Mode & Beauty alle pijlers

Geurloze haarspray

02-05-2010 10:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guys,



Ik zoek al tijden een geurloze haarspray. Ik heb nu L'Oreal Elnett en in het begin dacht ik dat die wel meeviel, maar als ik iets meer dan 1 of 2 keer spray is het echt een sterke walm. En ik heb daar een hekel aan omdat het de geur van mijn parfum compleet overheerst, je ruikt alleen de hairspray nog, en het zo'n sterke walm is dat als je een kamer binnenkomt iedereen het meteen ruikt.



Kent iemand een geurloze haarspray? Volgens mij bestaat dat niet eens..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat dat bestaat maar ik vind die van Syoss wel aangenaam ruiken.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ik vind Elnett persoonlijk ook wel heel erg hoor, ik trek die lucht ook niet ondanks dat ie wel goed schijnt te zijn.



Gliss Kur Silk Shine haarspray vind ik ook ontzettend stinken.



Ik gebruik zelf al heel lang Junior Styling Spray, super strong. Gewoon bij de super te koop, niet zo stinkend en functioneert prima. Maar ik heb een bossie volumineus hooi dus heb weinig ondersteuning nodig eigenlijk.

De geur overschaduwt andere luchtjes niet en ik hoor wel eens dat mijn haar zelfs lekker ruikt.
Alle reacties Link kopieren
Elnett is slecht, krijg je schilfers van (vertelde de kapper me)
Ow, ik dacht juist altijd dat Elnett erom bekend stond dat je juist geen schilfers ervan krijgt. Maakt voor mij niet uit overigens, ik krijg van mijn supermarktspul ook geen schilfers.
Alle reacties Link kopieren
ik vind die van Junior wel fijn, ruik maar heel licht en fris en is makkelijk uitkambaar!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook haarlak van Junior, de gouden bus. Als je sprayt, ruik je het, maar daarna is de geur weg.
Ik heb altijd deze



Alle reacties Link kopieren
Hoi! Deze is parfum vrij!



Wella Forte - Sensitive Hairspray

Haarlak Strong



Deze hairspray is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige hoofdhuid, de parfumvrije formule is dermatologisch getest. De haarlak geeft tot 24 uren flexibele, sterke hold en is zacht voor de hoofdhuid en het haar. De hairspray beschermt tegen UV-straling en vochtverlies. De haarlak plakt niet samen en borstelt gemakkelijk uit.

Maten: 300 ml

Gebruiksaanwijzing: Op een afstand van 20-30 cm op het haar sprayen of op bepaalde lokken voor extra nadruk.

Voor volume met het hoofd voorovergebogen of in de haarlijn sprayen.

Prijs Indicatie: 4.09

http://www.choosebeauty.n ... -sensitive-hairspray.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven