "afwijkender" seks) is (merk ik) ook een motief. Veel vrouwen in die leeftijdsgroep zijn op zoek naar liefde en een potentiele vader en "lieve seks". Als je ouder wordt ben je vaak die fase voorbij en de schaamte voorbij en "je over kunnen geven aan seks/voorkeuren" dat kan weer aantrekkelijk zijn, dat snap ik best.



@Lezz: denk dat je niks kan algemeniseren. Alle vrouwen verschillen van elkaar, leeftijd doet daar niks toe.

En zo ken ik minder jonge mannen met moedercomplexen, vinden zich "een slecht jongetje" als ze aan seks doen, en zoeken geruststelling/toestemming van een plaatsvervangende moeder. Maar ook veel jongere zeer zelfverzekerde mannen, die niet speciaal op zoek zijn naar ouder, of een vrouw met klik in interesses en inhoud belangrijker vinden dan leeftijd. En zelfs, ja hoor, ook die meerdere jarenlange serieuze relaties hebben (altijd met behoorlijk oudere vrouwen dan zijzelf zijn).



Dus laten we het er maar op houden dat ook dat verschilt per man, jong of oud. Hangt dus van hun beweegredenen af, waarom ze die benaderen.



Zal me zeker niet verrassen, want ik vind een "echte" relatie met jongere man helemaal niet interessant. En een jong, 'afgetraind" lichaam met knap hoofd niet aantrekkelijker dan van eigen leeftijd.

Wens je iig succes, Lezz, hoop dat je vindt wat je zoekt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
@Chef: als ik voor mijzelf praat, dan ben ik wel veranderd tov 20 jaar geleden. Toen gold "seks alleen met iemand op wie ik verliefd ben/kan worden/ een relatie mee zou willen" als eis voor mij om seks te hebben of zelfs maar mee te zoenen.



Ken single vrouwen van mijn leeftijd die die eis nog steeds hanteren, maar mijn motieven in deze fase zijn anders dan toen tav seks. Zonder klik op andere vlakken voel ik me niet aangetrokken tot iemand, maar die klik ligt nu wel in andere opzichten dan voor ik een gezin had..



Ook omdat ik mijzelf veel beter ken in seksueel opzicht en niet kijk naar of iemand een potentieel geschikte levenspartner is. (wat veel 20-ers en 30-ers wel doen: wat "doe" jij (voor beroep) en "wat verdien jij"?).. Denk toch wel dat veel vrouwen van die leeftijd meer bezig zijn met "settelen" en niet elke man van die leeftijd daar al aan toe is.



Dat hoor ik iig ook vaak genoeg (als klacht van die mannen, een ellenlange "eisenlijst" die vrouwen stellen) en denk dat het vaak zo is.. en meisjes worden toch vaak opgevoed tot "nette vrouw/echtgenote" en in die leeftijd gelden zeker wel andere dingen (zoals eigen ambitie, carriere maken, een "succesvol" en betrouwbaar type zoeken, uiterlijk & status enz als meerwaarde).



Maar goed, er zijn maar weinig vrouwen die puur seksueel benaderd willen worden, maar dat worden er wel meer, heb ik het idee. (jongere) vrouwen halen mannen ook in in dat opzicht en worden ook losser, maar lang niet iedereen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:CHEF83 schreef op 26 april 2010 @ 11:04:

[...]





ervaring heeft niets met leeftijd te maken..

en idd goede sex heeft niets met uiterlijk te maken.

en het is gek dat lezzmeister zegt dat hij het doet met oudere voor ervaring. Rijpere dames hebben ook gewoon iets sexy's.





Wat oudere vrouwen soms voor hebben is dat ze minder onzeker zijn en dat ze weten wat ze willen. Ik heb gedealt met evt uiterlijke onzekerheden, durf te flirten en te verleiden en dat heb je vaak als 18 jarige minder. Ik zie er daarbij (mag ik zeggen ) goed uit en heb sex appeal.

Dat kan ook maken dat mannen juist dicht slaan, mijn vriend zegt wel eens dat mannen me juist niet durven te benaderen omdat ze niet weten wat ze ermee aanmoeten, initiatief nemen en de leiding hebben (waarbij de ander onzeker wordt) is vaak meer wat ze gewend zijn. Hij legde me uit dat dat faalangst is want kun je eenmaal na die flirt een zelfverzekerde vrouw ook geven wat ze wil?



Ik merk dus zeker in clubs dus ook dat mannen wel kijken maar niet op me af durven stappen met mijn 1.77 lengte hoge hakken en sexy outfitt maar ook uitstraling kom ik wel binnen.



En zelf hem maakte ik verlegen toen ik op de bank met hem flirtte en hij over mijn schouder wat weg keek, hij gaf ook later aan dat hij even niet wist hoe hij dit moest aanpakken waar hij normaal altijd de touwtjes in handen had, maar hij wist zich te herstellen en nogmaals dan vind ik een man sexy. Hij speelde het spel mee en ik mis de bedrevenheid dat spel te spelen bij jongere mannen.



Dat jij dus dat ziet in oudere vrouwen (het sexy zijn zit hem in die zelfverzekerheid en het durven uitdagen en flirten) dat heb ik dus andersom met die rijpere mannen.



Uiteraard heb je altijd uitzonderingen op de regel en ik zie genoeg leeftijdgenoten die die gave laten liggen en er te makkelijk mee omgaan, Mannen komen toch wel op je af als het om sex gaat. Maar het is zo'n leuk spel en helaas zijn er te weinig mannen die het beheersen. En het gebeurd dus ook dat mannen er verlegen van worden en er niets meer door durven, ik had me dat nooit gerealiseerd tot mijn vriend me dit uitlegde.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven