Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.



En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,



Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Er stond zaterdag een stukje over JM in de krant. Hij was samen met nog wat ex-voetballers uitgenodigd op de Keukenhof.



JM: De Keukenhof, ik dacht dat het een restaurant was, maar 't is een bloemenstal!



Deze zin was de rode draad door het krantenartikel, JM riep dit tegen iedereen die het maar horen wilde.
Alle reacties Link kopieren




Het verbaast me soms hoe weinig kennis er in die man zijn hoofd zit.



Of zal het allemaal gespeeld zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:kippensoep schreef op 03 mei 2010 @ 21:20:





Het verbaast me soms hoe weinig kennis er in die man zijn hoofd zit.



Of zal het allemaal gespeeld zijn?hahahahaha, ben bang van niet................
Alle reacties Link kopieren
De huidige afleveringen komen toch door de weeks om 23.00? Waarom zie ik het er voor vanavond niet bij staan dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat een boerenlul is die Dave; "nee, het is ijskoud water, einde discussie"!!

Euuh amai, FOUT, sukkelske .
quote:Missisauga8888 schreef op 03 mei 2010 @ 21:01:

JM: Die zanger zegt tegen me: you're welcome............ en ik ben hier al vier dagen...



en herhaalt dit vervolgens vier keer.........



wat is die man dom zeg.



Ik vind die Carmen wel grappig.





Oh My God!!!! Hij vond zijn 'grap' zo geweldig dat hij hem tot 4x toe (!!!!!!!!!!!!) herhaalde..... Wat een sukkel is het toch. Hoe langer ik kijk des te meer ik er van overtuigd ben dat deze familie zo dom is als het achtereinde van een koe (ja, die van happy birthday toeyoe, in de wei staat een koe).



En zag je hoe Niekoolaai zijn kind in de winkel aan 1 arm uit het wagentje tilde? Lamlul...



Tsssssssssssssssssssss.



Saluukes he, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



M.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat Keano en Liam wel inderdaad achterlijk veel speelgoed hebben. Als je hun huis ziet lijkt het wel een showroom met alle meubels bijpassend en strak en geen persoonlijke spullen, behalve overal plastic speelgoed, genoeg voor een speelgoedwinkel. Dat kan toch niet allemaal gekocht zijn, zouden ze dat allemaal gesponsord krijgen. Of zouden ze erg bedreven zijn in het gratis meekrijgen van dingen door gebruik te maken van hun bekendheid. \

Zou dat belastingdingetje onder andere gaan over een voor miljoenen euros ontdoken speelgoedbelastingparadijs?!!



JEAN MARIE is een dom blondje, dames,

da widde toch wahl? Looks, no brains...
Alle reacties Link kopieren
Looks????
quote:mjdh schreef op 04 mei 2010 @ 08:20:

[...]





Oh My God!!!! Hij vond zijn 'grap' zo geweldig dat hij hem tot 4x toe (!!!!!!!!!!!!) herhaalde..... Wat een sukkel is het toch. Hoe langer ik kijk des te meer ik er van overtuigd ben dat deze familie zo dom is als het achtereinde van een koe (ja, die van happy birthday toeyoe, in de wei staat een koe).

Hahahahaha! Dat verjaardagsliedje ook elke keer
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem gisterenavond nog op het forum voor iemand gezongen......................................
Alle reacties Link kopieren
Nina, Looks?? Ik weet niet welke, maar die man is verre van aantrekkelijk met dat poedeltje op zijnen kop! Blehhh... Een man die zijn haar blondeert...



Dat liedje he, voor die verjaardagen, is dat iets pfafferigs, of algemeen bekend in België?



Met dat verjaardagsfeestje van Kenzjieke had Lindsey me toch een bos hout... Mijn hemel, echt van die melkuiers... En dan ook nog een laaggesneden shirt... Wat een moeke...
Alle reacties Link kopieren
Wat een puinhoop bij Debby en nicolais thuis zeg en die kinderen lijken ze totaal niet onder controle te hebben. Wat luisteren die slecht zeg!



Nou als dat een realistisch beeld is van kinderen hebben, dan weet ik niet of ik dat ooit wel ga willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SalineXL schreef op 04 mei 2010 @ 11:37:

Wat een puinhoop bij Debby en nicolais thuis zeg en die kinderen lijken ze totaal niet onder controle te hebben. Wat luisteren die slecht zeg!



Nou als dat een realistisch beeld is van kinderen hebben, dan weet ik niet of ik dat ooit wel ga willen.Ik zit er net naar te kijken en mn lief vraagt of ik alsjeblieft kan zappen omdat hij het niet kan aanhoren.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:SalineXL schreef op 04 mei 2010 @ 11:37:

Wat een puinhoop bij Debby en nicolais thuis zeg en die kinderen lijken ze totaal niet onder controle te hebben. Wat luisteren die slecht zeg!



Nou als dat een realistisch beeld is van kinderen hebben, dan weet ik niet of ik dat ooit wel ga willen.nee Saline, dit is geen realistisch beeld van kinderen hebben
Alle reacties Link kopieren
Dus jij rent ook elke dag rondjes door het huis achter je twee kinderen aan die niet aangekleed willen worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net Sjanaajaa een partij irritant doen met de haar haren tijdens de tennisles... pfff... als het mijn kind was geweest had ze toch wel wat te horen gekregen hoor... De tennisleraar vraagt haar netjes of ze haar haar goed wil doen, maar vervolgens loopt ze a la haar moeder (heupwiegend met hand in haar zij) weg net alsof het haar niets boeit. verwent nest
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 04 mei 2010 @ 08:20:

[...]





Oh My God!!!! Hij vond zijn 'grap' zo geweldig dat hij hem tot 4x toe (!!!!!!!!!!!!) herhaalde..... Wat een sukkel is het toch. Hoe langer ik kijk des te meer ik er van overtuigd ben dat deze familie zo dom is als het achtereinde van een koe (ja, die van happy birthday toeyoe, in de wei staat een koe).

En zag je hoe Niekoolaai zijn kind in de winkel aan 1 arm uit het wagentje tilde? Lamlul...



Tsssssssssssssssssssss.



Saluukes he, tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



M.Nou he, dat gemoeee met die koeee. I law joe..
Alle reacties Link kopieren
Vorige week in een van de afleveringen (weet niet meer of het nieuw of oud was), Sam die door het hele huis schreewt: Kelly! I laf joew! En dat zo'n zestig keer, en Kelly maar lachen....



Ik had die garnaal al lang een hoek verkocht, Bek houden jij! Ga eens hard aan het werk, dan heb je de krachten niet meer om zo irritant te doen!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, wat zag Lindsey eruit zeg met dat doopfeest.

Ik vond haar net een travestiet met flinke uiers! Maar ja, ze vonden het allemaal zo prachtig. Vooral mamske, die kreeg er spontaan tranen van. Ach, ik zal wel geen smaak hebben....
Alle reacties Link kopieren
quote:La vie schreef op 04 mei 2010 @ 12:03:

Trouwens, wat zag Lindsey eruit zeg met dat doopfeest.

Ik vond haar net een travestiet met flinke uiers! Maar ja, ze vonden het allemaal zo prachtig. Vooral mamske, die kreeg er spontaan tranen van. Ach, ik zal wel geen smaak hebben.... Dat was nou woonwagenchique! Onder de ouderlijke villa zitten ook nog gewoon wat wielen verborgen hoor, geloof mij maar
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad ik zat me ook te ergeren aan Zijne

Kelly? I loufe you bah

wat een borstkasje heeft hij toch ook bah

net die van een kind
Alle reacties Link kopieren
quote:SalineXL schreef op 04 mei 2010 @ 11:48:

Dus jij rent ook elke dag rondjes door het huis achter je twee kinderen aan die niet aangekleed willen worden? nee ik heb er drie, hahahaha, maar die van mij luisteren wel (soms dan). maar nu weten we wel hoe debby zo slank blijft
Alle reacties Link kopieren
Ja die sam met zijn ai laf joe ..bah! ik vind hem totaal niet grappig en waarom is hij de hele tijd half naakt in beeld? ik wordt er soms misselijk van!



JM moet ook altijd halfnaakt in beeld. Ik snap het niet. In het geval van Nicolaa zou ik het nog wel snappen..
Alle reacties Link kopieren
quote:amandroe schreef op 04 mei 2010 @ 11:49:

Ik zie net Sjanaajaa een partij irritant doen met de haar haren tijdens de tennisles... pfff... als het mijn kind was geweest had ze toch wel wat te horen gekregen hoor... De tennisleraar vraagt haar netjes of ze haar haar goed wil doen, maar vervolgens loopt ze a la haar moeder (heupwiegend met hand in haar zij) weg net alsof het haar niets boeit. verwent nest



HAHAHAHA

dat viel mij nou ook al op, dat ze precies haar moeder was toen ze dat deed. En ook dat het stom was hoe Kelly er mee omging, Shania had er namelijk duidelijk moeite mee iets te presteren en werd zenuwachtig van de les. Daarom ging ze zo stom en meisjesdivaachtig doen, Kelly had dat moeten zien. In plaats van wat een droomdochter bende toch, bla bla bla. Hoop niet dta Shania van een superlief kind een verwende diva wordt!!!
quote:Achybreaky schreef op 04 mei 2010 @ 12:02:

Vorige week in een van de afleveringen (weet niet meer of het nieuw of oud was), Sam die door het hele huis schreewt: Kelly! I laf joew! En dat zo'n zestig keer, en Kelly maar lachen....



Ik had die garnaal al lang een hoek verkocht, Bek houden jij! Ga eens hard aan het werk, dan heb je de krachten niet meer om zo irritant te doen!





Hahahahaha, garnaal!!! Wat een kleuter is het toch. Die kinderen kunnen hem ook soms zo aankijken van "amai, das mijne papa nie he? Ik ken die gast nie". En Shaanaajaa die tijdens tennisles vreselijk diva achtig zit te doen met dat haar. En vervolgens wegloopt als een volleerd mannequinneke. De enige die ik nog leuk vind is Kensjie en Debby. En Dave vind ik aan wel gaan, maar das meer omdat hij het zo uithoudt met ons Lins. Das dan toch wel knap hoor En ik vond Debby wel schattig toen Niekoolaai gisteren met die kinderen naar de winkel ging en Debby ze stond uit te zwaaien. Ik vind haar wel lief voor de kindjes. Die kale semi homo daarentegen......



Allez, vanavond weer een poging wagen. Ik ga het wel opnemen want we gaan eerst om 20.00 uur de mensen eren die voor ons hebben gezorgd dat wij deze serie in alle vrijheid kunnen zien



Greetz, big M

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven