Hema-lichtwekker; is het wat?

06-05-2010 17:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de Hemafolder van deze week staat een lichtwekker, met vogelgeluiden en radio voor 35 euro. Die wil ik misschien wel hebben, maar alleen als hij 's nachts geen licht geeft door grote lichtgevende knoppen. Ik heb gehoord dat dat bij de Philipswekker wel het geval is, en ik heb mijn slaapkamer graag zo donker mogelijk.



Wie heeft deze wekker ook? Bevalt hij?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
In de wintermaanden word ik wel wakker van de lamp en het geluid van de vogeltjes.

In de zomermaanden word ik niet wakker van de lamp en vogelgeluidjes dus gebruik ik de radio als wekgeluid.
Ik heb de lamp van de Hema. Er zit ook een normale buzzer op. En ik vind de lamp heerlijk wakker worden. Wel op bijna de laagste lichtsterkte, anders word ik standaard een half uur eerder wakker.

De natuurgeluiden vond ik lachwekkend, ze klinken wat mij betreft allemaal als een krakende radio.



Maar ik heb nog een vraag aan iemand die hem ook heeft. Als ik de wekker instel op 7 uur en ik hem uitzet als hij afgaat, verspringt op de een of andere manier de ingstelde alarmtijd altijd van 7 naar 2 uur. Wat doe ik fout?
Alle reacties Link kopieren
ik word niet altijd klaarwakker van het licht, maar ik merk dan wel dat het ochtend is, dus word ik langzaam wakker en schrik ik niet van de radio die ik verder als gewone wekker gebruik. Ik ben er heul blij mee. Opstaan in het pikkedonker voelt zo tegennatuurlijk!
quote:reisa1978 schreef op 06 mei 2010 @ 21:29:

Ik heb de lamp van de Hema. Er zit ook een normale buzzer op. En ik vind de lamp heerlijk wakker worden. Wel op bijna de laagste lichtsterkte, anders word ik standaard een half uur eerder wakker.

De natuurgeluiden vond ik lachwekkend, ze klinken wat mij betreft allemaal als een krakende radio.



Maar ik heb nog een vraag aan iemand die hem ook heeft. Als ik de wekker instel op 7 uur en ik hem uitzet als hij afgaat, verspringt op de een of andere manier de ingstelde alarmtijd altijd van 7 naar 2 uur. Wat doe ik fout?Dat doet die van ons ook! Die vraag moet je de Hema dus stellen. Misschien is dat de tijd dat hun banketbakkers aan de slag moeten of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 07 mei 2010 @ 08:28:

[...]



Dat doet die van ons ook! Die vraag moet je de Hema dus stellen. Misschien is dat de tijd dat hun banketbakkers aan de slag moeten of zo?



Hier hetzelfde. Ik moet om drie uur op...dacht dat 'ie standaard een uur achteruitging of zo....



Verder ben ik er wel blij mee. De natuurgeluiden vind ik niks, ik heb hem op radio staan. Ik heb sowieso nog twee andere wekkers, deze is vooral voor het licht.

Wat ik ook jammer vindt, als je de snooze-knop indrukt, gaat het licht uit. Ik wil juist dat het licht aanblijft...



Ik heb in het begin wel eens bedacht dat ik net zo goed een timer op een lamp kon zetten, was een stuk goedkoper geweest, nu zit ik met zo'n lelijk apparaat op m'n nachtkastje.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Soleil_ schreef op 06 mei 2010 @ 19:17:

[...]





Haha, dat is dus precies wat ik net schrijf, ik had jouw reactie nog niet gelezen. Ik moet wel toegeven dat doorgaans zelfs 2 wekkers nog niet een genoeg voor mij zijn...Door jouw verhaal ben ik nu in ieder geval overtuigd dat ik mijn geld er niet aan uit ga geven. Ik weet zeker dat ik alleen maar beter door zal slapen van zulk soort heerlijke new-age geluidjes
Alle reacties Link kopieren
En àls je er geld aan wilt uitgeven, kan je beter één van het merk Medisana kopen. Ik ken die van Philips niet, maar ik heb die van de Hema teruggebracht, omdat het licht niet zo ontzettend fel kan staan. Die Medisana heeft LEDs en kan dat wel en heeft ook twee wektijden erop zitten, die je onafhankelijk van elkaar kan instellen. Overigens gebruik ik nooit het zee/vogelgeluid, maar altijd de radio. En hij heeft een lamp die in allerlei verschillende kleuren kan (heel sfeervol )



Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven