hij wil anale seks, ik absoluut niet!!!!!!!!

09-05-2010 23:29 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben al 10 jaar getrouwd met mijn man en samen hebben we 3 kinderen. Ik ben 32 en hij is 40. Nu is het zo, dat hij de laatste maanden anale seks wil. Ik ben er zelf geen voorstander van, maar ik heb het dan toch een keer of 2 geprobeerd. Eerlijk gezegd eerder voor hem dan voor mij. Hij vind het helemaal geweldig, maar ik totaal niet. Ik vind het een zeer pijnlijk iets (ondaks rustig proberen, veel glijmiddel), en ik kan het echt totaal niet prettig vinden. Ik ben er dan ook helemaal klaar mee. Om eerlijk te zijn vind ik het ook een vieze aangelegenheid.... Echt totaal niet prettig. En dit weet hij. Maar toch blijft hij maar aandringen. Hij zegt dat ik het moet blijven proberen, laat me zelfs dingen lezen op internet hierover. Hij zit tijdens het voorspel ok altijd aan mijn anus, of als ik aan het aanrecht sta en hij loopt langs me, zot hij altijd even aan mijn "poepgat". Echt heel vervelend vind ik dit, niet prettig en dit heb ik hem ook duidelijk gezegd. ik vraag me sowieso af, waar dit ineens vandaan komt.... onze seks was voorheen altijd rima met voldoende afwisseling in standjes e.d. Maar op de een of andere manier blijft hij maar aandringen. Wat zijn jullie tips, of hebben jullie zelf ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Nee is nee.
Alle reacties Link kopieren
raar verhaal, maar niet minder serieus. Pas na 10 jaar. Heeft hij nog meer "vreemde wensen".
Alle reacties Link kopieren
Eens met Enneaaa
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet hij eerst zelf eens ondervinden hoe het voelt om anaal genomen te worden. Dan piept hij misschien wel anders.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
seksueel gefrustreerd, midlife crisis, seksueel gefrustreerd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje...



Volgens mij moet je je niet afvragen waar deze "zin in anale sex" ineens vandaan komt, maar moet je je afvragen waarom hij ineens totaal geen respect voor jouw gevool (meer) heeft !



Het kan toch niet zo zijn dat hij maar door gaat en door blijft zeuren terwijl jij meerdere malen heel duidelijk hebt aangegeven hier niet van gediend te zijn en helemaal klaar mee bent!



Als hij nog weer eens aan je poepgat zit terwijl jij het niet verwacht, of tijdens het voorspel, moet je maar eens flink kwaad worden! Eens kijken of het dan tot zijn botte hersens doordringt !



Sterkte er mee !



Groetjes,



Bert
Alle reacties Link kopieren
Dat hij die wens heeft vind ik niet raar, dat hij blijft aandringen, terwijl jij aangeeft niet te willen kan ik alleen maar respectloos noemen.

Ben niet zo'n voorstander van 'terugpakken' (want: niet constructief), maar zou zelf denk ik de neiging krijgen hetzelfde bij hem te doen. Maar ik word altijd erg kinderachtig van dat soort gedragingen
Alle reacties Link kopieren
zit nu een beetje na te denken. Ik wou altijd gepijpt worden, maar zij wou niet. Een paar keer heeft ze het voor mij gedaan, soms in combi met bondage, alle vernedering vond ze goed maar dat dus niet. Het voelde dan ook niet goed (zelfs niet lekker) toch kwam het een paar keer per jaar terug. Het heeft ons nooit in de weg gestaan, dan maar niet gepijpt worden. Ik had met de rest al meer dan de meeste anderen.
Alle reacties Link kopieren
Eensch met noa



Misschien helpt het al om tijdens het volgende voorspel onaagkondigd een duim in zijn "poepgat" te stoppen.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 09 mei 2010 @ 23:37:

Dat hij die wens heeft vind ik niet raar, dat hij blijft aandringen, terwijl jij aangeeft niet te willen kan ik alleen maar respectloos noemen.

Ben niet zo'n voorstander van 'terugpakken' (want: niet constructief), maar zou zelf denk ik de neiging krijgen hetzelfde bij hem te doen. Maar ik word altijd erg kinderachtig van dat soort gedragingen haha nou je bent niet de enige hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 09 mei 2010 @ 23:35:

Misschien moet hij eerst zelf eens ondervinden hoe het voelt om anaal genomen te worden. Dan piept hij misschien wel anders.





Dit dus. Heel fijn wanneer je het allebei wilt, maar nee is nee. Helemaal nu je het hebt willen proberen en erachter bent gekomen dat je het echt niet fijn vind.



Kappen met dat gedrag, voor mij zou het een gigantische afknapper zijn. Iets wat ik hem zeker zou laten weten en merken.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Ja Noa, inderdaad heb ik dit ook al eens geroepen, zo van zal ik jou eens een dildo in je anus steken en dat je dan een paar dagen pijn hebt met poepen?!? Vind je het dan nog zo lekker? Maar ik krijg hierop geen reactie en vaak loop ik dan ge-

irriteerd weg.

Middlifecrisis... begint dat al met 40 bij een man??
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 09 mei 2010 @ 23:38:

Eensch met noa



Misschien helpt het al om tijdens het volgende voorspel onaagkondigd een duim in zijn "poepgat" te stoppen.Gewoon direct een vinger of 3, 4
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 09 mei 2010 @ 23:38:

Eensch met noa



Misschien helpt het al om tijdens het volgende voorspel onaagkondigd een duim in zijn "poepgat" te stoppen.

Of je gaat eerst bij Christine le Duc langs voor een Tarzan, want die duim lijkt me iets te magertjes voor hardleerse meneren. Op het moment supreme: Tadaaa!

(Had ik al gezegd dat ik erg kinderachtig word van dit soort gedragingen?)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mamasaar schreef op 09 mei 2010 @ 23:40:

[...]





Gewoon direct een vinger of 3, 4 Welja
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 09 mei 2010 @ 23:35:

Misschien moet hij eerst zelf eens ondervinden hoe het voelt om anaal genomen te worden. Dan piept hij misschien wel anders.dalijk vintie dat euk nog lekker.... wie weet wat voor fantasieen hij nog meer heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:lil_star schreef op 09 mei 2010 @ 23:41:

[...]





dalijk vintie dat euk nog lekker.... Hahaha! Dat kan ook nog natuurlijk. Weg effect van gelijke munt!
Alle reacties Link kopieren
he niet alle frustraties kan je afschepen met middlifecrisis, misschien wil hij het al jaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:lil_star schreef op 09 mei 2010 @ 23:41:

[...]





dalijk vintie dat euk nog lekker.... wie weet wat voor fantasieen hij nog meer heeftPas op met terugdoen dat schept verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
trouwens er zijn een hoop mannen die een of meerdere vingers in anus geen probleem vinden, zit je daar weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me trouwens wel behoorlijk aangerand voelen wanneer mijn man me zoiets elke keer zou flikken. Helemaal in dit geval als hij ook nog weet dat je het niet fijn vind.



Zoals ik al zei, een afknapper van jawelste. Ik zou dan ook zeker geen zin meer in seks hebben.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Flinke natte bloemkool scheet laten. Is het wel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:43:

trouwens er zijn een hoop mannen die een of meerdere vingers in anus geen probleem vinden, zit je daar weer mee.Dát dus
Alle reacties Link kopieren
quote:pianoman schreef op 09 mei 2010 @ 23:43:

trouwens er zijn een hoop mannen die een of meerdere vingers in anus geen probleem vinden, zit je daar weer mee.Zonder enige voorbereiding direct een voorwerp (vinger of wat anders) in je anus gepropt krijgen vindt niemand fijn.
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven